én azt tudom a visszaváltásokról mondani, hogy pl. haveromnak vagy el milléje előtte sor4 volt neki, szerintem mindig az kell az embernek amit a motorja nem tud ha sor4 akkor v2 kell és fordítva tény és való mindegyik nagyon jó és amúgy is a motorozás az élvezetről szól legalábbis nekem és lehet én vagyok csak ilyen de én egy kis pici motorral is tudom élvezni csak persze máshogy
Mert Svàjcban dolgozom és egy évnél hosszabb kint tartozkodàs esetén nem lehet magyar jàrmüvel közlekednem Svàjcban. Ezért gondoltam hogy eladom, de nem kaptam megfelelö ajànlatot, elkotyavetyélni egy ilyen motort pedig nagy vétek. Nem azért àrultam mert nem voltam vele megelégedve, mert akkor sosem adnàm el és nem is tervezem addig mig nem kezd el cseszegetni vele a rendörség.
Tenyleg ,akkor te miert arultad olyan sokaig?nem kötözködesböl,csak kivancsi vagyok?Mert az teny h honapokig arultad,ezek szerint eredmenytelenul,ha megvan meg.?
Szia
Szerintem kimondottan,jo h irtal,igen tudjuk a Tounon nagyon jo fekek ,futomu van,es ezek a nagy elönyei,ill h kurvara nyomatekos gep.Normal esetben nem is lehet a 2kategoriat összehasonlitani.
En azt gondolom,h a japan modelleken is vannak nagyon jo fekek,futomuvek.Egyebkent 4olasz motorom is volt,mondjuk kisebb kategoriakban,szerettem öket,attol fuggetlenul Tounot akartam venni az ideji nyarra,es mentem 150km vele,es meggondoltam magam,megindokolni ugy nem tudnam h miert is ,valahogyan az összkep miatt mondtam azt h sor4 marad,szamomra,es inkabb apro dolgokat amik kicsit gyengek szamomra majd alakitgatok(fek,futomu).
Nem akarok olyanokat mondani ami nem igaz lenne,de barati körömben,kollegak,ismerösöknel,volt par olasz v2-es,es amit nemtudok megerteni h ezeknek az embereknek a 85%-a miert valtott vissza sor 4-re?Mindenki mondja h mennyire,jo ,kenyelmes,h megy stb.miert csereltek le japan sor4-esekre?
Szerintem erröl meg nincs is mit beszélni. Egy Z forumon sosem fogod azt olvasni, hogy milyen jok az Apriliàk. Akinek az van az meg tudja, hogy vannak annyira megbizhatok mint a japànok. Ha rendesen kapja az olajat és arra hasznàljàk amire kitalàltàk, akkor semmi baja nem lehet. Tuononak is vannak hiànyossàgai, viszont ezeket böven überelik a pozitiv tulajdonsàgai. Amikor 2 ben elkezdesz elözni 50-röl, vagy gàzfröccsel visszavàltogatva gurulsz be làmpàhoz és az autosok csak azt keresik honnan bombàznak pont nem érdekel senkit hogy vannak japàn motorok is a vilàgon. Azok is szuper motorok, kinek mi tetszik. Azokkal sokkal finomabban lehet menni, de akkor minek motorozik az ember?
Hali.
Szerintem is keményen nyomjátok a fanatizmust :) Ha engem kérdeztek mindkét motornak megvan az előnye és a hátránya. A Z egy kibaszottul kitalált és összerakott motor, nagyon jó társ a mindennapokban és pályán is. Tény, hogy a fék és futómű terén sokkal gyengébb mint a Tuono, viszont nem is kell vele annyit foglalkozni. Nekem a Z után a Tuono sokkal kényelmesebb, mert nagyobb a motor testileg, meg én nagyobb darab is vagyok. A motorja meg hát ugye 60 fokos Rotax fejlesztés, én nagyon élvezem. De persze a hibája is megvan, többet kell simogatni mint a kawát. 1-2 olajcsepp, beázás stb ilyeneket mindíg orvoslni kell rajta, de nem nagy meló. Szerintem nekünk, mint hobbimotorosoknak mind2 motor szuper választás.
Hy sziasztok:)
1-2 gondolat igy ismeretlenül ha nem gond:)
Én a Tunosok táborát erősítem,véletlenül került hozzám ez a V-2 ES VADISZNÓ
Amiben a "japoknak"fejlődni kéne:fék-futómű-és nekem pl pici a hely a japán gépeken.
Pártatlanul:vettem a tuncsival egy olyan mocit,ami GYÁRILAG fém fékcső,Brembo,és komoly futómű vel rendelkezik,egy tuningot ejtettem meg a kipuf nem gyári és ennyi,most cc150 paci,és ehez 160 kg,és higyétek el a sor négy soha nem tud annyit szerpentinen mint egy ütős könnyű V-2:)
REMÉLEM NEM BÁNTOTTAM MEG SENKIT?:)
Ez is csak 1 vélemény:)Bár a kistestvérével 650-es Pega bejártam Europát,és komoly élményeket okozott,1 tény a Tuncsi nem pont hosszú túrákra találták ki/fárasztó/ mint az összes sport moci.
a vegsebbeseg engem nem erdekel,mert en nem gyorsan jarok,hegyekre nyomatek kell,pörges.
szerintem 210 mehet igy,viszont az ezres versenygepek se nagyon tudnak elmenni felfele a hegyre tolem a kis 106le töl
most ha lesz új vas mindenképp szeretnék menni ausztriába meg szlovákiába is
igen rugóstag az tuti jót tesz neki, viszont ha megváltoztatod az áttételt akkor nyilván jobban gyorsul agresszívebb stb, de mi lesz a végsebességel?
