Mivel ezzel a motorral nem a legjobb tartósan gyorsan menni ezért én igazából azt szeretném, hogy a végsebesség 200 körül legyen, hogy azért lehessen előzni ha úgy van. De alul igazi paraszt legyen. pörgesse a gumit, gázra kerék, meg gyorsuljon mint az állat :)
tuti érdemesebb, ráadásul itthon 3 év gari miatt szinte mindenki hivatalosan szervizeltette, és a km is általában töredéke a külföldieknek,
illetve törött motornál ha nagyon nincs szerencséd a vázzal van gond, de ha a futóművel az is húzós lehet , plusz ha nem értesz hozzá a szerelés sem olcsó
ha van rá 770-ed még akkor is jobban jársz ha 150-200 hitelt felveszel egy normális motor miatt,
szevasz
én nem vennék külföldi motort, ha törött pláne ,
/haverom hozott ilyesmi Z-t a digoktól és talán 2 kiló volt/
ha kb. annyiért vehetsz egy hibátlant, ami le is informálható
FIGU
Ájjjj Fercsike az a baj hogy baromi messze vagytok hozzám mert én az északi régióban vok Vác környékén
Esztergomban mondtak egy árat 15-20 papír lenne, pesten meg ahol kérdeztem a kék holdban nem csinálnak ilyen motoron na mind1 majd lesz vhogy egyenlőre a műszaki lesz most a legfontosabb! úgy sem lehet olyan gáz a szelepekkel remélem 28e km-nél
Hello!
Dunaújvárosi és itt szerelget, árat valóban nem szeretnék mondani mert ezer éves cimbim így az ár is nyomott volt, emil cimemre küld el a telcsi számodat és fel hivlak.
Hi!
Én októberben tettem szert egy kis z-re 11400-km volt benne, és egy alapos szervíz során azt is be állította a szerelőm. Sport kipu volt rajta és ezért kukantota meg. Nem vészesen de azért el volt koszolodva amin csiszolt. Arra is jó volt hogy meg gyözödjük a valos kilométerről. Amugy a kezelő könyv 42000 km-et ir. Nekem baráti áron volt de ha érdekel megadom a mester ember számát.
4
illetve törött motornál ha nagyon nincs szerencséd a vázzal van gond, de ha a futóművel az is húzós lehet , plusz ha nem értesz hozzá a szerelés sem olcsó
ha van rá 770-ed még akkor is jobban jársz ha 150-200 hitelt felveszel egy normális motor miatt,
Valaki tudna tapasztalat alapján ajánlani fékfolyadékot lehetőleg minél jobbat Yamaha r1 2004.
én nem vennék külföldi motort, ha törött pláne ,
/haverom hozott ilyesmi Z-t a digoktól és talán 2 kiló volt/
ha kb. annyiért vehetsz egy hibátlant, ami le is informálható
FIGU
Esztergomban mondtak egy árat 15-20 papír lenne, pesten meg ahol kérdeztem a kék holdban nem csinálnak ilyen motoron na mind1 majd lesz vhogy egyenlőre a műszaki lesz most a legfontosabb! úgy sem lehet olyan gáz a szelepekkel remélem 28e km-nél
Dunaújvárosi és itt szerelget, árat valóban nem szeretnék mondani mert ezer éves cimbim így az ár is nyomott volt, emil cimemre küld el a telcsi számodat és fel hivlak.
elmész egy dekoroshoz és 200forintért csinál
Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan lehetne beszerezni Z750-es matricát a kicsike farára?
az is érdekelne hogy merre található a mester és kb mennyi lenne?
nekem kb 28000 km van a kicsikében
Én októberben tettem szert egy kis z-re 11400-km volt benne, és egy alapos szervíz során azt is be állította a szerelőm. Sport kipu volt rajta és ezért kukantota meg. Nem vészesen de azért el volt koszolodva amin csiszolt. Arra is jó volt hogy meg gyözödjük a valos kilométerről. Amugy a kezelő könyv 42000 km-et ir. Nekem baráti áron volt de ha érdekel megadom a mester ember számát.