Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek !09-s z 750-re keresek új első hátsó lánckereket és láncot.Tud valaki olcsó forrást?
Szervizkönyvből kiderült, hogy hogyan kell vele öntesztet csináltatni. Önteszt meg kiírta a hibakódot. Jelen esetben 24,25. Sebességszenzor hibás, nincs jel vagy zárlat van. Leírja a feladatát: 23as szignált kell küldenie az ECU felé. Ezt a fogaskerék pozícióból veszi. Ha a szenzor rossz a km óra 0-t mutat + itt 1 zavaros rész van. Az ecu beállítva a legmagasabb sebesség fokozatot. Szóval a speed senson miatt csinálja, bár nem értem, hogy miért csak 1 bizonyos fordulat felett. Szerencsére nincs nagyobb baja.
Urak (Panyo és Szomszéd) öröm volt találkozni veletek. Sajnos a munka a család és a tanfolyamom miatt kevés a szabadidőm, de ez a kis találka is nagyon remek volt. A kipuffot meg alig várom, hogy felkerüljön. Megpróbálok minél gyorsabban szerezni egy összekötő darabot és felrakom a kidörrentőt. A hangja mindenesetre meggyőző volt.
hali
írd le röviden
Sziasztok!Egy őzzel való konfliktusom után szükségem lenne egy két alkatrészre 2004-es zhez hűtő, elsősárvédő lehet,hogy fejidom is cserés lesz.Ha valakinek van eladó vagy tudja hol tudom beszerezni előre is köszönet a segítségért.
De áldom magam, hogy megtanultam angolul. Leírjam mi a hiba vagy nem nagyon érdekel titeket?
Találtam 1 681 oldalas szervízkönyvet angolul. Gyors átolvasom
Ha gumit cserélnek akkor leveszik as elözőleg felrakott sulyokat. Ez azért an mert a gumi sem teljesen egyenletes és így az aktuális gumival kell kisulyozni a felnit. Ha nem így lenne akkor a felni belselye csak sulyokból állna.
jha azon gondolkozom hogy elnézek arra... majd lehet kérek egy tel számot hogy merre menjek pontosan vagy valahol összefutni vagy valami XD
Felgyújtom a motort :), na jó nem. Mondanám, hogy próbáld ki, hogy össze hasonlítsd, de ideiglenesen ki van vonva így téged is megbüntetnének meg engem is ha gáz van. Jöhetsz ha szeretnél
szia kimentem németországba melozni most jőttem haza holnap megyek is vissza . holnap felhivlak
Bury vasárnap mit csinálsz?
Teszteltem , ha 7 ezer főlé húzom neki, akkor FI + piros fény villog. És csak akkor múlik el ha leállítom. Ha nem húzom 7 főlé akkor nem jön elő. Viszont tartósan nem tudom nyélen húzni mert imbolyog + szél ( félek :) ) Teljesítmény esést nem érzek. Viszont motorféknél puffog de gondolom ez normális. Nem tud valaki letölthető szervízkönyvet? angolul sem gond . Jó hír viszont, hogy a városban mindenki utána fordul
Már beszéltem vele, igaz nem ez miatt. Jövőhéten megyek hozzá. Megtankoltam, csak kipróbálom még1x :) Remélem nem jön elő megint.
A kicsiZ biztos, hogy jobbra húz (nagyon enyhén, de észrevehetően). Én annó elvittem az enyémet ellenőriztetni emiatt, de a fickó azt mondta, hogy az út lejt jobbra, különben meg legyek szíves menet közben a kormányt fogni... Talán a kipu többletsúlya okozza. A motor menettulajdonságait egyébként a gumi drasztikusan befolyásolja, egy új gumival szinte magától kanyarodik, egy kopott gumival jobban szeret egyenesen menni. A guminyomást is ellenőrizd időnként, hogy jó legyen, a lapos gumi okozhat imbolygásszerű viselkedést.
nekem 130-nál elengedem a kormány pályán akkor nem csinál semmit. fut szépen egyenesen.. de ennél gyorsabban még soha nem mentem főleg nem pályán :P XD
Már most felhívnám Kingmidast és azonnal vinném hozzá!
Az nem FL hanem FI, Fuel Injection, ami nem jó jel.
+ infó. A motorban irtó kevés nyál van/volt. Egy helyben villog a fuel felirat + a szintjelző. Ha egyenesbe állítom akkor elalszik és a szintjelző is beáll a legalsó pozícióba. Aztán menetközben látom, hogy villog a FL jel és a hibajelző lámpa. Szintjelző nem villogott + felirat se volt. Ezt a jelenséget egy helyben nem tudtam produkálni. Ez hibát jelez és szopi van vagy csak kevés volt a nyál nagyon?
Mivel szép idő van s mondják, hogy jön a szar így megrizikóztattam 1 kört. Jó minőségű úton mentem és azt vettem észre, hogy piszok érzékeny mindenre. Ha kicsit lejt az út már dől is arra. Kicsit mintha imbolygós lenne. Tiétek is ilyen? Kormányt elengedni nem is igen merném. A kör után észrevettem, hogy a hátsó kerékről hiányzik 1 súly a jobb oldaláról. Legalábbis a ragasztás helye látszik. Nem értek hozzá ezért felteszek 1 balek kérdést. Ha újracentírozzák akkor a korábban elhelyezett súlyt nem veszik már le igaz? Ez a parányi súly okozhatja az "imbolygást vagy a túlérzékenységet"? Úgy vettem észre, hogy inkább jobbra "húz" bár az út mindig a jobb szélső irányba lejt . Azt, hogy mennyinél csinálja azt nem tudom, mert nem jó a km óra :) , de úgy vettem észre, hogy ha odacsumázom vagy nagy sebességnél. Persze a szél is cibált rendesen.
Szia!

Akkor valami érintkezési hiba! Rákéne dugni a KDS rendszerre, a hozzád legközelebbi kawa szervízben!
letojod a búrámat
szia kőszi
szia az aksit bemérettem és jo
köszi