Jó csak tudod milyen ha szar a moci.... én is voltam ilyen helyzetben, és akkor tökjól esett a segítség amit itt kaptam asszem Janikától, a poénnal sem volt gond... és bazmeggal sem...
Én is többször váltottam már 2 fokozat közé és egyértelműen én voltam a balfasz. Fel sem merült bennem, hogy a váltóval lehet gond. Határozottan kell betenni neki, mint este a csajnak az ágyban
nem arról van szó, hogy nem akarok segíteni vagy nincs ötletem, de ne csodálkozzunk már a válaszon és ne háborodjunk fel, ha ökörséget kérdezünk. ráadásul messze nem anyázó stílusban történt.
de nehogy én legyek a feketeseggű, leírom a vélmenyemet én is, hátha mindenki megnyugszik. a koszos váltókaros történet előtt -ami nyilván tapasztalatból eredő jó ötlet - érdemes lenne megnézni, hogy nem lett-e elcsavargatva a kuplungkar finomállítója, mert az is lehet, hogy nem emel ki rendesen. ha csak 3-4-nél csinálja, akkor nem valószínű, hogy olaj, de ha már nagyon dzsuva, az is lehet. tudtommal a váltókaron is lehet hangolni a pontosságot.
egyéb eset szerelő.
Hát jah mondjuk ha ezzel jársz melózni akkor igen ahhoz túl nagy a bömös. Amúgy láttam egyet élőben, 2 gyári akrapoviccal én elfogadnám de csak második túrás motornak ha jönne a csajom velem akkor kényelmesen tudna utazni.. jó kis sor6 meg 160 paci
Szia ! Nálam is volt ilyen, több probléma lehet, ezért mondom mind. Nézd meg, hogy a váltókar jól áll-e. Nekem tavaly meg kellett húznom a tartócsavarokat, mert kilazult és nem volt feszes a rudazat, ezért bizonytalan lett a rúd útja. Aztán a második, hogy nem vagy elég határozott a lábaddal. Tedd be rendesen. Gázt engedd vissza kicsit és kuplung nélkül válts. A harmadik, pedig hogy szarakodik a váltó. Nekem most is néha falsot vált, legtöbbször az én hibám, ne aggódj. Ha súlyosbodik a probléma menj korrekt szerelőhöz.
A vicces kislányoknak üzenem, hogy hülye válasz utáni reakcióra meg ne sértődjenek meg, ha már segíteni nem tudnak/akarnak.
Na szóval arra akartam kilyukadni, hogy ezzel lehet túrázni is. Nekem mindenes motor kell. Azzal a bömössel nem járnék, de szerintem te sem minden nap munkába. Másik: élőben kell látni, mert semmivel sem nyúlik túl, mint egy top case. Ráadásul ketté - és leszerelhető, ha bárkinek gondja támad vele. Valamint nyilván a hátsó részre nem a nehéz dolgok kerülnek.
csőcserénél vigyázzva
de nehogy én legyek a feketeseggű, leírom a vélmenyemet én is, hátha mindenki megnyugszik. a koszos váltókaros történet előtt -ami nyilván tapasztalatból eredő jó ötlet - érdemes lenne megnézni, hogy nem lett-e elcsavargatva a kuplungkar finomállítója, mert az is lehet, hogy nem emel ki rendesen. ha csak 3-4-nél csinálja, akkor nem valószínű, hogy olaj, de ha már nagyon dzsuva, az is lehet. tudtommal a váltókaron is lehet hangolni a pontosságot.
egyéb eset szerelő.
én meg dubank üzenem: a tarkószolárium meg nem is olyan nagyon felesleges.
A vicces kislányoknak üzenem, hogy hülye válasz utáni reakcióra meg ne sértődjenek meg, ha már segíteni nem tudnak/akarnak.