ahogy FIGU mondja, nincs nagy varázslás. egy nagy hátsó pizzakerekes stuntbike is már tudja -illetve a gazdája, csak ez jobban ki van hegyezve. gyakorlás és a fizika tisztelete
nem az sincs ,
nekem van haverom aki sima széria XX-el driftel úgy mint a ZX,
húzod az első féket és a gázt is egyszerre mint süket az ólajtót
/kis kuplung is kelhet/ de semmi extra,
1 kellően erős, vagy áttételezett motor és mehet
hali
igen kb 10 éves technika, gyakorlás a neve
vicc nélkül pár száz lóerő, erősített futómű, autónál váltó, difi is spéci, fékek stb, ZX-nél látszik a hosszabb hátsó lengővilla,
de ha arra gondolsz hogy bekapcsolja az elektronikát és driftel magától hát az nincs
szia GA
na ez a méreg, ismerem a Pinket én is ott vettem a legolcsóbb 520-as fogaskereket, kiesztergáltattam a közepét a kopott gyárinak a tetejét és összehegesztettem egy profival
köszi
Hi! Szerintem 1,5-2,5 lityi között a többletfogyasztás, de én húzom neki minden fokozatban tiltásig, + sok ring + sok Mátra ugye ott amúgy is többet eszik, de szerintem, ha elváltogatsz hamar, akkor nem lesz olyan durva. Az élmény miatt meg nagyon megéri, főleg mikor a csutkakormányosoknak kifújod az orrát
Hali, azóta is ezen agyalok, mégis mennyi lehet ez számokban kifejezve? 450Ft-os benzinárhoz közeledve azért szerintem nagy részünknek nem mindegy a fogyasztás.
Én dolgozni is járok vele, nem rendszeresen de így is 80km alkalmanként. Így tényleg megfontolandó...
Szia FIGU! Igen a lánckeréken nem kell alakítani, csak egy gyűrűt kell esztergáltatni mert a Z lánckerekének a közepe vastagabb. Tipus: Yamaha FZ-6 520 chain Conversion USA 2004-2008, a pinkmotorsnál vettem.
2004-es Z750-hez keresek kuplung bowdent Budapesten, aki tud valami jó helyet, ahol van, az ne tartsa magában az információt ;)
A márkaszerviz csak végső megoldás.
Előre is köszi!
Szerintem rossz helyen keresed.
Holnap hozd el és levizsgáztatom. Jövőhéten jöhetsz is érte.