Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kedves ismerősöm motort szeretne venni és képben van a Z750 és Z1000 is ha valakinek van itt a fórumon egy jó motorja és jó árban akkor kérem jelezze! Jöhet privátban is!

bekiss@digikabel.hu

Köszönöm a segítséget.
Hont-Sahy
Valaki megszervezhetne egy ilyen utat
Hol szoktatok átmenni Szlovákiába? Nekem csak 250km oda-vissza az 577
Nem voltam még küldöm, de elmennék szívesen. Mondjuk nekem ez még +200km
Ha 500 km akkor inkább 577 Sturec(Slovakia)
hali
a kis Fazeré /-2/ jó hozzá változtatás nélkül?
ha igen érdekelne az évjárat, mert én furtam, faragtam hogy meglegyen
a picsába ha csak meg kell venni
Túra? Volt már ott valaki?
Igen olyan és faxa A vége 217 km/h tiltásig de azt gyorsan leforogja. Videoim között van Hringes felvétel ott látni hogy forog. -2 első lánckerék nincs a Z-hez gyárilag, nekem Yamaha fazer 600-é van benne. A fogyasztás nő észrevehetöen, de sosem mértem menyivel, lényegtelen!
viszont ez a 990es super duke bejön csak geci drága
Jó ez a 950es kötömö de nem cserélnem el a z-re. Nekem ez jobban bejön.
Nem reklámnak szántam hanem a haveromnak írtam!
2200+posta vagy futár, így mennyi lesz a vége?
Ha elmegyek hozzád érte akkor az kb. 9.000Ft(benzin+felnicsík) nekem(200km oda-vissza) viszont az amit a haveromnak írtam az 15km-re van tőlünk.
Röviden, ha itt megveszem 3000-be, olcsóbban jövök ki mint,ha nálad veszem 2200Ft-ért mert még jön rá posta vagy futár díj.
Üdv.
Nekem a régi ezres van (2005), gyári fogazással. Eggyesben simán kerék, másodikban is viszonylag könnyen felveszi az elejét. A vége 275km/h az én 180cm, és 85 kilómmal.
nyilván izmosabb blokk nyomaték, de az sem erre készült
ilyen tervekkel vegyél egy szuper lotyót
pl KTM 950 SM az még túrázni is elmegy
Ez a baj, hogy ha betakarózok vele akkor anyagi csőd és akkor személyi sérülésről nem beszéltünk.

Kuplungot se akarom nyúzni meg én is úgy gondolom, hogy szétbaszódik.

Szerintem szezon végén remélem nem előbb cserélnem kell láncszettet. Innen jött az ötlet, hogy lehetne ez durvább is.

-1 +3 ra már olvasásnál is mosoly van az arcomon. Kemény lehet.
Az ezredes az alapból ágaskodik?
tanuló mocinak drága a Z,
egy occsó enduró, hátul 52-es fogaskerékkel
azt ha eldobod nincs gond,
ha kerekezni akarsz akkor ne kuplunggal, csak szét b@szod
inkább az áttétel variálással, sokkal jobban adagolható,
viszont ha bejátszol pl: elöl -1 hátul +3 akkor kell hosszabb lánc is, vagy toldás, és nagyon agresszív lesz de nem csak gázra, elvételre is motorfék olyat fog egy indokolatlan visszaváltásnál, hogy meg áll a kerék ami alap paraméterekkel nem jellemző a Z-re
Igen ez a baj. Ha az ember megcsináltatja, hogy vadparaszt legyen, akkor lehet bohóckodni a környékén, de elmenni a Balatonra meg nem lesz jó. kell venni egy durca supermotot is és problem megoldva. Ma próbáltam ezt a gázráncigálós egykereket, de nem jött be. Még a gumik nem tapadnak eléggé. Meg elég kínzás neki szerintem.
Inkább olyat szeretnék, hogy nyomatékból vegye fel. Vagy tanuljam meg kuplunggal felemelni az elejét? :)
hi
itt megtudjátok nézni a lánckerék változtatás eredményét sebesség/áttétel függvényében http://www.gearingcommander.co...
extrém variációk is beállíthatók

fogaskerék mókusok
aki használható mégis agilisabb motort akar, az előre -1 és kész, evvel rövidebb túrák még beleférnek, a többivel felejtős
aki extrém ideges gépet az -1 előre +2, 3 hátra de ez erős gyorsításnál simán kerék
és végül aki napozni szeretne az elöl -2 hátul +2, 3 de ez már kis gázra is hanyatbaszós és 160-170 lehet a vége
srácok akit a fogyasztás izgat felejtsen el mindent, gyári motorral a legjobb, a variálások általában növelik a fogyasztást
FIGU
hali
nekem is -2 es van nagyon tuti, de túrázni nem jó
de mielőtt valaki nagyon belelovalja magát ,
a Z-hez első lánckerék csak -1 es van, hátsó talán +4 a legnagyobb
ami bótba kapható
FIGU
Sziasztok elkészült a weboldalunk nézetek körül nálunk
www.pestimotoros.hu
Hi!
Igen,a különbözetre nem nagyon emlékszem,de sok volt +18-28% körüli ha emékeim nem csalnak,de a speedohealernek is % ban kell megadni az értéket a weboldalon kiszámolható a százalék a tényleges és az óra szerint mutatott között.
1-2 decivel nőhet meg max szerintem,mert többet forog ugyanannál a tempónál
Hali, én annó ezt a srácot találtam... tutilámpa
Sziasztok,

Iden megszabadulnek a Z hatuljan levo muanyag rendszamtablatarto/index parostol.
Ket megoldason vacilalok:
- integralt ledes farokidom, valami ilyesmi http://youtu.be/IFiV5ywVrwM
Ez amugy legalis magyarorszagon?
A masik a ledes indexek:
http://www.ebay.co.uk/itm/Z750...

Van esetleg valaki akinek van hasonloja? Valamint tudtok valami boltot itthon ahol esetleg be lehet ezeket az alkatreszeket szerezni?
Hi panyo!Akkor -2elől az hátul 6 ot jelent? Ja meg mennyi volt a különbözet(km/h)?mert én megyek vele mindenfele!