Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

engem is érdekelne csak az újabb Z-re hogy milyen izzó van benne mert nekem is van pár szettem itthon
nem muszály ilyen módszerekhez folymodni lehet kapni rágcsáróriasztó szprté azzal egysze be kell fújni aztán kész ennyi volt nem bántja többet semmi

nekem még az előző motor volt ilyen szerencsétlen annak az ülésén a macska megélesítette a körmét... majdnem agyonvertem de aztán megsajnáltam végül is nem akart ő rosszat honnan tudhatná hogy az egy fontos dolog
Nekem is van pár szett autós xenonom mert az összeset kidobáltam a kocsikból, mert simán elvették volna a forgalmim. 1 szett van a tl-ben jelenleg. Tényleg a 2004es Z750 milyen izzó van? Most ha rakom összefele majd lehet hogy szétnézek a fejidomban el tudnék e szépen rejteni egy trafót. Akkor a Zbe is kerülne egy.
köcce!
bakker... :S A motorom a kocsival van 1 helyen. A régi autónknak megrágták a gyertyavezetéket... Ebből tanulva a mocit körbepakoltam egérragasztóval.. Nagy geci vagyok de inkább az egér mint a motor és a kocsi... Én kolbászos csalit csináltam :D
A trafó pont elfér a fejidomnak a legfelső bütykébe. "Viszonylag" egyszerűen be lehetett szerelni, nem nagy macera. Egyébként egy tök sima autóba való xenon van benne. Egyetlen hátránya, hogy néha nem gyújt be elsőre.
Szia!
adnál tippet, hogy a xenon miként került beépítésre?
hova rejtetted a trafót stb.
Egérragasztó csokis csalival. Szemét, de hatékony.
Komolyan mondom tökön szúrom magam! Megrágták a motorom az egerek. Az első ülésből hiányzik egy darab. Meg tiszta egérpisa a farokidom. Amit így tintásan felmértem.
Ha nem mutatom meg a motort a haveroknak, észre se veszem.
Tiszta ideg vagyok. Mi van ha szétrágták a vezetékeket is? Nincs benne akis...be se tudom indítani.
Na majd beszámolok mi lett a vége.
Egérbőrből varratok bőrruhát.
LED helyzetjelző, LED rendszámtábla világítás + xenon. Nyáron este nagyon karaj!
Sok sikert hozzá !Valamikor én is nézegettem ilyeneket.
Rotax blokk van benne, és állítólag az Aprilia olasz gyárában szerelik össze a járgányt. Bár ez lehet, hogy csak marketing, mert a németeknél marha nagy botrány volt, amikor az XCountry gyártását Kínába vitték. Nehezen hiszem el, hogy az XChallenget meg a XMotot másutt raknák össze, mikor a nagy részük ugyanabból van...
Hali Robis,emlékeim szerint Rotax blokk van benne ami ugye osztrák,és az Aprilia is használja ezeket .
Hacsak nem tévedek .
Frakó! Küldd bátran itthon vagyok átveszem amikor megjön
Na akkor érdekelne majd Írsz fel ide ha lesz vagy hogy legyen?
Le vannak festve,címed megvan,holnap tudom postázni.
szépen szétkaptad te is a gépet! hajrá jó munkát!
Szia

Igen vele is beszéltem.
Igazából üvegszálas fejidomra és gyári első sárvédőre mondott 25pénzt.
A lámpát + a lámpatartót most kérdeztem meg tőle szóval infó még nincs.
A képeket megköszönném mert elég kontár a motorom eleje és kellenének gyári képek.
Szinte mindegyik műanyag törött vagy repedt szóval lesz dolga a műanyagosnak és a fényezőnek...

Üdv
Balázs
Nem nehéz felrakni,adok méretezést,hogy hol kell kifúrni.
Szuper! le is festetted őket? mert ha nem akkor úgy kérném gyári fekete színben! címem megvan igaz?
de állat... ledes helyzetjelződ van? nagyon kira :)
Végy egy z750-et, egy "viszonylag" nyitott dobot, egy teremgarázs és egy CO jelzőt
Szia Gyapi!
Engem érdekelne a z1000 szélvédő. Csak arról tudnál mondani valamit vagy valahogy tudnál segíteni hogy hogy kellene kifúrni majd? Nem akarok szitát csinálni a fejidomból :)
Üdv! Látom megvan az ünnepi program. Nekem most szét van borítva a gépem. 1-2 nap és dobok képet ha kell mert akkor leszek kb motorközelben. Üvegszálas idomok nem rosszak ha minden lyuk stb passzol majd. Vele beszéltél? Milyen árat modott?
Már szinte mindegy, hogy hol gyártják, úgyis kínai... A blokkjával nem hiszem, hogy gond lenne, de kellemesen béjemvés motor (bár az én Z-hez szokott hátsómnak még szoknia kell). És legfőképpen tetszett úgy ahogy van... Aztán majd kisül mire megyünk egymással. Sose volt hasonló gépem se, pláne nem olyan, amiről le se ér a lábam.