Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ígértem már rég a képet... na ilyen lett az eleje...
ezt azért nem próbálnám ki
az eddig felsoroltakból ez működik alegjobb hatásfokkal
Kormányzár,tárcsafékzár,riasztó,én ezekkel nehezítem a tolvaj dolgát,na meg most egy kis defekt is segít.
Én egyszer az Akadémia előtt parkoltam, és mire kimentem, a motor át volt rakva a tér túlsó felére, mert épp valami program volt az Akadémia előtt. Volt rajta két Abus, meg kormányzár, a téren meg pár markos rendőr...
Egyszer meg elromlott a dudám, és elkezdett folyamatosan szólni. Az én női eszem csak egy negyed óra után jött rá, hogy ha kiveszem a biztosítékot, akkor abbahagyja, addig motoroztam vele úgy, a kiskörúton a belvárosban. Senki még csak oda se nézett.
Hát ennyit a lopásgátlásoktól... Szerintem a fix ponthoz rögzítés a legjobb, mert folyékony nitrogén csak kevés tolvajnál van. Illetve érdemes olyan helyre parkolni, ahol nem tudnak kocsival a motor mellé állni.
hali
így is van, és ennek a biztonsági rendszernek BERETTA a neve
beszéljünk mán erről valamikó
legjobb, ha otthagyod benne a kulccsal.senki sem fog hozzányúlni..
fagyi ellen is van képzett cumó
az acélt néhány mp alatt....nitrogénspray.....
namiaz, kiaz?
ja, éjszakára meg alap, hogy nem hagyunk gépet nyílt helyen, mert amíg alszik a Dolgozó, addig a paraziták felúsznak a meleg húgyon és vígan dorbézolnak, elrágják az acélt néhány óra alatt
dehogynem
így is van. a bepakolós ellen szinte nincs is védelem, leszámítva a bika láncot, burkolt lakattal, levésett ponthoz rögzítve úgy, hogy a lánc ne feküdjön a talajra. egyéb esetben nappal, jó helyen, rálátással a gépre.
Hát az ellen nem véd... de ha valaki el akarná tolni akkor arra jó. Viszont nem szoktam messze menni a motortól ha magára hagyom. Ha meg ott hagyjuk akkor több motorral együtt olyan helyre ahol lehet látni.
azért nem szégyellősek megkérik az árát mondjuk ha megvédi a mocit akkor megéri már egy lopási kisérletnél is, csak azt nem tudom hogy akkor mi van ha áll az utcán aztán berakják egy furgonba akkor nem sokat ér
hali
én cseréltem tavaly
-tank le, majd a termosztát tetején sapka le
-a legalacsonyabb cső ami a vízpumpát és a hűtőt köti össze (bal oldalt) amúgy eszt mutogattátok
na én konkrétan levettem a hűtőről a bilincset és a vízpumpáról a vascsövet így 100% hogy kijön az össze lé
ami nem az meg elfér benne
-majd minden vissza és a termosztátot nyakig önteni
amúgy a kiegyenlítő tartályt is kivettem aszt kiöntöttem belőle a lét
valamennyit öntöttem a tartályba a végén de miután teljesen feltöltöttem a termosztátnál és kb 1 hét után megnésztem a szintet és töltötte utána maxig
ha jólemlékszek 2,8l-ert tettem bele összesen
ááááááá...... nem kaptam semmit .
ez épp 14 volt. Kipróbáltam ahogy megjött... Azt hittem hogy megsüketülök XD :D
Küldtem, ha nem kapod meg hamarosan, akkor sikíts
A levegő a tank alatti betöltő nyíláson megy be, a képen szereplő helyen szintén kifelé folyna amíg addig le nem csökken a szint
Helló csusz Nagyon köszi jaja először erre gondoltam én is . aztán azt a csavart nézegettem amit zoltán.illes mutat ami után beszéltünk először,köszi jól jönne az a service manuál mailba el tudod küldeni gyikarc01@citrommail.hu

Köszi... Üdv!
Szerintem a gyorsabb leeresztest segíti csak az a csavar. Ott megy be a levegő a víz helyere... De lehet hülyeséget írtam, es csak azért, hogy ezzel a bitkupaccal is terheljem a sportmotor.hu-t...
Nem tudom, de ha nem csavar, akkor lehet még fagydugó is
Az általam mutatottt csavar hivatalos neve: "Water pump drain bolt"
A hűtőfolyadék csere leírása egyébként ezzel indul:
"Place a container under the water pump drain bolt [A],
then remove the drain bolt."
A vízpumpa a mellette lévő rövid csőszakaszon kívül a legalacsonyabb pontja a hűtőrendszernek, így itt célszerű leengedni a régit, hogy a lehető legkevesebb maradjon meg.
Amit Te mutattál, ott szerintem elég sok marad a régi folyadékból, amit persze le lehet szívni vékony csővel és fecskendővel, de minek szenvedjen az ember, ha van rá gyári megoldás
És ez a csavar mire való?