Hi Hodis, jó etét mindenkinek
Én csak apróságokat csináltam a gépen,led index,fekete hátsó lámpa,széles alu kormány,rövid állítható kuplung és fék kar,kis tükrük,le színtereztettem feketére a lábtartókonzolt és színre festettem a váz takaró meg az oldal dekliket.Most 1 kis spórolás és utána gumikat szeretnék rá meg valami rendesebb kipufogókat.
A családot teszteltem:-).Megmondtam a gyerekeknek,hogy hol a csoki és képzeld eltűnt mind .Levontam a tanulságot .Kimotorozod belőle a mostani pacikat?
Hát igen, ebben igazad van, de tavaly gyakorlatilag csak pályáztam a Z-vel, alig volt pár túra, az is max ilyen 130-180 km-es féldélutános. Mivel alacsony vagyok, így én nem görbülök be annyira, mint egy magas csákó. Meg nagyon elkapott a pályázás élvezete. Hosszú távú tervem között van egy utcai, meg egy pályamotor, de egyenlőre csak egy 2in1 motort engedhetek meg magamnak.
Érdemes lecserélni ezt a szép, kényelmes motort egy gixxer-re? Nekem volt 600-as, arról válltottam a nagy Z-re. Igaz csak egy SRAD-om volt, de az a K7-K8-hoz képest full kényelmes túramotornak tűnik. Nekem nem bírta a csuklóm, és a hátam a folyamatos fekvést. Persze lehet, hogy csak én kényelmesedtem el. Öcsémnek K7 600-as van, hidd el tudom miről beszélek. Mikor átültem a Z-re az maga volt a menyország, és megfogadtam, hogy soha többet csutkakormány! Persze nagyon szépek, megbízható mocik, és van bennük kakaó.
Hát ez igaz. Ha a tudásomat nézem akkor egy 600-as is elég lenne. De amióta eszemet tudom a 750-es gixxer, a legenda, a túlélő az utolsó harcosról ábrándoztam. Eleinte nem mertem volna megülni, elég volt a fazer. Mikor a kawát megvettem, akkor is 750-es gixxert akartam venni, de a z nagyon jó ajánlat volt, leinformálható embertől. Nem bántam meg, de akkor lennék igazán boldog, ha egy 750 gsx-r lenne a garázsban. 1000 nekem sok és sok is lesz, az nem az én világom, de a 750 olyan mint én egy 600-as testben egy sokkal erősebb motor :D Bár ha lenne fiatal 636....
Még folyamatban van a dolog. Egyenlőre nem hosszabbítottam meg a hirdetést. Két oka volt: egy azaz egy ember hívott fel :) a másik meg, hogy nincs eladó k8-as/k7-es 750-es gixxer amire cserélném. Kivárom, hogy legyen jobb idő, akkor hátha nagyobb az érdeklődés, meg a kínálat is. ha meg nem viszik el, akkor sincs nagy baj, mert (röhej) 850e beszámítják a kereskedők. Jó mondjuk akkor csomó alkatrészt fogok árulni nektek, mert annyiért nem adom hozzá az extrákat.
Ne hülyéskedjetek már, ha valaki 150 lovas 750-est akar az adja el a z-t és vegyen egy gixxert :) ócóbb:). De Fekti motorja előtt le a kalappal, szép munka !
Jó lenne ha én is fel tudnám így "reszelni" az ezredest. Nem árulod el a titkod motoros társaidnak? Mi egy nagy motoros család vagyunk, és családtagok elött nem illik titkolózni!
Parancsoljatok itt vannak
Még 1 kicsit darabos , összedobom gyorsan.Délután teszek fel pár képet
Én csak apróságokat csináltam a gépen,led index,fekete hátsó lámpa,széles alu kormány,rövid állítható kuplung és fék kar,kis tükrük,le színtereztettem feketére a lábtartókonzolt és színre festettem a váz takaró meg az oldal dekliket.Most 1 kis spórolás és utána gumikat szeretnék rá meg valami rendesebb kipufogókat.
Kezdetnek peldaul egy sportkipufogo, sportlegszuro, PCIII harmassal lehet kezdeni, ami nem igenyel semmi durva beavatkozast.
Ha meg ez sem eleg, akkor johetnek komolyabb dolgok, mint hengerfej portolas, ZX9 veztengely, stb...