Csak nem engem emlegettek?
Most olvasom az utóbbi napokat vissza.
Nekem nem volt hozzáállítva a vezérlés, sem PowerCommander, így a teljesítmény, mint utóbb kiderült nem hozta azt, amit kellett volna, nem harapott úgy ahogy kellett...
Ennek ellenére az alsó fordulatszámtartomány kifejezetten jó volt.
Igaz az enyémen a rendszer konkrétan a Z1000-hez volt s nem zx9-eshez, amiből a blokk ered.
Kisfranky egyébként ismer engem, egyelőre távolról...
Megvan még a két gyári kipufogóvégem szinte használatlan állapotban, ha kell meg tudunk egyezni...
Helló! Eladásra került 2004-es Kawasaki z750-em. Egy első fékpofa szett megmaradt. Ha esetleg valakit érdekelne hívjon! Zsír új, bontatlan csomagban!
Braking 782CM55
Sziasztok! Ferodo FDB2048P és 2049P (ha jól néztem ezek kellenek 2004-es Z750-hez) fékbetéteket tud valaki jó áron szerezni? Ha igen, akkor mennyibe kerülne? E-mail címem az adatlapomon. Köszönöm előre is!
nem azért írtam mert az volt, hanem mert 4 az 1-ben Z1000-ren és hátha hasonló a cső elrendezés,
mivel más csövek és áramlás miatt aggódik kisfranky,
szerintem feleslegesen, én feltenném utána próba ha nem tetszik,
ráér 1 motordiagnosztika,
hali
évjáratot nem írtál, de a régi 2003-2006-os Z 1000 és 750 blokk is a ZX9R-nek a blokkja csak alá és fölé fúrva,
amennyire én tudom 1 az 1-ben,
tehát elvileg felszerelhető ha csak nincs valami szar útban
Volna egy olyan kérdésem,hogy egy Z1000re tudtommal fel lehet tenni a zx9r leömlőit! Viszont ezután illendő volna hozzá is állítani a motort a kipufogóhoz?! Vagy a teljesen máshogyan kinéző leömlő nem probléma? A válaszokat előre is köszi.
Helló Béla! Nem gondoltam volna, hogy egymásbabotlunk ott, tényleg csak egy kávéra és egy kis nézelődésre álltunk meg Farkaslakán. Nagyon szép környék és az út is hibbátlan arra. (igaz vannak helyek ahol képben kell lenni).
A munkáid előtt pedig tényleg le a kalappal, a turáni tölgy különösen jól sikerült...
Remélem mihamarabb visszatérhetek a Hargitára, nagyon megfogott a hely. Sajnálom, hogy nem tudtunk többet dumálni, nade majd legközelebb...
halihó kawás szaktársak! kellene gpz 1100-hoz alkatrész nekem 83as hoz! ha valaki tud valakinek blokkot elfekvőben, kz-jét vagy gpz-jét, akkor irjon már rám mert mostmár nagyon elvonási tüneteim vannak! hengersor érdekelne komplett vagy csak perselyek is de jöhet komplett blokk is, nem baj ha be van álva!köszi fiúk előre is!
Úgy gondoltam leírom,h mi volt a tünet és mit csináltunk.
A hiba abból fakadt,h nem akart elindulni a motor illetve csak akkor ha balra becsuktam a kormányt.Mivel mostanság "sokat" járok vezetés technikai tréningre és nem olyan régóta van fent fém fékcső a motoron ezért arra gyanakodtam, h valamit "elreszelt". Viszont miután levettem a fejidomot akkor nem látszott semmi. Miután forgattam a kormányt nézegettem h mi is lehet a hiba forrása. Ekkor rátaláltam :) a gyújtáskapcsolóra, és miután leszedtem a "fedelét" akkor látszott,h egy szürke vezeték a forrasztásnál elszakadt. Blankolás, forrasztás és indult pöccre! :)
Most olvasom az utóbbi napokat vissza.
Nekem nem volt hozzáállítva a vezérlés, sem PowerCommander, így a teljesítmény, mint utóbb kiderült nem hozta azt, amit kellett volna, nem harapott úgy ahogy kellett...
Ennek ellenére az alsó fordulatszámtartomány kifejezetten jó volt.
Igaz az enyémen a rendszer konkrétan a Z1000-hez volt s nem zx9-eshez, amiből a blokk ered.
Kisfranky egyébként ismer engem, egyelőre távolról...
Megvan még a két gyári kipufogóvégem szinte használatlan állapotban, ha kell meg tudunk egyezni...
Szinkód ügyben szeretnék segítséget kérni.
2004-es z750 piros.
Braking 782CM55
Tudom nem ezt keresed, de hátha érdekel.
mivel más csövek és áramlás miatt aggódik kisfranky,
szerintem feleslegesen, én feltenném utána próba ha nem tetszik,
ráér 1 motordiagnosztika,
nézd vissza az adatlapját talán még fenn van a kép,
de ő annó úgy vette, és időközben már eladta a motort
ez elég necces téma ha lehet próbáld ki és kiderül,
vagy kérdezz a kipufogós fórumon, hátha ott van szaki,
Az tuti, hogy fel lehet rakni, csak a gázlengést nem változtatja meg?! Mivel teljesen más a 2 leömlő.
évjáratot nem írtál, de a régi 2003-2006-os Z 1000 és 750 blokk is a ZX9R-nek a blokkja csak alá és fölé fúrva,
amennyire én tudom 1 az 1-ben,
tehát elvileg felszerelhető ha csak nincs valami szar útban
Volna egy olyan kérdésem,hogy egy Z1000re tudtommal fel lehet tenni a zx9r leömlőit! Viszont ezután illendő volna hozzá is állítani a motort a kipufogóhoz?! Vagy a teljesen máshogyan kinéző leömlő nem probléma? A válaszokat előre is köszi.
A munkáid előtt pedig tényleg le a kalappal, a turáni tölgy különösen jól sikerült...
Remélem mihamarabb visszatérhetek a Hargitára, nagyon megfogott a hely. Sajnálom, hogy nem tudtunk többet dumálni, nade majd legközelebb...
Úgy gondoltam leírom,h mi volt a tünet és mit csináltunk.
A hiba abból fakadt,h nem akart elindulni a motor illetve csak akkor ha balra becsuktam a kormányt.Mivel mostanság "sokat" járok vezetés technikai tréningre és nem olyan régóta van fent fém fékcső a motoron ezért arra gyanakodtam, h valamit "elreszelt". Viszont miután levettem a fejidomot akkor nem látszott semmi. Miután forgattam a kormányt nézegettem h mi is lehet a hiba forrása. Ekkor rátaláltam :) a gyújtáskapcsolóra, és miután leszedtem a "fedelét" akkor látszott,h egy szürke vezeték a forrasztásnál elszakadt. Blankolás, forrasztás és indult pöccre! :)