Erröl nem volt szo,h a Tounon is alakitgatsz:-)).
Elöször a kiput kapta,meg a filterrel jobb lett,aztan jött a fek,erezhetoen jobb,es vegul is az ami a lenyeg,a fogaskerekek csereje.ezt szerintem probald ki egyszer majd.ez azert szerintem a legegyszerubb,legolcsobb viszont nagyon hatasos tuning,ami mar nagyon komolyan erezhetö.Hatso rugostag,nagyon jo a kanyargos utakon.Ha jarsz ausztria fele szolj, ismerek szep helyeket,kanyargos,hegyi utakat amin nagyon jo aszfalt van.Mehetsz az enyemmel ha talalkozunk
mondjuk egy biztos a Z nagyon megbízható nekem semmi bajom nem volt vele soha
viszont amiket írtam abban szerintem jobb mint a Z, Z1000-ről nem tudok nyilatkozni olyannal még nem mentem bár az biztos jobb futómű-fék terén mint a 750
Szerintem kimondottan,jo h irtal,igen tudjuk a Tounon nagyon jo fekek ,futomu van,es ezek a nagy elönyei,ill h kurvara nyomatekos gep.Normal esetben nem is lehet a 2kategoriat összehasonlitani.
En azt gondolom,h a japan modelleken is vannak nagyon jo fekek,futomuvek.Egyebkent 4olasz motorom is volt,mondjuk kisebb kategoriakban,szerettem öket,attol fuggetlenul Tounot akartam venni az ideji nyarra,es mentem 150km vele,es meggondoltam magam,megindokolni ugy nem tudnam h miert is ,valahogyan az összkep miatt mondtam azt h sor4 marad,szamomra,es inkabb apro dolgokat amik kicsit gyengek szamomra majd alakitgatok(fek,futomu).
Nem akarok olyanokat mondani ami nem igaz lenne,de barati körömben,kollegak,ismerösöknel,volt par olasz v2-es,es amit nemtudok megerteni h ezeknek az embereknek a 85%-a miert valtott vissza sor 4-re?Mindenki mondja h mennyire,jo ,kenyelmes,h megy stb.miert csereltek le japan sor4-esekre?
Szerintem is keményen nyomjátok a fanatizmust :) Ha engem kérdeztek mindkét motornak megvan az előnye és a hátránya. A Z egy kibaszottul kitalált és összerakott motor, nagyon jó társ a mindennapokban és pályán is. Tény, hogy a fék és futómű terén sokkal gyengébb mint a Tuono, viszont nem is kell vele annyit foglalkozni. Nekem a Z után a Tuono sokkal kényelmesebb, mert nagyobb a motor testileg, meg én nagyobb darab is vagyok. A motorja meg hát ugye 60 fokos Rotax fejlesztés, én nagyon élvezem. De persze a hibája is megvan, többet kell simogatni mint a kawát. 1-2 olajcsepp, beázás stb ilyeneket mindíg orvoslni kell rajta, de nem nagy meló. Szerintem nekünk, mint hobbimotorosoknak mind2 motor szuper választás.
1-2 gondolat igy ismeretlenül ha nem gond:)
Én a Tunosok táborát erősítem,véletlenül került hozzám ez a V-2 ES VADISZNÓ
Amiben a "japoknak"fejlődni kéne:fék-futómű-és nekem pl pici a hely a japán gépeken.
Pártatlanul:vettem a tuncsival egy olyan mocit,ami GYÁRILAG fém fékcső,Brembo,és komoly futómű vel rendelkezik,egy tuningot ejtettem meg a kipuf nem gyári és ennyi,most cc150 paci,és ehez 160 kg,és higyétek el a sor négy soha nem tud annyit szerpentinen mint egy ütős könnyű V-2:)
REMÉLEM NEM BÁNTOTTAM MEG SENKIT?:)
Ez is csak 1 vélemény:)Bár a kistestvérével 650-es Pega bejártam Europát,és komoly élményeket okozott,1 tény a Tuncsi nem pont hosszú túrákra találták ki/fárasztó/ mint az összes sport moci.
szerintem 210 mehet igy,viszont az ezres versenygepek se nagyon tudnak elmenni felfele a hegyre tolem a kis 106le töl
a tieden már radiális fék van.. bocs lusta vagyok megnézni a képet :D
igen rugóstag az tuti jót tesz neki, viszont ha megváltoztatod az áttételt akkor nyilván jobban gyorsul agresszívebb stb, de mi lesz a végsebességel?
Elöször a kiput kapta,meg a filterrel jobb lett,aztan jött a fek,erezhetoen jobb,es vegul is az ami a lenyeg,a fogaskerekek csereje.ezt szerintem probald ki egyszer majd.ez azert szerintem a legegyszerubb,legolcsobb viszont nagyon hatasos tuning,ami mar nagyon komolyan erezhetö.Hatso rugostag,nagyon jo a kanyargos utakon.Ha jarsz ausztria fele szolj, ismerek szep helyeket,kanyargos,hegyi utakat amin nagyon jo aszfalt van.Mehetsz az enyemmel ha talalkozunk
viszont amiket írtam abban szerintem jobb mint a Z, Z1000-ről nem tudok nyilatkozni olyannal még nem mentem bár az biztos jobb futómű-fék terén mint a 750