Szia körfa:)
egyetértek veled.kinek a pap...kinek a papné,én egy KTM 660-as supermotyoról űltem át a tuncsira,az is elég brutál..."ideges""kis dög volt...de telyessen más az 1 henger...a V-2.....és a sor négy:)
A V-2 is képes csodákra,nem csak a nyomaték nagy,de pl a motorfék is....ami okozhat bőven meglepetéseket,amikor hozzám került a tuncsi,országos haverom/kibacottul tud motorozni/tanácsa az volt:huzd neki...tedd oda.......és igaza volt,egyben uralni,és tiszteni is kell a tecnikát......talán ez a titok?De más....nagyon más a sor,és a V.
Akikkel szoktam mocizni,kawa 12 r a maga 200 pacijával/a srác kawa örült sumi/a másik 1000rr honda 190 paci,és volt még 750-es szuzi 150 pacival,mi igy négyen csapattunk,hát egyenesbem megvertek,a szuzi volt fogható,de ahogy jött egy kis szerpentin:)))végük volt:)
mostantól majd gecizni jövök ide találtam egy jót nem akartam/mertem tovább keresgélni mert egyrészt ezerszer átnéztem mindent másrészről meg féltem hogy elviszik ezt, illetve nem akarok szezonban moci nélkül lenni semmiképp
hát abban a hónapban megyek hollandiába is nem tudom hogy még ki tudok e venni szabit de érdekel a dolog
amúgy tudom hogy tetszeni fog haveromnak '03-as tunyója van másiknak meg '04-es mille factory kipróbáltam mind a kettőt, nem ismeretlenül vettem meg, de már nagyon várom a csütörtököt hogy elhozhassam
akkor jó nem volt a lánc szar rajt akkor szokott nagyon rángatni ha egy szakasza meg van nyúlva - haveromé is ezt csinálja most meg is rendeltük neki az új szettet
nincs benne,komolyan.en is megvettem volna mar marciusban ha razott volna nagy fordulaton,engem a kanyarba 3.-ba 140nel ez nagyon zavar.ezert nem vettem meg.de ez csak nekem a hulyesegem,valaki felsem veszi,ugyanugy mint a regebbi z modelleknel.
Az túlzás, hogy vágom... Csak azt tudom, amit saját bőrömön tapasztaltam Szlovákiában. Ahol vettem a Ninját, ott mondta az eladó srác, hogy ha kiviszel egy járművet az országból, akkor visszakapod a regadót meg az áfát. Én ezért be se fizettem egyiket sem
Viszont amikor forgalomba helyezed, akkor be kell fizetni az áfát, ami ott nem 25, hanem csak 20%. Az egész procedúrával én kb. 350-et spóroltam így.
én ugy tudom, hogy ez csak uj jàrmü esetén érvényesithetö. Különben meg akkor Svàjcban kell biztositàst fizetnem ami meg több mint 200e Ft ugyhogy annyira jol nem jàrnék...
én a lábán hoztam haza 350km. Körülbelül egy hét és 800km után kezdett fülig érni a szám, mikor kezdtem érezni a blokkot és a futóművet rendesen és már úgy vágtam bele a kanyarokba mint a Z-t. Addig sírt a szám és vissza akartam csinálni az egészet. Rázott, rángatott, csattogott... nem bírtam vele. Egyáltalán nem éreztem a motort magam alatt. De mostmár nincs aza pénz amiért visszaadnám.
Mondjuk nem váltam meg volna a Z-től, ha nem lenne még 1 XT-m is, de így ki tudtam fizetni mind a két motort
En most nem kötekedni akarok,nekem a Touno nem jött be ugy h megvettem volna amikor probaltam(es egy tank benzint kimentem vele,mert ismerös volt)egyszeruen jo fekek,futomu,nyomatekos motor.attol fuggetlenul tetszik mint motor,mert tenyleg jol nezz ki.de szerintem nem vennek.Egyebkent nalam pont azert nem vettem meg,mert raz nagy fordulaton,es igen olyan fura volt.nekem a 06-os Z jutott rola eszembe(razasa miatt)es azt is amiatt adtam el.
Jelentsd at,mondjuk nemtudom svajcban h mukodik,Eu-os orszagokban,hasznalt gepeknel,csak nova van.Megeri atjelenteni,ha ez az almaid motorja.Jarj utana.
Ezt szerintem tölük kell megkérdezni. Attol hogy vki sor4-et vesz utàna nem azt jelenti hogy nem tetszett neki a V2. Ugyan az mint ha van egy gyönyörü szöke baràtnöd, akivel kicsit nehezebb együtt élni, viszont sokkal több örömet okoz ha akcio van. De lehet egy iö utàn lenyugszol és vàlasztasz egy nyugodtabb egyszerü barna lànyt, mert vàltoznak az igényeid. De attol még mindig a szökét fogod visszasirni esténként az àgyban...
egyetértek veled.kinek a pap...kinek a papné,én egy KTM 660-as supermotyoról űltem át a tuncsira,az is elég brutál..."ideges""kis dög volt...de telyessen más az 1 henger...a V-2.....és a sor négy:)
A V-2 is képes csodákra,nem csak a nyomaték nagy,de pl a motorfék is....ami okozhat bőven meglepetéseket,amikor hozzám került a tuncsi,országos haverom/kibacottul tud motorozni/tanácsa az volt:huzd neki...tedd oda.......és igaza volt,egyben uralni,és tiszteni is kell a tecnikát......talán ez a titok?De más....nagyon más a sor,és a V.
Akikkel szoktam mocizni,kawa 12 r a maga 200 pacijával/a srác kawa örült sumi/a másik 1000rr honda 190 paci,és volt még 750-es szuzi 150 pacival,mi igy négyen csapattunk,hát egyenesbem megvertek,a szuzi volt fogható,de ahogy jött egy kis szerpentin:)))végük volt:)