Hi all!
Tegnap a ringen kicsit elkoptattam a hasidomom
Sajna a kipuff összekötő is leért a fékpedálról nem is beszélve
Jobbra miért tudom jobban dönteni a gépet,béna vagyok?
Az első 40 perces etap végén megfogtam a Hayabusát(kellet hozzá 3-4 kör) a sikán előtti jobbosba beszúrtam neki erre a sikán előtt már piros zászlóztak elvettem és visszaelőzőtt.Jó meccs volt,mint utólag kiderült amikor kigurultam a pályáról egy Kawasakis csoport üvöltve szurkolt,hogy meg lesz a busa meg lessz ök is követték az eseményeket Videón rögzítve a harc Ha valaki lekonvertálja vagy megmondja hogyan lehet egyszerűen akkor felteszem!
olyan 200felett megy ez is bar engem zavar h 15000van allitva most a villanas a valtasnal,es en levaltom ,bar majd allitok rajta .
Tegnap megvicceltem egy sracot 1000cb nakeddel volt,100korul mehetunk,meg akart elozni (3ba lehetett mert nem pörgott meg rendesen)visszapatintottam egy 2- est padlo,3padlo,kapott rendesen,pedig mi 2en voltunk.
olyan 18000korul forog ,bar annyira meg nem huztam neki h tiltana,1-be olyan 125megy.2.be 165 17000ren ha jol lattam,meg amit ir az valos.nekem 6.ba 6000forog 100-nal,es utana mar nagyon jol reagal gazadasra 2szemellyel is.csodalkoztam is rajta.
3.ba mit tud a tied?
Gyerekek, segítsetek, égen földön nem kapok egy darabka rozsdamentes csövet. Segítsetek. 170mm hosszú és 48mm külső átmérő. Egyenes. Ha meglesz végre össze tudom kötni az új dobbal. Utána kaptok király hangmintát róla. Előre is köszönöm.
Srácok ma jöttünk haza Romániából és három nap alatt lenyomtunk 1540 kilcsit.Megnéztük a Tordai hasadékot első nap aztán másnap jött az igazi hegyi szakasz, átkeltünk a Fogarasi hágón(ha tehetitek mindenképp menjetek el oda).A harmadik napon pedig megnéztük a Békás szorost és a Gyilkos tavat.A kis Z nagyon jól vizsgázott két személyel , semmi műszaki gond nem adódott.Pedig az 1540 km-ből talán jó ha volt 400 km ami nem volt tele kátyuval vagy javítással egyszóval kapott a motor és mi is rendesen.A motor kényelméről pedig csak annyit, hogy az nincs főleg azokon az utakon.De a látnivalók kárpótoltak mindenért.
Tudsz másoltatni is hozzá, immósat is. Átírják az új kulcsba a régi kódját. Vagy elvileg az immó részt is át lehet rakni, bár ez kulcs típus függő. Nekem anno a kulcsmásolás immó kód átírással került 16 000 be, eredeti kawa kulcsal faragással mindennel együtt.
Szeretnék még egy kulcsot csináltatni a Z-hez, mert az egyik karrierje majdnem derékba tört :-)
Szóval megvan az eredeti 2 és a sorszám is, hogy tudok így új kulcshoz jutni? Van ennek a fejében valami immobiliser jeladó?
Beszéltél Gyöngyivel?
ne szorakázz hívd fel valamelyik kipu készitőt, vagy bontós lomis szakit
nem hiszem hogy nincs sehol egy összekötő
Tegnap a ringen kicsit elkoptattam a hasidomom
Sajna a kipuff összekötő is leért a fékpedálról nem is beszélve
Jobbra miért tudom jobban dönteni a gépet,béna vagyok?
Az első 40 perces etap végén megfogtam a Hayabusát(kellet hozzá 3-4 kör) a sikán előtti jobbosba beszúrtam neki erre a sikán előtt már piros zászlóztak elvettem és visszaelőzőtt.Jó meccs volt,mint utólag kiderült amikor kigurultam a pályáról egy Kawasakis csoport üvöltve szurkolt,hogy meg lesz a busa meg lessz ök is követték az eseményeket Videón rögzítve a harc Ha valaki lekonvertálja vagy megmondja hogyan lehet egyszerűen akkor felteszem!
Tegnap megvicceltem egy sracot 1000cb nakeddel volt,100korul mehetunk,meg akart elozni (3ba lehetett mert nem pörgott meg rendesen)visszapatintottam egy 2- est padlo,3padlo,kapott rendesen,pedig mi 2en voltunk.
3.ba mit tud a tied?
Mellesleg meg 100-nal 6000forog utana meg jol megy mar.
Szeretnék még egy kulcsot csináltatni a Z-hez, mert az egyik karrierje majdnem derékba tört :-)
Szóval megvan az eredeti 2 és a sorszám is, hogy tudok így új kulcshoz jutni? Van ennek a fejében valami immobiliser jeladó?
Köszi