Ettől félek én is, az autókhoz sokkal jobban értek, ott már nincs szükségem arra, hogy bárkit is magammal vigyek ha vásárolok, de a motorokhoz totál hülye vagyok.
Szóval most kezdek el ismerkedni, főleg fórumokat keresek ahol hasznos tapasztalatokra építkezhetek és ha eljutok odaáig,h legalább nézzek, akkor tudjam mi az amit egy motornél érdemes sasolni.
Egyébiránt vki le tudná írni, hogy nagyvonalakban a motoroknál mit kell nézni és utána azon belül a z750-en mi az ami árulkodó jel lehet akár pozitív akár negatív irányban?
Vannak gyermekbetegségei a z750-nek?
Ha sokat akarsz üzemanyagra költeni akkor nézhetsz külföldön is
Én amikor vettem bejártam az országot,de normális állapotú nem volt közte Egy alapos átnézés ráfér az új paripára,voltam olyan helyen ahol 5 percet sem maradtam mert a blokk heggesztve volt és a tulaj állította,hogy semmi baja nem volt
Szomszédok utáltak a rossz gyertyapipa miatt. állítólag bezavarta a tévét.
Meg még mikor nem tudtam váltani akkor egyesben küldtem neki.
Egy nap 100x az utcában.
Aztán jött a lopakodó sebesség ( kettes ) ott már halkabb volt.
hali
ezt azért nem mondanám
motorikusan nem ez igaz,
alapvető különbség, fékek radiális rögzítésű féknyergek, amelyeket radiális főfékhenger működtet. ,
futómű Z 1000, más himbák, ezért 2cm-el nőt az ülésmagasság,
FIGU
Nem a magassag az eltero, csak maga az ules formaja, es kitoltottsege. A sima z750 ulesenek elso fele laposabb es szelesebb (szerintem inkabb felel meg a sportos motoros ulesnek), a z750s ulese inkabb turazashoz lenne jo ha ki lenne tomve szivaccsal.
Köszi a lehetőséget, egyébiránt élnék is vele, de ha jól látom a képen akkor Neked a régi 750-ed van, engem pedig az újabbak érdekelnek amit 2007 után gyártottak. De tényleg köszönöm a segítséget!
A zséles ülés jó ötlet!
Azt észrevettem, hogy nagyon tartja az árát, mert kevés van eladó (használtautón nézem a motoros rovatban). Egyébként messze a legszebb a kategóriában nekem is ez a szubjektív véleményem ezért is lenne nagyon jó a későbbiekben birtokolni egy ilyet.
Szia !
Nekem is hasonló magasságbeli gondjaim voltak mint Neked. Vagyis helyesbítek. Úgy gondoltam mint Te. De ne aggódj, először is le fog érni a lábad, másodszor meg egy idő után kisakkozod azt, hogy hogy kell menni vele, hogy minél kevesebbszer kelljen letenni a lábad. Az én Z-m ülését megcsináltattam, így alacsonyabb is lett és kényelmesebb is, zselés ülés lett. Meg egyedibb is. A hátsó ülést is megcsináltattam így már sokkal kényelmesebb utasnak, tartja ahol kell és nem annyira vékony. A szél ellen kicsi plexit tettem fel, így nekem utazó 140-160 tökéletes utána kell kicsit bebújni. Utas kedvéért egy vinxxgrip kapaszkodó került rá. Szóval olyan amilyet Te akarsz. És a legjobb: eladó. Ha vételen gondolkozol gyere el nézd meg, ha csak azt akarod látni, hogy speckó üléssel hogy érne le róla a lábad, abban is benne vagyok. keress meg mailben.
nyugodtan megveheted az első motornak a Z750-et, ami hülyeségeket meg olvastál valahol róla és az első kommentedben írtál, azt felejtsd el, mert faszság. Első motornak tök jó! Ez tartja legjobban az árát, kategóriájában a legszebb és nagyon megbízható. Ha kicsit magasnak találnád, akkor ültetsz a hátsó rugóstagon kicsit, esetleg veszel egy másfajta kutyacsontot bele.
Szóval most kezdek el ismerkedni, főleg fórumokat keresek ahol hasznos tapasztalatokra építkezhetek és ha eljutok odaáig,h legalább nézzek, akkor tudjam mi az amit egy motornél érdemes sasolni.
Egyébiránt vki le tudná írni, hogy nagyvonalakban a motoroknál mit kell nézni és utána azon belül a z750-en mi az ami árulkodó jel lehet akár pozitív akár negatív irányban?
Vannak gyermekbetegségei a z750-nek?