HJC-AC11SHIVA amit hosszabb utakon hasznalok, de a regebbi modelu SHARK amit futkosasra szanok jobb...a HJC maszik bele a kepembe annak ellenere, hogy xs-es
AGV-t hasznalnak a barataim, es mondtak, hogy zajos..
ez sportosabb bukó és így zajosabb. Ha hosszú távra megyek akkor füldugót rakok. 120felett már susog rendesen. Alatta nincs gond.
Van a hátulján az a kis "szárny" ami miatt vagy a forma miatt nagy sebességnél se rázza a fejedet. Kényelmes, karbon kompozit héjszerkezet, beépített napszemüveg.
90ezer. Ami soknak hangzik, de hasonló paraméterekkel bíró sisakok is ennyibe kerülnek.
Nekem HJC FG15 van és ez szélcsatornába fejlesztették és sztem nagyon jó minden szempontból kényelem, zaj, ár, biztonság stb.......
Robisnak is ilyen van és ahogy olvastam ő is meg van elégedve vele!
kínálat van már belőle bőven!
Sziasztok!
A kerdesem az lenne, hogy vane olyan sisak amelyiket kimondottan csupasz gepekre keszittenek? Ledobja a szelet, hogy ne tolja a fejet hatra, es tart a pofacsontnal, hogy ne erje az embe rooa a plexit tartos nagy sebessegnel, es meg a vedelem is atlagon felulli... ugyebar azt mondjak, hogy olyan siskat vegy amennyit er a fejed.
Koszi!
csak szerencse és türelem kérdése... a 636-ra egyszer vicces áron tudtam volna Evo rendszert venni használtan... de ha nem is Akra, akkor más márkát találsz olcsón... nekötöszködjééééééél ;)
Hali.
Mielőtt kicseréled a gyertyát nézd meg a gyertyapipát amikor kiszerelted dugd rá a gyertyára és ha könnyen letudod húzni akkor azzal van a baj, nincs kontakt, én ugyan így jártam.Elkezdett dadogni hidegen nem ment 1 henger ilyenek, a pipában lévő kis rugó már elrozsdásodott és nem fogta a gyertyát ezáltal nem volt szikra csak melegen.De én megbütyköltem mivel darabja 4000ft.
hy! nekem egy 04-es 750-esem van, kb fél éve vettem és most már igencsak szembetűnő, hogy nagyjábol egy hét állás után(garázsban) úgy indul mintha nem kapna szikrát az összes heger, tehát csak kép három henger müxik és ugy remeg mint egy SV(nem szeretem a kéthengereseket...), az lenne a kérdezni valom, hogy mi okozhatja ezt, esetleg vmi tipushiba. most lépte át az 50e-t még nem volt elvileg gyertya csere(elvileg).
Eddig injektor tisztitot probáltam ez átmenetileg megoldja a problémát, de az egy hét állás ennek is betesz.
Bocs a beleszolasert de most tesztelem a mit kapok 200 dollar ert ebayen tekeszkoppar gyanant.Remenyeim szerint be fog igazolodni hogy kus penzel es nemi kezi munkaval utos jargany faraghato.Igaz nem Z hanem az ellenlabasa.
ebayről simán összevásárolod az alkatrészeket használtan annyiból... ki lehet fogni brutál jó vételeket, csak résen kell lenni. Nyilván nem 250 Ft-os dollár mellett, de megoldható.
miért, nem logikus a régi motorokat összetenni az újjal? Pont az a lényeg, hogy indokolatlanul drágák az újak a használtakhoz képest. 2 milla is lehet a difi, ami elég durva, és annyit egyik sem tud pluszban...
AGV-t hasznalnak a barataim, es mondtak, hogy zajos..