Hali. Nekem régebben a 4 trafóból 2 elforgott a gyertyán, és egy idő után az egyik kihagyott. Kellett vennem 4 másikat, úgyhogy most félre van rakva a régi 4 db. Ha érdekel, akkor megnézed őket és szerintem meg tudunk egyezni.
sziasztok!
az enyém 2008-as és akár a Robisé, hibátlan...leforogja az 5.-et is, óra szerint már mentem vele 255-öt, aztán tovább nem cibáltam. igaz elől egy foggal kisebb lánckerék van, de még a gyári méretnél sem volt gond. ezenkívül martin+k&n, aztán hogy mennyit számít nem tudom, nekem a hang miatt kellett.
na meg corner-párti vagyok, nem egyenesnyeles
légszűrőt majd cserélem K&N-re. Csak várom a fizetést . A kipuf szelep ha nem működik rendesen akkor azért is csinálhatja ezt a nempörgést igaz? Mert mikor húzom a fülét akkor mindig hibakód, speed szenzor hiba. Aminek a jele kéne ahhoz beállítson valamit. Pont ezt a részt nem értem a szervizkönyvbe Lehet nem nyit a szelep és azért nem megy?
nekem még tavasszal ment frankón, 230nál még simán ment volna, pörgött is meg minden, azt egyre gyengébb lett, igaz tavasszal hűvösebb volt, ami ugye kedvez a motornak, mostanában meg meleg volt, ami nem annyira, dehát akkor is mennie kellene, amúgy akkor lehet neked sem ártana megnézni a légszűrő-gyertya-szinkron dolgokat hogy miért nem megy jobban.
Tesztelem a gépet, hátha nátha :) Bár nekem nem rángat, szépen jár, szépen megy, 6.ban is lehet vele menni 3ezres fordulaton. Talán a fogyasztása sok kicsit. ha finoman megyek vele 100-120 akkor tök jó, de ahogy elkezdem cibálni egyből elfogy a cucc :) pedig nem húzom csak 5-10km-en keresztül, pedig 6ban még nem is tudtam 9ezer főlé húzni
nekem is úgy kezdődött h 6.ban már nem nagyon akart menni 200 felett, pedig régebben simán ment ott is, most meg 4.ben simán elmegy 200-ig meg fölé is kicsit, azt kapcsolok feljebb, és nem megy tovább.. :S de erre még azt hittem, h légszűrő, gyertya, szinkron, mind meglett csinálva és most meg darabos a benzin :D na de tényleg, szerviz és szerelő haver szerint is szar lehet az a trafó, gondoltam itt kapok vmi segítséget hátha vkivel ki lehetne próbálni h tuti ez a baj-e vagy némi infó hol kaphatok itthon olcsón, esetleg van-e vkinek hibamentes eladó trafója :)
igen... attól még h injektoros, össze kell hangolni a hengerek üzemanyagellátását, ezt általában karbiszinkronnak hívják, de amúgy nem ez volt a lényeg abban amit leírtam...
Halló, én őszintén megmondom, hogy egy műszaki analfabéta vagyok, és ha tévedek, akkor itt azonnal kövezzetek meg... De biztos, hogy KARBISZINKRON volt abban a 08-ban? Nem mintha számítana, és nem is kötekedni akarok, csak kérdezem
Sziasztok, van egy kis gondom az egyik gyújtótrafóval a Z-ben, mikor gyertyt cseréltünk, kivettük és éreztük h vmi mozog,zörög a belsejében, ami ugye nem jelent jót, elötte is egyre gyengébb lett, majd most eljutottam oda hogy állandóan rángat és akadozik,kihagy a motor, pedig kapott új gyertyát,légszűrőt, és karbi szinkront uh teljesen jónak kellene lennie, gyaníthatóan akkor a trafó miatt szaraxik a gép sajnos. Azt mondták nem olcsó cuccról van szó, az lenne a kérdésem van-e valakinek infója hol lehetne ilyen trafót esetleg idehaza olcsón venni, vagy van-e valakinek veszprém környékén esetleg 1 trafója amivel ki lehetne próbálni, hogy tutira megnézzük az-e a baj. Külföldön találtam mondjuk olcsón, de ha valakinek van errefelé viszonylag olcsón, vagy jó áron tud hozatni vagy csak kipróbálásig kölcsönadná legalább nagyon boldog lennék. De bármilyen ötletet, hozzászólást szívesen fogadok. thx
az enyém 2008-as és akár a Robisé, hibátlan...leforogja az 5.-et is, óra szerint már mentem vele 255-öt, aztán tovább nem cibáltam. igaz elől egy foggal kisebb lánckerék van, de még a gyári méretnél sem volt gond. ezenkívül martin+k&n, aztán hogy mennyit számít nem tudom, nekem a hang miatt kellett.
na meg corner-párti vagyok, nem egyenesnyeles
12800ft
ez érdekes nekem a 2006-os kis Z úgy forog mint az ördög az összes fokozatban
az újakat sikerült elbaszni