it nem az a lenyeg h vegigjartad -e vagy nem szerintem,hanem h ismeretlen motor es az elsö 200km -en szoktak erdekes dolgok törtenni,mivel a motor szokatlan.
Rc8 az elso kanyarba majdnem dobtam a fekek miatt ,kicsit fekeztem mint a Z-en es majdnem fejrealltam .
Pedig nekem is volt mar par motorom.
nem csak csütörtökre lesznek meg a papírjai mert most hitel van rajta, most kifizetik aztán csütörtökre meglesz a törzskönyve meg a bnki papír és akkor tudomelhozni
mg nem is biztos h megkapom,megigerte,de en tutti h nemfogom felhivni h te mi is van a jeggyel.holnap mesz a motorert nem?
dobjal mar rola linket vagy valamit meglesnem:-)
sajna nem csak vicceltem, ha minden igaz azona hétvégén mocit szerelünk haverrel - visszük az övét olaj, guma meg láncszett cserére aztán fel is kell avatni az új cuccokat meg ki tudja addig még mi jön közben nem merek igen mondani rá epdig nagyon csábító
Haverom adott el a red -bullnak 15 Qvadot igy szolt h menjek le vele segiteni neki kicsit,meg csodalkozni:-)))).lementunk,kipakoltuk a gepeket,erre kaja,pia,elmenytabor vart minket.En este jöttem haza,de Ö ment mindennel ami erdekelte,w race tuareg(persze csak navigator helyen ebben ez egyben 1.2mill eu),gt3,xbow,ktm összes stb.En mentem volna meg,de annyire nemtudtam rahangolodni h inkabb leraktam,50.000eu volt a motor igy felkeszitve.
ha minden igaz kapok 2jegyet a 40eves Kawasaki festivalra is ami jövö hetvegen lesz kint
Wolfy ez úgy faszság ahogy van, mármint amit mondtak.
1, ha forgattad a kormányt, és beindult, az kontakt probléma
2, amit nem értek, hogyha a ZÁR szar! akkor minek cserélnek IMMOT? mert akkor a spirál az oké, vagy a zár jó és a spirál nem vagy mindkettő? szal a kettő nem függ össze. Ha jó a ZÁR, akkor kell 1 mágneses fej (rosszabbik eset), ha jó a spirál akkor zár kell (mondjuk oda meg piros kulcs)
Én a helyedben megpróbálnék bontót hívni és komplett gyújtáskapcsolót immófejjel kellene keresni, és ha van hozzá kulcs, akkor 5-6 ezerért betanítják, a zár maga sztem olyan 30-50 között mehet a fejjel, csakhát kurvaúj a géped, nehéz (Ebay?)
Megadom ennek a Győri Tóth Pálnak a számát, az XT-met ő csinálta, hátha mondd valami:70/280-2460
A másik egy Gödöllői Srác, aki 100kilót kér a kiiktatásért. Suri: 30/403-0004
Vedd figyelembe, hogy 50 ezret simán eltelefonálsz alkatrész ügyben ha elkezded keresgetni, ha egy 100 asért bevállalod akkor Surit ajánlom, soha többet nem lesz immo gondod.
Rc8 az elso kanyarba majdnem dobtam a fekek miatt ,kicsit fekeztem mint a Z-en es majdnem fejrealltam .
Pedig nekem is volt mar par motorom.
mindjart itt lesz,aztan mehetsz vele,de csak okosan az elejen
Ez a motor regebben nem tiszaujvarosban volt?
dobjal mar rola linket vagy valamit meglesnem:-)
ha minden igaz kapok 2jegyet a 40eves Kawasaki festivalra is ami jövö hetvegen lesz kint
1, ha forgattad a kormányt, és beindult, az kontakt probléma
2, amit nem értek, hogyha a ZÁR szar! akkor minek cserélnek IMMOT? mert akkor a spirál az oké, vagy a zár jó és a spirál nem vagy mindkettő? szal a kettő nem függ össze. Ha jó a ZÁR, akkor kell 1 mágneses fej (rosszabbik eset), ha jó a spirál akkor zár kell (mondjuk oda meg piros kulcs)
Én a helyedben megpróbálnék bontót hívni és komplett gyújtáskapcsolót immófejjel kellene keresni, és ha van hozzá kulcs, akkor 5-6 ezerért betanítják, a zár maga sztem olyan 30-50 között mehet a fejjel, csakhát kurvaúj a géped, nehéz (Ebay?)
Megadom ennek a Győri Tóth Pálnak a számát, az XT-met ő csinálta, hátha mondd valami:70/280-2460
A másik egy Gödöllői Srác, aki 100kilót kér a kiiktatásért. Suri: 30/403-0004
Vedd figyelembe, hogy 50 ezret simán eltelefonálsz alkatrész ügyben ha elkezded keresgetni, ha egy 100 asért bevállalod akkor Surit ajánlom, soha többet nem lesz immo gondod.
SOK SIKERT!