Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó csak tudod milyen ha szar a moci.... én is voltam ilyen helyzetben, és akkor tökjól esett a segítség amit itt kaptam asszem Janikától, a poénnal sem volt gond... és bazmeggal sem...
Én is többször váltottam már 2 fokozat közé és egyértelműen én voltam a balfasz. Fel sem merült bennem, hogy a váltóval lehet gond. Határozottan kell betenni neki, mint este a csajnak az ágyban
enyémen nincs ilyen probléma a váltóval

csőcserénél vigyázzva
nem arról van szó, hogy nem akarok segíteni vagy nincs ötletem, de ne csodálkozzunk már a válaszon és ne háborodjunk fel, ha ökörséget kérdezünk. ráadásul messze nem anyázó stílusban történt.

de nehogy én legyek a feketeseggű, leírom a vélmenyemet én is, hátha mindenki megnyugszik. a koszos váltókaros történet előtt -ami nyilván tapasztalatból eredő jó ötlet - érdemes lenne megnézni, hogy nem lett-e elcsavargatva a kuplungkar finomállítója, mert az is lehet, hogy nem emel ki rendesen. ha csak 3-4-nél csinálja, akkor nem valószínű, hogy olaj, de ha már nagyon dzsuva, az is lehet. tudtommal a váltókaron is lehet hangolni a pontosságot.
egyéb eset szerelő.
ja 5-6 között én is szúrtam már 1-2-szer lyukat
normális, húzd erősebben. suzukinál,rsv-nél 5-6 között van ilyen.

én meg dubank üzenem: a tarkószolárium meg nem is olyan nagyon felesleges.
na mivan besokkoltatok?
én meg mindkinek azt üzenem hogy kapja be
én meg a nagyon komoly kisfiúknak üzenem, hogy hülye kérdésre hülye válasz. tanuljunk már meg felnőtt fejjel legalább kérdezni.
Persze persze
Kevesek vagytok hozzá!
Hát figyelni kell milyen témát dob be az ember mert szétszedünk mint pitbull a postást
Kuplung nélkül ez miért lényeges? Ha kuplunggal vált akkor is jól kell működnie
Hát jah mondjuk ha ezzel jársz melózni akkor igen ahhoz túl nagy a bömös. Amúgy láttam egyet élőben, 2 gyári akrapoviccal én elfogadnám de csak második túrás motornak ha jönne a csajom velem akkor kényelmesen tudna utazni.. jó kis sor6 meg 160 paci
Szia ! Nálam is volt ilyen, több probléma lehet, ezért mondom mind. Nézd meg, hogy a váltókar jól áll-e. Nekem tavaly meg kellett húznom a tartócsavarokat, mert kilazult és nem volt feszes a rudazat, ezért bizonytalan lett a rúd útja. Aztán a második, hogy nem vagy elég határozott a lábaddal. Tedd be rendesen. Gázt engedd vissza kicsit és kuplung nélkül válts. A harmadik, pedig hogy szarakodik a váltó. Nekem most is néha falsot vált, legtöbbször az én hibám, ne aggódj. Ha súlyosbodik a probléma menj korrekt szerelőhöz.
A vicces kislányoknak üzenem, hogy hülye válasz utáni reakcióra meg ne sértődjenek meg, ha már segíteni nem tudnak/akarnak.
Jó viccek ezek. Az egész aluminium és van vagy 3 kg. Szép nagy és magas labdát dobtam fel nektek az estére!
Na szóval arra akartam kilyukadni, hogy ezzel lehet túrázni is. Nekem mindenes motor kell. Azzal a bömössel nem járnék, de szerintem te sem minden nap munkába. Másik: élőben kell látni, mert semmivel sem nyúlik túl, mint egy top case. Ráadásul ketté - és leszerelhető, ha bárkinek gondja támad vele. Valamint nyilván a hátsó részre nem a nehéz dolgok kerülnek.
na háterről vqn itt nagybaszó
tuonos még akad, de nagymenő...
van itt olyan?
naja, abban (is) úttörők vagyunk
csak a tuonós nagymenőt cinkelem
csak a savazás ezt szereti :D
ezt mi sem mutatja jobban mint hogy kijött a két klón fz8 és gsr 750....
Nem ciki sőt szerintem igen remek bringa a maga stílusában a hasonszőrű társai között.