Szelephézag állításnál a szelepfedél tömítésen kívül van még valamilyen alkatrész (pl. más tömítés, volt itt szó korábban "gyertya tömítés"-ről), amit illik cserélni? A gyári tömítés nagyjából mennyibe kerül?
Egy tükör elé kell állni és 5x, egyre hangosabban el kell mondani, hogy "Gyapi mester jelentkezz!" Aztán az ötödik utád kell egy hátra, majd két előre bukfenc. Na ekkor megjelenik.
Ha ezt túl macerásnak tartod, akkor itt a száma: 06 harminc 54 31 öt tizennyolc
Azon a bizonyos képen az én (volt ) motorom van. Ugyebár a hasidomot basi2 az oldalidomot pedig gyapi mester csinálta. Az összes tartókonzolt laposvasból csináltam/tuk. Az oldalidomnál mikor kész lett a felfogatás üvegszállal lett belefaragva a helyére ezért nincs rajta kívülről semmilyen csavar amitől rondább lenne.
Nem az én motorom van a képen és nem is én csináltam rá a hűtőidomot! Egy fórum tagé a motor! Vagy csak volt! nem tudom! Én a hasidomot csináltam!De lehet tudnék hozzá hűtőidomot is! Utánanézek!
Információhalmaz! :)
Azt hiszem ezt az utolsó részt viszont elkúrtam, mert a telókhoz elkértem a tengelyt, de az anyát és a távtartókat nem. Na akkor felveszem a kapcsolatot dnorzx-szel (mert tőle vannak ezek a dolgok), és orvoslom.
Kösz x 1000 Steve. Valószínűleg vagy egy millió kérdésem lesz még. Zaklatnálak, ha nem baj :)
ja, tenyleg, igazad van, igy mar ertelek, kopas miatt kell a z750 tarcsa
akkor a tarcsa meret az stimmel, tavtarto nem fog kelleni
csapagy meg elegge egyszeru
kiveszed azt ami benne van a kerekedben, elsetalsz a csapagyboltba a csapaggyal meg a zx6 tengellyel.
a kulso meret stimmeljen a regi csapagyad kulso meretevel
a belso pedig a tengely meretevel , a ket kis porvedo szimering kelleni fog
termeszetesen mielott berakod a uj csapagyat a kerekedbe ne felejtsd kicserelni a hosszu belso tavtartot is a ZX6 era
es ugyelj arra hogy ahoz a futomuhoz amit veszel adjanak minden ilyen aprosagot: tengely, anya, 2 kulso es 1 hosszu belso tavtarto a tengelyre.
Halló Steve
Ha jól tudom a 2007-es ZX6 tárcsája éppen úgy 300 mm-es ahogy a Z750-é, úgyh ha minden jól megy a távtartó-faragásra nem lesz szükség, de cáfolj meg, ha tévedek, mert csak a netről szerzem be az infókat.
Egyébként azt már látom, hogy te vagy az én emberem, mert olyanokat kérdezel amiket még nem gondoltam át :)
Tényleg azt tervezem, hogy kifejezetten költséghatékonyság miatt egyelőre megtartom a Z750 kerekét (ehhez pontosan milyen csapágyak kellenek, hogy a ZX6 tengely belemenjen?) és emiatt beszerzek egy olcsó féktárcsát hozzá mert az enyém már elég tropa.
Van esetleg valamilyen hátulütője annak, hogy a ZX6 telókkal és fékekkel Z750 kerekét és féktárcsáját használom együtt?
Kösz Steve
ha zx6 elejet rakod be akkor nem vagom mit akarsz z750 tarcsakkal.
vagy azt tervezed hogy megtartod az elso kerekedet es kicsereled a csapagyakat hogy belemenjen a zx6 tengely es kis tavtartokat faragsz a feknyergek ala hogy beferjen a z750 tarcsa?
Szelephézag állításnál a szelepfedél tömítésen kívül van még valamilyen alkatrész (pl. más tömítés, volt itt szó korábban "gyertya tömítés"-ről), amit illik cserélni? A gyári tömítés nagyjából mennyibe kerül?
Köszi a segítséget előre is!
Üdv.:
Márk