üdvözöllek itt a fórumon,
sajnos a bemutatkozásod nem sikerült túl jól, sőt talán el is maradt,
ha nem és csak az adatlapod nincs semmi, már most elnézést kérek,
nemgond az sem ha le se szarod azokat akik itt írogatnak és néha be löksz egy kérdést nemes egyszerűséggel megfogalmazva, segítünk szívesen,
1 tanács viszont, használd a keresőt, mert a 6 év alatt szinte mindent áttárgyaltunk már a motorról,
Hatsot ugy tudod levenni, hogy benezel a farokidom ala es bal oldalt lesz rajta egy hely, ahova be tudod dugni a motor kulcsat. Elforditod es a hatso ulest le tudod szedni utana siman.
Ha ez megvan, akkor a hatso ules alatt benezel az elso ules iranyaba es lesz ott egy csavar (10-es v. 12-es, nem tudom mar fejbol), ami tartja az elso ulest. Azt a csavart kitekered, egy kis vasdarab is kijon majd vele egyutt, ami az elso ulest tartja. Ezek utan az elso ulest is siman le tudod mar kapni a motorrol.
Hasznald esetleg a valasz erre lehetoseget, akkor rogton latja is, akinek valaszolsz.
Bocs, hogy témát váltok. A gondom az, hogy ugye közismert módon a lehetetlennel határos (nem heroináron) Z1000 villahidat szerezni a 750 első futóművének átalakításához. Szerintetek járható út volna a zx6 vagy 636 felső villahídját használni és aztán szerválni hozzá mondjuk egy z1000 sx féle kormányt -- ez olyan mintha csutkakormány volna megmagasítva?
Cserélni szeretném a hátsó fogaskereket +1, vagy +2-re.
A neten nézelődve találtam az alábbi képen szereplő formájú fogaskereket (Sunstar alu), de ezt nem sikerül itthon beszerezni.
Valaki használ közületek ilyet, vagy hasonló formájút?
Ha igen, kérek infót, hogy milyen márka és hol lehet hozzájutni.
Nem kell azt furni. önmetszös csavar kell :-)
amennyire én tudom a nem furkálós módszer az az amikor egy béna konzol rögzíti a kormény leszorítóhoz vagy mihez. de majd a többiek megmondják
Z 750 -esre milyen kis plexit tudnátok ajánlani szél ellen? És hogyan tudnám felszerelni? a fejidomon semmi furat nincs ahova fel lehetne csavarozni 2008-as modell.... furkálni nincs szivem :D
mindenesetre a vastagabb lánc tényleg állatabbul néz ki... bár nekem vagy 15000 km alatt nem nyúlt egy kukkot sem az 520. az is igaz hogy elég apásan megyek és csak ritkán gurul el a gyógyszer
vagy két szezonnal ezelőtt én is az 520 zvm-x-et tettem fel. aztán ellátogattam agóhoz és megPCztem a Z-t... lehet hogy alul vagyok méretezve? bár a 75 LE felettben benne van egy csomó minden
hmm. a riderforums.com-on meg egy csomóan cserélik a z1000-re gyári 525-ös láncot a Z750 gyári 520-ára azzal a felkiáltással, hogy nem gyengébb, viszont sokkal könnyebb. Nem tudom mi igaz belőle
Nekem most 25.000+ van a gyári láncban és már érezhető, hogy hamar cserés lesz (gurulásnál bizonyos sebességnél már ütemes hangot, tehát valószínűleg szakaszosan megnyúlt).
Utánanéztem itt a fórumon a lánccserének és itt olvastam, hogy a gyári lánc elég gyenge és érdemes nagyobbat rakni rá.
Az erő szerinti sorrend + árak az alábbi (DID lánc esetén):
520 erősített (ez a gyári) 31 e
525 sima 24 e
530 sima 26e
525 erősített 35e
530 sima 40e
Mivel súlyban minimális a különbség, így jobb választásnak tűnik az 530-as. Kisebb motorok is nagyobb lánccal mennek, mint a Z750, ezért is gondoltam upgrade-re.
én mindig ránézek az adatlapra, de most a divat, hogy tök üres.
plusz erre a kérdésre szerintem 2perc alatt lehet találni választ a neten.
mind1