Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eloszor en is felnicsikot terveztem, meg is vettem, de aztan rajottem, hogy nem tetszik.

Vegul ez lett a megoldas: http://giszo.yaosp.org/z750/20...
Nekem jobban tetszik, mint a felnicsik.
Nem nehéz csak féltem, hogy eldől. Ezért nem próbálgattam, de így mindig felrakom majd :)

Sztenderre is egész jól letudom támasztani már :)

Élesbe is kipróbálom majd a placcon. Takarítanom kéne mert tiszta redva. Meg megjött a felnicsík is. Azt is fel kéne rakni. Ahhoz is jó lenne egy első emelő.
Megy ez akkor.
Videjjóóót :)

Értem már.

Kipróbáltam.
Betámasztom, de mikor függőbe állítom akkor elmozdul az emelő.
De ha beállítom úgy, hogy fogom a motort akkor se tartja meg. elmozdul. Emelőszem akkor jobb mert az ugye nem tud elmozdulni.

Viszont megy úgy, hogy felállítom, belövöm pozícióba és rálépek az emelőre. Persze közben fogom a motort nehogy eldőljön mert akkor nagy sírás lenne.

Szóval egyedül is fel tudom rakni, Áll mint, katiban a gyerek.

Levenni eddig is le tudtam. Emelő kereke elé lépek, hogy ne guruljon és leugrik magától
Az emeloszemben pont akkora res van, mint amilyen szeles az emelon levo ful. Ha gondolod, akkor este ha hazaertem lefotozom neked.

Azert, mert a ket cucc egyforma szeles, igy ha a motor ferden all es az emelot berakom az emeloszembe rendesen, akkor az pont nem esik ki belole.

Ha gondolod, akkor le is tudom videozni neked.
nem nagyon értem :)

Miért nem dől előre az emelő amikor csak beállítod?

Enyém ahogy áll a kerekein biztos nem tudná megtartani a motort.
Én is megpróbálom mindjárt, most pont olyan helyen van ahol nem tud eldőlni.

Nekem még olyan ötletem volt, hogy beállítom egyenesben tartom a mocit és rálépek az emelőre és úgy emelem fel vele.
Mindjárt tesztelem
Valoszinuleg az lesz a baj, hogy a tied a hatso villa ala tamaszt be. Nekem van emeloszem a motoron es a hatso emelo annal a ket pontnal fogva emel.

Ugy szoktam csinalni, hogy a motor az sztenderen all es akkor a hatso emelo ket fulet azt beleillesztem az emeloszemekbe. Ha ez megvan, akkor elkezdem a motort felegyenesiteni, ami fuggoleges allasban mar meg is fog allni a hatso emelo miatt, tehat nem dol at a tuloldalra. Utana a motort mar el lehet engedni, mert az emelo tartja, majd annak a hatuljat lenyomva mar fel is van emelve az egesz.
Csak azt látom, hogy dynojet. :)

Azt, hogy szét van szedve azt nem :)

Enyém a hátsó villa alá támaszkodik fel. Van rajta emelőszemnek is hely de akkoriban mikor vettem a motort, átírattam, jogsiztam. nem volt pénzem emelőszemre.

Hogy emeled fel, hogy sztenderen van? Mikor elkezd emelni az egyik oldal akkor nem dől át a másikra?

Mi a trükkje?
Hatso emelore azert tobbszor van szukseg otthon, ha szerelgetni akarod a motort. Peldaul ha igy szet akarod boritani: http://giszo.yaosp.org/z750/20...

Nem tudom a Te emelod hogy tartja a motor hatuljat, de en az enyemre siman fel tudom rakni egyedul, ill. le is tudom venni rola. Legalabbis eddig meg nem fektettem el az oldalara sohasem a motort.
Igaz,

Én is megvettem a hátsót, de csak akkor van fent a gép ha láncápolás van (ma jött meg. aranyszínű láncot vettem faszán néz ki ha meg elkopik felrakom a nyakamba )
vagy takarítás.

Bántam is már meg. De mikor egyedül vagyok én nem bírom felrakni rá de a láncot fújom és tologatni kell akkor értem, hogy miért kell.
Egyszer kell csak megvenni, utana nem ker kenyeret.
Arra jó, de arra nem drága? :)

Megnéztem az enyémet.

3 helyett csak 2 állás van :)

És a legszélesebben is majdnem kicsit. kellene még vagy fél centi.

Mérd le elöl mennyi nehogy kicsi legyen.
Ertem.

