Kedves ismerősöm motort szeretne venni és képben van a Z750 és Z1000 is ha valakinek van itt a fórumon egy jó motorja és jó árban akkor kérem jelezze! Jöhet privátban is!
hali
a kis Fazeré /-2/ jó hozzá változtatás nélkül?
ha igen érdekelne az évjárat, mert én furtam, faragtam hogy meglegyen
a picsába ha csak meg kell venni
Igen olyan és faxa A vége 217 km/h tiltásig de azt gyorsan leforogja. Videoim között van Hringes felvétel ott látni hogy forog. -2 első lánckerék nincs a Z-hez gyárilag, nekem Yamaha fazer 600-é van benne. A fogyasztás nő észrevehetöen, de sosem mértem menyivel, lényegtelen!
Nem reklámnak szántam hanem a haveromnak írtam!
2200+posta vagy futár, így mennyi lesz a vége?
Ha elmegyek hozzád érte akkor az kb. 9.000Ft(benzin+felnicsík) nekem(200km oda-vissza) viszont az amit a haveromnak írtam az 15km-re van tőlünk.
Röviden, ha itt megveszem 3000-be, olcsóbban jövök ki mint,ha nálad veszem 2200Ft-ért mert még jön rá posta vagy futár díj.
Üdv.
Nekem a régi ezres van (2005), gyári fogazással. Eggyesben simán kerék, másodikban is viszonylag könnyen felveszi az elejét. A vége 275km/h az én 180cm, és 85 kilómmal.
tanuló mocinak drága a Z,
egy occsó enduró, hátul 52-es fogaskerékkel
azt ha eldobod nincs gond,
ha kerekezni akarsz akkor ne kuplunggal, csak szét b@szod
inkább az áttétel variálással, sokkal jobban adagolható,
viszont ha bejátszol pl: elöl -1 hátul +3 akkor kell hosszabb lánc is, vagy toldás, és nagyon agresszív lesz de nem csak gázra, elvételre is motorfék olyat fog egy indokolatlan visszaváltásnál, hogy meg áll a kerék ami alap paraméterekkel nem jellemző a Z-re
Igen ez a baj. Ha az ember megcsináltatja, hogy vadparaszt legyen, akkor lehet bohóckodni a környékén, de elmenni a Balatonra meg nem lesz jó. kell venni egy durca supermotot is és problem megoldva. Ma próbáltam ezt a gázráncigálós egykereket, de nem jött be. Még a gumik nem tapadnak eléggé. Meg elég kínzás neki szerintem.
Inkább olyat szeretnék, hogy nyomatékból vegye fel. Vagy tanuljam meg kuplunggal felemelni az elejét? :)
hi
itt megtudjátok nézni a lánckerék változtatás eredményét sebesség/áttétel függvényében http://www.gearingcommander.co...
extrém variációk is beállíthatók
fogaskerék mókusok
aki használható mégis agilisabb motort akar, az előre -1 és kész, evvel rövidebb túrák még beleférnek, a többivel felejtős
aki extrém ideges gépet az -1 előre +2, 3 hátra de ez erős gyorsításnál simán kerék
és végül aki napozni szeretne az elöl -2 hátul +2, 3 de ez már kis gázra is hanyatbaszós és 160-170 lehet a vége
srácok akit a fogyasztás izgat felejtsen el mindent, gyári motorral a legjobb, a variálások általában növelik a fogyasztást
FIGU
hali
nekem is -2 es van nagyon tuti, de túrázni nem jó
de mielőtt valaki nagyon belelovalja magát ,
a Z-hez első lánckerék csak -1 es van, hátsó talán +4 a legnagyobb
ami bótba kapható
FIGU
Hi!
Igen,a különbözetre nem nagyon emlékszem,de sok volt +18-28% körüli ha emékeim nem csalnak,de a speedohealernek is % ban kell megadni az értéket a weboldalon kiszámolható a százalék a tényleges és az óra szerint mutatott között.
Iden megszabadulnek a Z hatuljan levo muanyag rendszamtablatarto/index parostol.
Ket megoldason vacilalok:
- integralt ledes farokidom, valami ilyesmi http://youtu.be/IFiV5ywVrwM
Ez amugy legalis magyarorszagon?
A masik a ledes indexek: http://www.ebay.co.uk/itm/Z750...
Van esetleg valaki akinek van hasonloja? Valamint tudtok valami boltot itthon ahol esetleg be lehet ezeket az alkatreszeket szerezni?
Kedves ismerősöm motort szeretne venni és képben van a Z750 és Z1000 is ha valakinek van itt a fórumon egy jó motorja és jó árban akkor kérem jelezze! Jöhet privátban is!
bekiss@digikabel.hu
Köszönöm a segítséget.