más:
Polgárdi fele lelőtte úgy 200-nál a Micron a végét,elég durva hangja lett...vehetek új sportdobot,mert a szántásba nem kerestem meg,valakinek fillérekért nincs eladó,jó lenne műbizonylatos, hogy osztrákba se baszogasson a közeg..
Panyo lenne egy kérdésem. Te nem jössz véletlen kakucsra? ott átvette, volna a bazárt. Ha nem akkor lehet rábeszélem a tagot akivel megyek hogy menjünk el érte de nem tudom biztosra mondani
Menj vele teherautó gumishoz. Collos légkulccsal leszedik. A haverom 636-járól is így kellet ledurrantani. Nem tudom mi a baj, de eddig csak a Kawákon találkoztam ilyen problémával. Egy ZX7-en eltörtem egy fix szárat......
Nekem mindkét cserénél szívás volt a lánckerékkel. Nem tudom milyen légkulcsotok volt, de nekem először egy gumis segített, a kamionokhoz való légkulccsal és másodszor is egy 1000Nm-es kölcsön légkulcs tekerte csak le a csavart.
azzal hogy flexeled nemsegítesz rajta...
lecsiszolod a tetejét, de a menetes része bennemarad azzal milessz? ráhegeszted az új lánckereket?
ahogy írták hátsókerék megakaszt de finoman + fék és krova+cső a sebesség szerintem fölösleges mivel úgy a motort forgatnád át de ahoz sokerő nemkell
max olyan ötletem van, hogy kalapáccsal a csavar fejét ütögetni mert van amikor a rezgés hatására könnyebben meglaazul bár eszt ügyfélkocsinál csinálom, de a sajátomon amúgy meg a váltóban nemtudom van e támcsapágy ha van az sem szereti így haggyad a püfölést
Le kell annak jönni nekem is nehezen jött le de lejött!krova + vascső lánc a helyén 1. fokozatban, küllő kitámasztva, csavar megmelegítve!Nekem így jött le.
semmi nem megy egyszerűen:az első lánckereket a labanc szervízes bemenetrögzítőzte,mint az állat.se a levegőkulcs,se a krova+1,5m vascső nem oldja.a melegítés sem segített...rendelhetek a kawától egy csavart,meg flexelhetek egy fél napot...a hátsó lánckereket feltettem,+2-es,nem rossz,de beszarva nem vagyok tőle...
Ha jól emlékszem maga az SH egy általános típus, csak a csatlakozó kábelköteg változik típusról típusra. Ha sikerül levadászni egy SH-t akkor talán Ágótól már be tudsz szerezni hozzá piripízér' egy kábelt.
Nekem a nagy ősbölcsész-humán-technikai-analfabétának is beletelt vagy 20 percbe bekötni :)
Halló gab, ha van egy gps akkor viszonylag gyorsan megy a dolog. Beállsz mondjuk a motor órája szerint mutatott 100 km/h-ra, rápillantasz a gps-re és az óra szerint meg a gps szerint mutatott sebesség különbségét bepötyörészed a speedohealerbe. Nekem 100 km/h-nál 87-et mutatott a gps, vagyis a kütyübe -13%-ot kellett beállítanom.
Lehet használni egyébként a speedohealer gyártójának az oldalán levő online kalkulátort is (estimated). Angolul van de nem egy nagy kaland. Beállítod rajta az eredeti és az új fogaskerék-számot, beállítod az első és hátsó gumi méretét eredeti és új méretét (ha azt változtattad), és a gép kidob neked egy becsült értéket. Mondjuk ez tényleg csak becsült de elég jó. Nekem a gps-szel mért 13% helyett az online kalkulátor 11,3%-ot adott meg, de kiindulásnak jó lehet. Ha elakadsz és úgy gondolod szólj, és segítek.
Annyira azért nem baj ha pontos az óra mert a sebességgel együtt a megtett kilométerek számát is ugyanannyi százalékkal helytelenül adja meg. Ilyen 30% esetén sztem nem mindegy ha egy esetleges eladáskor a valódi 30 000 km-t vagy a lánckerék-csere miatt 39 000 km-t mutat a kijelző.
nehogy vegyél másik dobot,
hívj fel 1-2 készítőt hátha meg lehet csinálni
olcsón