Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

osztom a véleményt.

én mindig ránézek az adatlapra, de most a divat, hogy tök üres.

plusz erre a kérdésre szerintem 2perc alatt lehet találni választ a neten.

mind1
szééép,

az a kipu át lett festve?

vagy gyárilag fényes a fekete rajta?

nekem 2007es van és matt a festése.

lehet az enyém lett átfestve
Udv mindenkinek, Végre énis z 750 tulaj lettem :) Mostmár surun nézem ezt a topicot :)
üdvözöllek itt a fórumon,
sajnos a bemutatkozásod nem sikerült túl jól, sőt talán el is maradt,
ha nem és csak az adatlapod nincs semmi, már most elnézést kérek,
nemgond az sem ha le se szarod azokat akik itt írogatnak és néha be löksz egy kérdést nemes egyszerűséggel megfogalmazva, segítünk szívesen,
1 tanács viszont, használd a keresőt, mert a 6 év alatt szinte mindent áttárgyaltunk már a motorról,
holnap vki egy Mátrát?
Köszi :)
Hatsot ugy tudod levenni, hogy benezel a farokidom ala es bal oldalt lesz rajta egy hely, ahova be tudod dugni a motor kulcsat. Elforditod es a hatso ulest le tudod szedni utana siman.

Ha ez megvan, akkor a hatso ules alatt benezel az elso ules iranyaba es lesz ott egy csavar (10-es v. 12-es, nem tudom mar fejbol), ami tartja az elso ulest. Azt a csavart kitekered, egy kis vasdarab is kijon majd vele egyutt, ami az elso ulest tartja. Ezek utan az elso ulest is siman le tudod mar kapni a motorrol.

Hasznald esetleg a valasz erre lehetoseget, akkor rogton latja is, akinek valaszolsz.
mindkető érdekelne
A hatsot, vagy az elsot szeretned levenni?
de hogytudom levenni?
Ugy, hogy leveszed az ulest.
hogy tudok hozzájutni az ülés alatti tárolóhoz? (z750 2005)
Bocs, hogy témát váltok. A gondom az, hogy ugye közismert módon a lehetetlennel határos (nem heroináron) Z1000 villahidat szerezni a 750 első futóművének átalakításához. Szerintetek járható út volna a zx6 vagy 636 felső villahídját használni és aztán szerválni hozzá mondjuk egy z1000 sx féle kormányt -- ez olyan mintha csutkakormány volna megmagasítva?
Sziasztok!

Cserélni szeretném a hátsó fogaskereket +1, vagy +2-re.
A neten nézelődve találtam az alábbi képen szereplő formájú fogaskereket (Sunstar alu), de ezt nem sikerül itthon beszerezni.

Valaki használ közületek ilyet, vagy hasonló formájút?
Ha igen, kérek infót, hogy milyen márka és hol lehet hozzájutni.

Köszönöm!
Z.
Nem kell azt furni. önmetszös csavar kell :-)
amennyire én tudom a nem furkálós módszer az az amikor egy béna konzol rögzíti a kormény leszorítóhoz vagy mihez. de majd a többiek megmondják
Z 750 -esre milyen kis plexit tudnátok ajánlani szél ellen? És hogyan tudnám felszerelni? a fejidomon semmi furat nincs ahova fel lehetne csavarozni 2008-as modell.... furkálni nincs szivem :D
nekem is megteszi.

most tanulgatok egykerekezni a motorral. Ez veszi igénybe szerintem nagyon.

jelenleg ott tartok, hogy az egyest szépen ki tudom forgatni egykeréken, de kéne váltani egy kettest.
De nem merem vagy nem tudom hogy kéne.

Akinek van tapasztalata az mesélhetne.

kuplung nélkül veszem fel az elejét és így már elég gyors, lehet ahogy felkapja az elejét már dobni kéne egy kettest.

segítsetek :)
mindenesetre a vastagabb lánc tényleg állatabbul néz ki... bár nekem vagy 15000 km alatt nem nyúlt egy kukkot sem az 520. az is igaz hogy elég apásan megyek és csak ritkán gurul el a gyógyszer
érzek én is egy is parasztvakítást.

bár lehet úgy gondolták, hogy 75 feletti motorok amiket gyárilag 520as szerelik.
vagy két szezonnal ezelőtt én is az 520 zvm-x-et tettem fel. aztán ellátogattam agóhoz és megPCztem a Z-t... lehet hogy alul vagyok méretezve? bár a 75 LE felettben benne van egy csomó minden
520 zvm-x 75LE feletti motorothoz van
525 meg 100LE feletti motorokhoz van


biztos ki van azért számolva. Visszafele nem váltanék én az biztos.

de érdekes egyébként
hmm. a riderforums.com-on meg egy csomóan cserélik a z1000-re gyári 525-ös láncot a Z750 gyári 520-ára azzal a felkiáltással, hogy nem gyengébb, viszont sokkal könnyebb. Nem tudom mi igaz belőle
én most cseréltem 520as legerősebbre.

de mikor az sv 1000 mellettem áll az 530assal, olyan mintha az enyém bicikli lánc lenne :)

ha lánc beszerzés érdekel szólj tudok segíteni.
Nekem most 25.000+ van a gyári láncban és már érezhető, hogy hamar cserés lesz (gurulásnál bizonyos sebességnél már ütemes hangot, tehát valószínűleg szakaszosan megnyúlt).
Utánanéztem itt a fórumon a lánccserének és itt olvastam, hogy a gyári lánc elég gyenge és érdemes nagyobbat rakni rá.
Az erő szerinti sorrend + árak az alábbi (DID lánc esetén):
520 erősített (ez a gyári) 31 e
525 sima 24 e
530 sima 26e
525 erősített 35e
530 sima 40e

Mivel súlyban minimális a különbség, így jobb választásnak tűnik az 530-as. Kisebb motorok is nagyobb lánccal mennek, mint a Z750, ezért is gondoltam upgrade-re.

Üdv,
Csuszka
ez engem is érdekelne,

nem túl vastag az rá? 525 talán jobb választás lehet