en is ugy lattam h csak annyi,de akkor mi a fasznak annyi csavar bele?van benne par.Mellesleg a mivv souno es a vinci ove carbon ugyan az teljesen.szerintem csak az emblema mas rajta,de a gyartas egy kutya.
Tegnap megjött a vincim a Z-hez,kibontom,latom a dobot,összekötött,bilincset,es sok csavart.összeraktam,es hihetetlen h a dobot az összekötövel csak az a rugos kis összekötö rögzitene,az oldalan összekapcsolva.Amit nem ertek h minek az a sok cucc bele?
Ertrem.hol tudsz uj zx 10est 1,9ert hejkas ?Gyorsasagit akarsz ugy latom.vegyel egy jo 750-es ujabb gixxert 150le,mennek mint allat,eleg jo fekek ,futomu.hetvegen kövesden leszek kint,van egy kis nyaralonk ,pihenek.
ilyenkor szoktam elgondolkozni azon hogy mi lenne ha vennék egy mocit papírok nélkül... most is láttam zsír R1-et 500-ért 2006-os vagy 2007-es, papír nélkül teszek rá egy kamu rendszámot aztán csók.... meg nem állok soha, ha akarnak üldözzenek vagy küldjék a csekket akinek akarják...
amúgy most hétvégén láttam a tuti megoldást egy cb1000r-enm kék diplomata rendszám volt rajta ilyet sem láttam még motoron
motorszereléshez nem értek, de az akusztikához van egy kicsi közöm. csak próbálom, meghatározni a forrást és képzelgés helyett a tényszerű zörejekre koncentrálást
szerelőmmel mi így hallgattuk meg a blokkot, nálam szinte hangtalan...
gyári a gép és a dob is csak egy K&N légszűrő van csak benne holnap a befogással kezdem mostmár nemmegyek ki, amúgy ha befogom és halkabb vagy nemhallom akkor gondolom kipu. szelep gyanús? vagy mire gondolsz?
majd szólj ha megvan a vas aszt megyünk egy rohattat