amúgy ez is könnyen meglehet! amire én igazán kíváncsi vagyok az a ride by wire működése, futómű fék az biztos jó, az meg hogy a motor milyen erős az egy másik kérdés de majd próbálom a Z-hez hasonlítani
de amúgy nyilván más a preferenciánk mert te vettél egy hasalós gépet ami nekem kényelmetlen lenne, ahogy a mille is az volt
és mi lenne ha egy gyártó kicsit másképp gondolkodna lehet rögtön nagyobb szelet jutna a tortából csak be vannak szarva inkább a biztosra mennek - bár nagy kockázatot nem látok benne
hát nem tudom biztos benne van ez is de szerintem azért vannak független tesztek is
szerintem max a hangolást kéne ezek közt a cuccok közt válzotatni elé példa gyáron belül er6n és versys melleseg Z-ben is ugyan az az első villa van mint ezekben
a gyártók nehezen változtatnak. ha megnézed, inkább felvarrják a ráncot évről évre, hiszen, a közönség úgyis megveszi, ha valami megy. aztán, ha a számok igazolják, beújítanak, mint ahogy 2007-ben történt. de addig 03-06, azaz 4 évig jó volt a régi is..
A szaksajtót inkább hagyjuk. Azt írja jónak, aki fizet. Autókereskedő voltam (új autó és nem Suzuki). Ha nem csengettünk, szar volt a cikk, stb. Sajnos egyes motorok ZX6-Z750 nem teljesen kompatibilis. Mindenképpen át kellene tervezni a szerszámokat. Így meg elmegy a spórolás. Két külön kategória, az egyik sport, a másik sport-túra.
de amúgy nyilván más a preferenciánk mert te vettél egy hasalós gépet ami nekem kényelmetlen lenne, ahogy a mille is az volt
Egy kis segítséget kérnék, mi a tapasztalat, műszakin mennyire nézik a gumi mintmélységet? nekem kb 1mm a hátsó
Ha esetleg valakit erdekelne szoljon.szallitasban segitek.
Hivjatok nyugodtan.
szerintem max a hangolást kéne ezek közt a cuccok közt válzotatni elé példa gyáron belül er6n és versys melleseg Z-ben is ugyan az az első villa van mint ezekben