Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Azt egylőre nem. Még azért bízok, hogy előbb utóbb lesz utánpótlás.
Egyelőre az ára megy a végtörlesztésembe...
Emiatt kissé szét vagyok csúszva s a hugod sem kerestem még de nincs elfelejtve!
Szia Tomi!

A sisaokdat nem akarod eladni? Ha jól emlékszem a tiéd M-es
Elfelejtettél hugomnak írni
A race kuplung és fékkar érdekelhet ha felszerelhető 04'750 re!
Tisztelt Fórum Társak!
Nagy szomorúsággal tegnap megváltam a motoromtól...
Azonban maradt nálam több kiegészítő, melyeket -miután nincs már szükségem rájuk- el szeretnék passzolni.

2003-as Z1000-re:
gyári arany eloxált kormány
kormányvégsúlyok: gyári szett illetve egy egyedi alu szett
gyári első fék kar, konzol és munkahenger
gyári kuplung kar és konzol
gyári kormány kapcsolók jobb és bal oldalra
DPM Race kuplung és fékkar
Ermax farokidom alatti rendszámtartó beépített irányjelzőkkel
Renntec csomagtartó
Bagster komfort ülés
Szinte új gyári kipufogódobok
Oldaldekni takarók: egy szett piros gyári, egy szett egyedi danamid (bukás esetén véd)

Ha érdekel valakit bármi, privátban küldök infot+amint tudok képeket
Szia!

Tudok segiteni! adatlapomon elérsz!
Szia!
Az én tapasztalatom a PC-ről abszolút pozitív. Nem nagyon hittem benne,(pláne a fogyasztás csökkenésben) de ennek ellenére megvettem. Azért döntöttem mellette, mert az Akra rendszerrel "középen" volt egy nagy "lyuk" és hirtelen gázra mindig inkább megtorpant, mintsem megindult. Beszereltük a PC-t és miután a motorhoz lett állítva, sokkal egyenletesebb lett a járása és a legkisebb gázra is reagál. Olyan "mintha sínen húznák".
Én általában hosszabb túrákra használom a motort, ezért Bp-ről hazáig le is mértem a fogyasztását. Az előző 5,7-5,9l/ 100km-es fogyasztás lement 5,3-5,5l/ 100km -re 100-110km/h tempónál. Igaz nem Z1000-ről beszélek, de a végeredmény mindenképpen kiváló.
AGO Motors hangolta és maximálisan megvagyok elégedve velük.
Oh!Nagyon szépen köszi!Rákérdezek majd!Köszi még1*
Sziasztok!
Engem is érdekelne, hogy mennyire érezhető a leljesítmény külömbség (2003-2006 Z1000) Powwer Commander-rel. Mennyire húzza fel, és mennyivel fogyaszt többet? Hol lehet venni, mennyiért, esetleg eladó használt?
En egy hasznaltat vettem es ahhoz mar a tepozar masik fele nyilvan nincsen meg. A PCIII doboz hatuljan lattam a tepozarat, de fuleket is lattam rajta, aminel fogva kabelkotelegovel oda lehetett volna a motorhoz fogni.

Viszont akkor veszek valahol egy 20cm ontapados tepozarat, aztan azzal lesz felrakva jol.
Nekem az Agotól van.Gyárilag ragasztós a tépőzárak másik fele.
Ertem. Koszi a segitseget es a kepeket!
igen
Aham, szoval a hatso ules ala. Oda gondoltam en is.

A tepozar masik oldala a motor muanyagjahoz ragasztva lett valahogy?
Csináltam róla képet, remélem látsz belőle valamit.Amúgy sima egyszerű tépőzárral van felfogatva.Ez 2004-es Z1000.
Szia!
Szerintem lehet doboztartót venni z750-re, vagy csináltatni.
Ha csináltatod, talán most is 15 körül van a konzolt tartó részig.
Nekem egy 40 literes doboz van fent a motoron. (z750s-em van)
Nem én árulom, csak eszembe jutott, hogy mintha valaki keresett volna ilyesmit :D
Akinek van Power Commanderje a Z-ben, az le tudna nekem irni, hogy hova es hogyan van rogzitve? Ha esetleg kep lenne rola, azt is megkoszonnem.
hali
a Gyapi féle üléspúp faja, bár 06-osra szerintem még nem csinált,
de nagy terhekre szerintem nem alkalmas,
viszontszerintem fémből lehetne egy fasza "talpat" csinálni,
hátsó ülés helyére a doboznak
1 vastagabb lemez aljára felszerelni a megfelelő szerelvényeket, lásd ülés/üléspúp alján, ha frankó bármilyen szimpatikus dobozra felcsavarozhatod ráadásul csak kulccsal szedheted le a dobozt
FIGU
valaki nem tud nekem veletnul valami megoldast hogy tudnek egy szep nagy dobozt varazsolni a Z750 (06) em hatuljara?
legjobb talan ilyen gyapi fele ulespup konverzio lenne de barmilyen megoldas erdekel
Köszi szépen.Esetleg ha másnak van személyes tapasztalata azt szívesen fogadom!
8.44mm volt a gyari vastagsaga a lendkereknek, amit leszedetett az ember 4.66mm-re, ezzel konnyitve 0.4kg-t rajta.

Miutan a konnyitett lendkereket felrakta az alapjaraton allitani kellett, mert tul alacsony volt. Semmi problemaja nem volt a modositassal, talan meg kevesebb vibraciot is tapasztal menet kozben es porgosebb lett tole a motor is.

Nagyjabol ennyi a lenyege a linkelt oldalnak.
De de! Köszi! Te árulod őket?
Ha eltudnám esetleg magyarul eltudná valaki mondani!