Hali!
Bálint barátomról van szó látom
Z1000 a nick neve,Erzsébeten lakik!
Téged vártunk tavaly az euroringnél(amikor a tuono teló elfosta magát vagy mi a szösz történt)?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kibaszott IMMO nagyon nagy szívás XDDD Nekem a törött XT660X kiiktatás volt 100.000HUF, de az XT klubbos emberke volt, aztán Győrben találtam 1 ipsét aki 30k ért vállalta, ha gondolod megadom a számát, de nemtudom, hogy tud-e segíteni. Az XT egyhengeres, nem olyan bonyolult. Egyébként az immo szart nem véd a lopás ellen, csakis a tulaj ellen dolgozik, ki is finghat és akkor is ki kell cserélni a komplett elektronikát, szal mindenképp ajánlom a kiiktatást. "SOSE VEGYÉL IMMOS MOTORT"-új szlogenem
Várok jövő hét elejéig, ha addig sem tudják megoldani, akkor elviszem egy másik emberhez. Ő lent van Inárcson, azt mondta az új Yamaháknál hasonló problémák vannak, és találkozott már ilyennel! Bízok benne, hogy ha Kawa nem tud vele mit kezdeni akkor ő fog. Csak találjuk meg a hibát, mert ha nem lesz meg, de a motor menni fog annak nem fogok örülni. Mert sose tudhatom mikor fog elő jönni megint a hiba. De ne legyen így. Ha mégis valami oknál fogva ez lenne, akkor elmegyek és berendelek egy ABS es Z750R et, idegességemben attól tartok....
óó bazz és azt a zárat ami eddig volt nem lehet helyrepofozni?
de ezt sem értem amúgy hogy miért nem lehet piros kulcsot rendelni alvázszám alapján? én azért a big bang-et is megkérdezém pl hogy ők mit mondanak erre!
Hát előtte csinált már olyat, hogy leállítottam, majd mikor újra felültem kulcs elfordít, nem adja azt a bootoló hangot csak villog a kulcs ikon a kijelzőn. Néztem is hogy mivan. Aztán elfordítottam jobbra teljesen a kormányt, újra rátettem a gyújtást, és ment egyből. De utoljára az volt, hogy épp jöttem haza Kakucsról, utolsó 3 km en elkapott egy olyan eső mintha öntenék. Leállítottam gyorsan a motort, meg letakartam, mivel másnap reggel úgy is azzal akartam indulni. Reggel megyek ki megint játszik a kulcsal nem fogadja el. Akár hogy rángattam a kábeleket a motoron, a lámpa mögött, tekertem a kormányt bármerre is nem fogadta el a kulcsot, nem tudtam beindítani. Tréler el elvitettem az M3 hoz, tényleg nagyon barátságosak és normálisak. Ott bukott ki hogy a 2 kulcson kívül kéne még a piros is. Hát az végül nem lett meg. Most két hét után beszéltem velük, hogy mit találtak. Sajnos úgy néz ki zárat kéne cserélnem, mert az ment szét, mivel valamikor meg volt törve a fejidom és az megnyomta a zárat, ami külsőre nem látszik de belül már más a helyzet. Az hagyján, hogy nem olcsó, de kéne az új zár tanításához a piros kulcs. Na most így nincs értelme megrendelni ha utána nem tudom megtanítani rá. Ha viszont minden elektronikát, immót, stbstb ki kell cserélni a motoron, akkor lassan jobban járok ha otthagyom és veszek egy zsír újat. Úgyhogy, most egy kicsit kétségbe vagyok esve. 11.én indulnék motorral nyaralni, meg túrázni egy 1,5 hétre. De így nem merek neki indulni. Mert ha Olasz közepén áll meg és hagy ott akkor nem jövök haza olcsón. Még ígérték, a Kawánál, hogy megpróbálnak rá valamit kitalálni, hogy ne kelljen vagyonokat otthagynom, de most beparáztam nem kicsit. Már látom előre hogy ugrott az idei nyaralásom attól tartok.
hát valami profi immo-s szaki biztos meghekkeli valahogy de én nem ismerek ilyet, viszont a piros kulcs a mesterkulcs így az sajnos tényleg nagy gáz ha nincs meg, bár nem tudom hogy a rendes kulcsról miért nem lehet buzerálni az immot abban is benn van a chip.. amúgy mi történt hogy ilyen nagy a gáz? írd le részletesen hátha valaki tud segíteni vagy ötletet adni, pl.: Kawazsolti?
Nekem ne mond,voltam a Red bull ringen ,ott volt mindegyik Ktm-böl ami letezik,csokom miatt kerulhettem a Rc8-al 3kört a ringen.mit mondjak,uhhhhhhhhhh.profin felkeszitett versenygep volt.
