Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Kawasaki M3-rol mit tudtok? Hetvegen mentem kiele az M3-on a varosbol es lattam, hogy teljesen ures az epulet. Bezartak a boltot?
Sziasztok, érdeklődnék a Z750R színkódjai után... (candy lime green és (sima?) fekete)

Üdv!
Szia!
Jöhettél volna egy pár nappal előbb ezzel a kérdéssel, lett volna egy ...
Annyit tudsz látni/megnézni rajta, hogy törött volt-e és mennyire.
De itt is csak a váz állapota a fontos. Mivel 'naked' motor, a legkisebb eldőlés is kormány, kormányvég, tükör, lábtartó, oldaldekni és kipufogó sérüléssel jár így a legtöbb fotón ezek térnek el a gyári állapottól, de ezek nem feltétlen jelentenek problémát.
Mást nem fogsz látni, a blokk szerintem elnyűhetetlen. Az óraállástól ne ijedj meg, inkább a kevés km-től... Én 42e-t tekertem bele úgy hogy nem értem igazán rá eleget motorozni...
Szezon kezdetekor beraktam az akksi-t, pöccre indulás majd szezon végén laraktam a motort. 7 éven át egyetlen említésre méltó probléma: a dőlésérzékelő beázás folytán letiltott.
Sziasztok!

Z1000-es gépet szeretnék venni (2003-2005),1M-Ft körül,de sajnos inkább az autókhoz értek mint a motorokhoz,ezért abban szeretnék kérni segítséget,hogy mi az amit mindenféleképp átkell nézni ahhoz,hogy ne verjen át az eladó. Használtautó.hu.-n nézelődök de nem tudom melyiket érdemes megnézni. Elég régóta vannak fennt.
Hello,
Még fent van az apróhirdetések között:
Renntec
Feladom valamilyen formában (posta, futár) vagy esetleg személyesen valamikor.
Eladó ARROW Sportdob + összekötőcső. 35000 Ft. A dobbon E-szám van. Az összekötőcső Kawasaki z750 04 hez van. Az ár irány ár!
Itt elérsz ha érdekel: arpad_krisztkukacbatpontcom
Köszi az infót!
Szia!
1000-esre nem biztos, hogy jó de egy próbát megér talán.
65 db ezres.
üdv
Üdv! A Renntec Csomagtartó Z1000-re érdekelne. Mennyi lenne az ára és hogy jutna el hozzám!
Üdv
Üdv! Az ülés érdekelne! Mennyibe kerülne?
Szia!

Nagyon köszönöm így előre is az ismeretlen segítséget, mindenképp jól jönne. Egyébként halásztelki vagyok alapvetően, tehát ha a XXIII-ban laksz akkor talán még ismered is;)
Vmikor érdemes lenne összefutni egy beszélgetni mikor már jobb idő lesz;)
Köszi a hasznos infót, akkor a tréninget lehet,h hátrébb sorolom magamban. Logikus amit mondasz, csak úgy voltam vele, hogy úgy szeretnék kimenni az útra, hogy minél kevesebb kezdő bakit akarok elkövetni aminek az esélyét az ilyen trénigekkel tudom a minimálisra csökkenteni.

Az ER6 Kawat néztem elsőnek és tetszik is, de a Z számomra sokkal jobb ( főleg a kinézete miatt ). Egyébként olvasgattam még anno az ER6-ról és tényleg jó kis moci, de a külseje sosem volt teljesen nyerő nálam..
Szia!

Ha nem sürgős az eladás, akkor beszélhetünk róla, mert én sem most szeretnék motort venni. Minimum a jogsi után ami legkorábban 2 hónap múlva. De ha küldenél pár képet és némi infót a mociról a public mail címemre akkor azt megköszönném. És persze azt is, hogy mennyire tartod a motort.

Köszönöm
Ha valakit érdekel van pár maradék cuccom Z 750 S-hez:
1 db eredeti plexi
1 db MRA túraplexi
1 db ülés
1db eredeti ülés takaró
Sziasztok!


Olyan kérdésem lenne, hogy a 2007 es z-n hogy lehet feltenni a hátsó sárvédőt?A fékcsőtartó konzoljában van egy törés, ezért sehogy se akar szépen állni!És vélek ha meghúznám eltörné a sárvédőt.valami ötlet?
Panyó mesterben lehet bízni. Ő tud mindent a Z-kről . Apropó idén jössz Tesztmotoros napokra, lehet, hogy Kecskeméten tartják majd. Mi a helyzet Veled? Én még mindig k8 750-et keresgélek.
A XVI. kerben laksz én a XXIII.ban
Ha venni akarsz valamit szívesen segítek az átnézésében
Most nem írnák le egy teljes oldalt,hogy miket kellene megnézni a kiszemelt motoron De az gyanús alapból ami 3-4 évesen 2-3000 km-esnek árulnak,és azt elsősorban szem előtt kell tartani,hogy a Km-órában szereplő adat és a kopó alkatrészek milyen viszonyban vannak egymással,szóval gumik,fékbetét,féktárcsa,lánc,lánckerekek,gyári patentek!Némelyik hírdetés feladója saját magát buktatja be a hírdetés szövegével
Ott a pont
Denil, szerintem első nagymotornak jobb egy ER-6. Ettől eltekintve a 2007 utáni Zék a legideálisabb utcai motorok, a súlyától nem kell félni, egyrészt a többi is ennyi, másrészt hamar meg lehet szokni. A széles tank pedig pont, hogy kényelmessé teszi. Ha nem a garázsban nézegeted, hanem motorozol vele, akkor a fenekedet sem fogja törni. Nagyobbat felesleges venni szerintem, mert aránytalanul többe kerül fenntartani, és nem annyival jobb a nagyobb köbcis. A beszerzési sorrendet én másképp csinálnám: A legfontosabb a megfelelő felszerelés beszerzése, majd a motoré, és ha már van pár ezer kilométer a fenekedben, csak akkor menj tréningezni! Ha nincs semmi gyakorlatod, akkor nem tudsz a tréningeken fejlődni. És menj olyan tréningre is, ahol a saját motoroddal kell menni! A 2007 utáni gépeknek egyébként nincsen semmi típushibája, de sok a törött, és így-úgy kipofozott gép a piacon, úgyhogy mindenképp vigyél valakit magaddal, akit jól ismeri a típust.
ja én nem hirdetem, mert nem akarom eladni, de ha jönne valaki, hogy kell neki akkor eladnám :)
Lehet az enyém is eladó lesz. Vállalkozásba pumpálnám a pénzt.

Ez nem zsákbamacska, ide a fórumra annak idején leírtam egy csomó mindent róla. Meg persze el is mondanám a vevőnek.

Amit adok hozzá:

Olaj + szűrő, levegőszűrő, fékbetétek, gyertyák. Ezt már csak a vevőnek ki kell cserélni, költeni nem kell rá.

Ha marad vagy maradna, akkor én gumikat és láncszettet cserélnék rajta. Használtak, de nem elkopottak!
Szia!

Bp. XVI. ker
Merre laksz?
szevasztok. Havalakit érdekel eladó a z750s 2007 megkimélt álapotbanvan.betegség miat öregmotoros. Tf.06306355969