nem muszály ilyen módszerekhez folymodni lehet kapni rágcsáróriasztó szprté azzal egysze be kell fújni aztán kész ennyi volt nem bántja többet semmi
nekem még az előző motor volt ilyen szerencsétlen annak az ülésén a macska megélesítette a körmét... majdnem agyonvertem de aztán megsajnáltam végül is nem akart ő rosszat honnan tudhatná hogy az egy fontos dolog
Nekem is van pár szett autós xenonom mert az összeset kidobáltam a kocsikból, mert simán elvették volna a forgalmim. 1 szett van a tl-ben jelenleg. Tényleg a 2004es Z750 milyen izzó van? Most ha rakom összefele majd lehet hogy szétnézek a fejidomban el tudnék e szépen rejteni egy trafót. Akkor a Zbe is kerülne egy.
bakker... :S A motorom a kocsival van 1 helyen. A régi autónknak megrágták a gyertyavezetéket... Ebből tanulva a mocit körbepakoltam egérragasztóval.. Nagy geci vagyok de inkább az egér mint a motor és a kocsi... Én kolbászos csalit csináltam :D
A trafó pont elfér a fejidomnak a legfelső bütykébe. "Viszonylag" egyszerűen be lehetett szerelni, nem nagy macera. Egyébként egy tök sima autóba való xenon van benne. Egyetlen hátránya, hogy néha nem gyújt be elsőre.
Komolyan mondom tökön szúrom magam! Megrágták a motorom az egerek. Az első ülésből hiányzik egy darab. Meg tiszta egérpisa a farokidom. Amit így tintásan felmértem.
Ha nem mutatom meg a motort a haveroknak, észre se veszem.
Tiszta ideg vagyok. Mi van ha szétrágták a vezetékeket is? Nincs benne akis...be se tudom indítani.
Na majd beszámolok mi lett a vége.
Egérbőrből varratok bőrruhát.
Rotax blokk van benne, és állítólag az Aprilia olasz gyárában szerelik össze a járgányt. Bár ez lehet, hogy csak marketing, mert a németeknél marha nagy botrány volt, amikor az XCountry gyártását Kínába vitték. Nehezen hiszem el, hogy az XChallenget meg a XMotot másutt raknák össze, mikor a nagy részük ugyanabból van...
Igen vele is beszéltem.
Igazából üvegszálas fejidomra és gyári első sárvédőre mondott 25pénzt.
A lámpát + a lámpatartót most kérdeztem meg tőle szóval infó még nincs.
A képeket megköszönném mert elég kontár a motorom eleje és kellenének gyári képek.
Szinte mindegyik műanyag törött vagy repedt szóval lesz dolga a műanyagosnak és a fényezőnek...
Szia Gyapi!
Engem érdekelne a z1000 szélvédő. Csak arról tudnál mondani valamit vagy valahogy tudnál segíteni hogy hogy kellene kifúrni majd? Nem akarok szitát csinálni a fejidomból :)
Üdv! Látom megvan az ünnepi program. Nekem most szét van borítva a gépem. 1-2 nap és dobok képet ha kell mert akkor leszek kb motorközelben. Üvegszálas idomok nem rosszak ha minden lyuk stb passzol majd. Vele beszéltél? Milyen árat modott?
Már szinte mindegy, hogy hol gyártják, úgyis kínai... A blokkjával nem hiszem, hogy gond lenne, de kellemesen béjemvés motor (bár az én Z-hez szokott hátsómnak még szoknia kell). És legfőképpen tetszett úgy ahogy van... Aztán majd kisül mire megyünk egymással. Sose volt hasonló gépem se, pláne nem olyan, amiről le se ér a lábam.
nekem még az előző motor volt ilyen szerencsétlen annak az ülésén a macska megélesítette a körmét... majdnem agyonvertem de aztán megsajnáltam végül is nem akart ő rosszat honnan tudhatná hogy az egy fontos dolog
adnál tippet, hogy a xenon miként került beépítésre?
hova rejtetted a trafót stb.
Ha nem mutatom meg a motort a haveroknak, észre se veszem.
Tiszta ideg vagyok. Mi van ha szétrágták a vezetékeket is? Nincs benne akis...be se tudom indítani.
Na majd beszámolok mi lett a vége.
Egérbőrből varratok bőrruhát.
Hacsak nem tévedek .
Igen vele is beszéltem.
Igazából üvegszálas fejidomra és gyári első sárvédőre mondott 25pénzt.
A lámpát + a lámpatartót most kérdeztem meg tőle szóval infó még nincs.
A képeket megköszönném mert elég kontár a motorom eleje és kellenének gyári képek.
Szinte mindegyik műanyag törött vagy repedt szóval lesz dolga a műanyagosnak és a fényezőnek...
Üdv
Balázs
Engem érdekelne a z1000 szélvédő. Csak arról tudnál mondani valamit vagy valahogy tudnál segíteni hogy hogy kellene kifúrni majd? Nem akarok szitát csinálni a fejidomból :)