Sziasztok,
Piros kulcs hiányát, hogy lehet megoldani? Nagy gáz van és szükség lenne rá, de elkeveredett. Rendelni nem lehet, csak komplett új elektronikával mindennel együtt. Hát le sem írom milyen ajánlatot kaptam rá. Nincs valaki aki tudna nekem segíteni az immo kiütésében? Eddig akármilyen elektronikással beszéltem mind azt mondták, hogy lehetetlen, mivel ezt direkt úgy találták ki, hogy ne érje meg ellopni. Kawa is ezt mondja, most már nagyon parázok. Valaki tud benne segíteni?
kawasaki zxr 750 ninya 96-os
ehez kéne alkatrész kinek mi van hozzá?
még nem tudom pontosan mi kell még nem épültem fel! (kicsit összetörtem magam!) a müanyagok,kipufogó csonk,az ülés alatti segédváz,kormány,tank,első lámpa. ezek biztosan
voltunk kint a hungaroringen alpok adrián ott egy volt a mezőnyben... már a pálya másik feléről lehetett hallani amikor jön de hogy mennyi pénz van abban, soha nem vondoltam volna, marha nagy kamionok oldalából kinyitható boxok 2 szervízbeállással gumis gépekkel külön lerakott padlóval sátort tetején fent a 2 klíma... és ez csak egy alpok adria
Sziasztok:)
1 kérdés,van 1 volt kolegám,Trilakoztunk együtt "alias SUMI"
z-1000-rel nyomja.
Írogat ide?Ha igen milyen nik-néven?
Assszem erzsébeti-vagy soroksári a srác?
Köszi a segítséget
hát a KTM egyhengerese olyan szinten szét rázza a kezed hogy 1 óra motorozás után könyöktől nem érzel semmit
ezt utáltam benne, igaz enduróban volt és annál a rázkódás normálisnak tűnhet
de mentem kis duke-vel is az is olyan,
én mondjuk ilyenre gondoltam hogy 690 smc vagy ilyesmi de nem vagyok mérvadó soha nem motoroztam még ilyennel csak ültemrajta de az a 10 cm széles ülés nem egy nagy komfort
200 km/nap nem gond egy 950 vagy 990-es szuperlotyón sem
és avval én már szinte bármelyik határon ott vagyok, ennél hosszabb utakra meg kurva régóta nem mentem
amire inkább használom, Bp, Pest megye ide-oda rohangálni és abban világbajnok, de valószínű mégse lesz,
Bálint barátomról van szó látom
Z1000 a nick neve,Erzsébeten lakik!
Téged vártunk tavaly az euroringnél(amikor a tuono teló elfosta magát vagy mi a szösz történt)?
kibaszott IMMO nagyon nagy szívás XDDD Nekem a törött XT660X kiiktatás volt 100.000HUF, de az XT klubbos emberke volt, aztán Győrben találtam 1 ipsét aki 30k ért vállalta, ha gondolod megadom a számát, de nemtudom, hogy tud-e segíteni. Az XT egyhengeres, nem olyan bonyolult. Egyébként az immo szart nem véd a lopás ellen, csakis a tulaj ellen dolgozik, ki is finghat és akkor is ki kell cserélni a komplett elektronikát, szal mindenképp ajánlom a kiiktatást. "SOSE VEGYÉL IMMOS MOTORT"-új szlogenem
ha meg már új akkor inkább z1000 vagy valami V2
de ezt sem értem amúgy hogy miért nem lehet piros kulcsot rendelni alvázszám alapján? én azért a big bang-et is megkérdezém pl hogy ők mit mondanak erre!
Az asszonnyal megyünk júl 1-én labanc-macskaevő hegyi túrára,az osztrák részen tudsz szállásban segíteni?
Piros kulcs hiányát, hogy lehet megoldani? Nagy gáz van és szükség lenne rá, de elkeveredett. Rendelni nem lehet, csak komplett új elektronikával mindennel együtt. Hát le sem írom milyen ajánlatot kaptam rá. Nincs valaki aki tudna nekem segíteni az immo kiütésében? Eddig akármilyen elektronikással beszéltem mind azt mondták, hogy lehetetlen, mivel ezt direkt úgy találták ki, hogy ne érje meg ellopni. Kawa is ezt mondja, most már nagyon parázok. Valaki tud benne segíteni?
kawasaki zxr 750 ninya 96-os
ehez kéne alkatrész kinek mi van hozzá?
még nem tudom pontosan mi kell még nem épültem fel! (kicsit összetörtem magam!) a müanyagok,kipufogó csonk,az ülés alatti segédváz,kormány,tank,első lámpa. ezek biztosan
elöre is köszönöm!
üdv:gabo!
1 kérdés,van 1 volt kolegám,Trilakoztunk együtt "alias SUMI"
z-1000-rel nyomja.
Írogat ide?Ha igen milyen nik-néven?
Assszem erzsébeti-vagy soroksári a srác?
Köszi a segítséget
szalonba ráültem, aztán felálltam és az eladó kitolta alólam
ezt utáltam benne, igaz enduróban volt és annál a rázkódás normálisnak tűnhet
de mentem kis duke-vel is az is olyan,
és avval én már szinte bármelyik határon ott vagyok, ennél hosszabb utakra meg kurva régóta nem mentem
amire inkább használom, Bp, Pest megye ide-oda rohangálni és abban világbajnok, de valószínű mégse lesz,