Nem profi verseny technikara szamitok, nem is arra van szuksegem. Egy sima elso emelo kell csak, amivel meg lehet emelni a motor elejet, hogy pl. az elso felnit egyszerubben lehessen tisztitani, stb.
bal alsó képen láthatod igazán. Az adapter át van dugva az emelő szárán. bal oldalt van egy rugó ami nyomja a kerék felé, jobbra meg lyukak vannak rajta.

Egy sasszeggel tudod állítani a távolságot. Szóval ne úgy képzeld, hogy menetes az adapter. Hanem van rajta 3 lyuk azt csá.

210-265ig állítható. Van a 2 végállás meg egy közte :)
Csak azért írtam a hátsóról mert én azt vettem, de gondolom a többi is hasonló.

gumis adapterről tudnék írni, de előre úgy se az kell így azt hagyom.

Maga az emelő nem nem gyenge csak 3db-ből kell összelegózni az kelt furcsa érzést. Össze van csavarozva, de mégis.
Súlya is van. Így biztos anyag is van benne. Vagy ki van öntve hobbibetonnal.
motor egyébként stabilan áll rajta.

Inkább az adapter része szar. Az a halálgagyi megoldás. Ahogy belefogatod.

Az ár miatt megfelel. Meg gondolom megfelel a hétköznapi használatra, de láttam már ennél sokkal jobb emelőket is. Bár azok elég drágák voltak :)

Csak azért írom le, hogy tudd, hogy nem profi verseny technika, Csak sima használatra jó.
Koszi az infot. :)

Hatsom az mondjuk van, azzal semmi gond, egy elsore lenne most szuksegem. Igazabol ezt a hirdetest lattam itt idaig, ezert gondoltam ra.

Mit ertesz az alatt, hogy gyenge a cucc? Gyenge anyagbol van?
Én hátsó emelőt vettem tőle.

Gyorsan küldte, meg oké.

De az, hogy " Ha profi emelőket szeretnél magadnak ! "
az kib@szott nagy túlzás.
Én gumis adapterrel vettem, de elég gyenge a cucc.
A célnak megfelel. Főleg ezen az áron.
De egyébként

Téli tárolásra, láncápolásra vettem. Ritkán használom mivel egyedül nem lehet felrakni rá a motort.

Ilyen fasza pirosat akartam, de fekete jött :(

Nagy túlzások vannak a szövegben. De az ára jó.
De ha szerencséd van akkor megvan a doboz amibe jött és azon rajta a cím ahonnan Ő veszi.
Olaszból jön egyébként.
Keresgélek.
Elso generacios Z750-hez milyen elso emelot erdemes venni es hol?

http://www.kepesmotor.hu/motor...

A fenti hirdetesben levo elso emelot nezegettem, csak nem tudom mennyire lennek egy ilyennel bajban amiatt, hogy az elso telok nem egyforma hosszuak.

Barmilyen tapasztalatot/tanacsot szivesen fogadnek.
Tegnap bepróbáltam a moci alá a még natur fehér hasidomot, és arra jutottam, hogy talán ütős lenne alu színre lefújni. A feketével jó kontrasztos, és mivel több apró burkolati elem is ilyen színű a motor oldalán, szép keretet adna a blokk köré. Szerintetek? Esetleg láttatok már ilyet?
Írj egy emailt.

Mindenben tudok segíteni.
Ráadásul jó áron is :)
Persze, a lényeget kihagytam....
2008-as Z750-hez kellenek....
Üdv mindenkinek... jó rég jártam erre, s most is azért jöttem, hogy segítséget, tanácsot kérjek! Mivel a motor garanciája lejárt, s anyagilag se nagyon megy már a Kawa szerviz, így a tavaszi felkészítés nagy részét magam végezném, de nem nagyon van infóm, mit hol érdemes beszerezni... tudom, itt a net... de sokan, már biztos rendesen körbe jártátok a kérdéseket, és amúgy is szívesen segítenétek! ;-) Talán, másnak is hasznos infók lennének!
Szóval, a kérdéseim:
-hol érdemes és milyen olajat, olajszűrőt venni a motorba?
(esetleg ha valakinek lennének házi olajcseréhez praktikái... mire érdemes figyelni, mennyi olaj... ilyesmi)
-első fékbetétek?
-teljes lánc, lánckerék szett?
Egyenlőre ennyi lenne... mindenkinek köszönöm előre az építő jellegű ötleteket! ;-)
hali Panyo koma
csak nem jön a gyerek vagy mi a gáz
Megdumáljuk. Pénteken délután jó neked? Motorral megyek melózni.
hello

Írtam neked emailt! :)