hali Panyo koma
sajna nem találkoztunk, akkor értem oda amikor elindult a csapat,
a Margit hídig a boly közepén mentem,
aztán még mentem kicsit és irány haza,
Na jó, amekkora műszaki zseni vagyok, ennyi időbe telt utánanéznem, hogy egy kicsit tudjam pontosítani a kérdésemet Sedu felé... Szóval a zx9 lendkerekét összeraktad a Z nagyobbra esztergályoztatott állórészével?
Figy Sedu! A riderforums oldalán láttam képeket egy ilyen lendkerék modról. Jól értem, hogy gyak te cserélted a lendkereket zx9-ére, illetve megtartottad az eredeti lendkerék-házat (ha ez a neve egyáltalán) aminek a falvastagságából leesztergályoztattál 8 mm-t, és ennek megfelelően megtartottad a ház eredeti burkolatát is?
Aha, a hátsó teló már cserélve lett, de én visszatettem bele a Z eredeti kutyacsontját. Az első telópár lecserélésén agyalok most ezerrel. Remélem télen összejön rá a lé :) A hátsó telócsere után egyébként tényleg ég és föld ha egyszer be van lőve
Nem neked szólt. Egy Z-s srác 1000 dolgot kérdezett a tuningról emilben, semmit nem csinált meg belőle. Egy 5000Ft-os átalakítás is drága, stb.
Pedig a motorját is érdemes piszkálni. Be lehet csapni a jeladókat, könnyen lehet neki több levegőt adni, disznó módon tud menni a zx10 injektorokkal és szívósorral. Lendkerék könnyítés is filléres dolog. Kompresszió is bőven növelhető. 750-es elektronikával többet is forogna. Ha meglenne még mindig faragnám, pedig a fórumon nekem volt a legtöbb átalakítás rajta.
Rákerestem negvan!Télen meghekkelem,ha nekem is így néz ki,de nem emlékszem pontosan
Én is csinálok valamit nem csak kérdezősködöm
Egyedűl a motorba nem nyúltam(amíg nem kell) fék,futómű,kupuff cserélve
Jöhetnek az ötletek "a sok más"!
Azt nem tudom mennyit emelkedett,de lemérem a hátúlját a földtől és,ha megteszi valaki más is akinek gyári akkor kiderül!
Zx6 os teló van benne keményebb mint a gyári,de sokkal jobb!
Nem pumpál kanyarban és több állítási lehetőség van rajta,szóval én a helyedben kicserélném a telót és egyben magasabb is lessz!
Aha, oké Figu. Jól tudom, hogy a 190-es még simán befér, és nem kell semmi különleges méret, ugye? Így egyébként mitől lesz jobb a dönthetőség, hegyesebb lesz a gumi profilja?
Űtös kis masssíííína, csak a bánatom az, hogy nem sokat tudtam menni egyenlőre vele . Egy kissebb átvizsgáláson szervizen már átesett, a szerelő bácsi azt mondta, hogy jó állapotban van. A szezon elejére a kötelező folyadékok cseréje van vissza és egy két aproság.
Sziasztok!
Ha kell valakinek lenne Z 750 S-hez:
eredeti plexi (15 000Ft), MRA túraplexi kicsit megtoldva(15 000Ft) és egy állítható széltereló amit a meglévő plexire lehet szerelni(11 000Ft). Ezen kívül pedig egy zselés ülés(75 000 Ft)
hali
ha csak a dönthetőség a lényeg sokkal egyszerűbb megoldás a gumi csere, a gyári 180as helyett 190est tettem fel és szerintem sokkal jobb ez a méret marad is legközelebb
Kiveszed a terelőlapot a légszűrőházból, legalább 5x raktam már fel ide képet róla hogy kell csinálni. Van még sok más is, de itt úgyis csak kérdezgettek kingmidias csinál egyedül valamit.
Hali.Tavaly én is beújítottam egy ZX6-os hátsó rugóstagot, véleményem hogy sokáig ne gondolkozz rajta, ha tudsz olcsón akkor cseréld.Magasabbnak magasabb lett de pontosan nem tudom mennyivel.Nem kell állítani semmit csak ha zx6-os rugót teszel bele akkor a fesszabályzót át kell tenni a másikoldalra mert beleér esetleg jobb a zx10-esé az nem ér bele kb 2-3 órás móka.Állítani pedig 10 x több lehetőséged van mint a Z750 gyári rugón!
Figy! Azt meg tudod mondani hogy mennyit emeltél rajta? Én már egy csomó ideje gondolkozom egy ilyenen mert jó lenne ha könnyebben borítható lenne a gép -- meg persze az se utolsó szempont, hogy mennyivel állatabbul tud úgy kinézni.
Ja, és még valami... a rugóstagon kellett állítani valamit? Nem lett az emeléstől nagyon kemény? Vagy lehetett rajta annyit lágyítani hogy jó legyen?
gyanús volt a tunyo, mentségemre tán 1 szer találkoztunk, láttam élőben,
az alagútban szépen megforgattad ,