Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem nagy a horpadás és van hely hogy tudja csiszolni akkor simán.
illetve a festés is sérült vagy csak horpadt? mert akkor van ilyen speckó cucc amivel ki lehet húzni és akkor festeni sem kell
Kösz Plazer és Tot!

Mindenképpen beszélek a festővel akivel az ilyesmit intézni szoktam. Akkor hátha okosabb leszek. Ha azt mondja, hogy meg tudja csinálni a matrica sérülése nélkül, akkor lehet kiszedem azt a tankot is. Az a baj, hogy minél tovább nézem annál jobban bántja a szemem ez a kis horpadás.
A regebbi kawamnak a felirata alatt volt par centire egy kb felcenti vastag5 centi hosszu femig tarto karistolas. A szomszed srac siman festette. A lakkozassal volt egy kis gondja, de a vegeredmeny kifogastalan lett.
ez attól függ milyen a festő aki csinálja van aki elvállal ilyet de olyan is aki nem meri kockáztatni hogy esetleg elméri és fél centivel odébb rakja aztán kezdheti előről
Ennek a hétvégén nekiesek és lekapom.
Na és akkor még le kellene szednem a tankomat is, mert azon is van egy kis kozmetikáznivaló. Lehet fogom magam és azt meghagyom a következő télre, mert annyira nem látványos a dolog. Na meg persze az is benne van, hogy gondolom a tankot telibe kell fújni, akkor pedig mehetnek a levesbe a matricák is. A festők azokat egyébként vissza szokták ragasztani, vagy fényezés és lakkozás között inkább csináljam meg én? Szeretném ha pontosan ugyanoda kerülnének vissza ahol a gyári van
nem kell megilyedni tőle, csinálni kell aztán akkor sikerül.... vagy nem
Aha, igen, az megvolt, csak ez a tartókonzol részben akadtam el. Ami azért elég ékes bizonyítéka annak, milyen határtralan műszaki érzékkel és kézügyességgel rendelkezem
amúgy meg semmi gáz csinál majd bármikor mostmár megvannak a méretek, szögek az elsőhöz meg a hátsóhoz is bármikor tud gyártani
jaja meg a fékcsöveket kell kipattintani de gondolom ez egyértelmű
persze lakatos/kovács a srác bármit meg tud csinálni ha vannak méretek stb
Kösz szépen. Zoli neked van PC a motorban igaz? Megéri belefektetni? Lehet hogy a szezonra én is megpróbálnék beleszállni egybe.
Pontosan!
A tartókonzolban akadt meg, amiből kicsavartad a 4 imbuszt. Ezeket behajlítod és máris megszünt az akadály...
Az első sárvédő leszedéséhez nem szükséges kiszedni a kereket. (kivéve, ha kozolostúl akarod levenni)
Én úgy "szoktam", hogy a két tartókonzolt behajlítom és már a kezemben is van a sárvédő....
Z.
Plazer!
Sajnos egyelőre így karácsony felé közeledve ez sem fér bele a minimál költségvetésbe :(

Szekka!
A szervizkönyv szerint ki kell venni a kereket, és amikor kicsavaroztam mind a négy imbuszt a sárvédőből, még mindig tartotta valami. Meg tudnád mondani pontosan hogy is lehet ezt megoldani?
És a srác tudna csinálni külön is ilyen talpakat amikkel emeled az elejét hátulját? Volna róla képed esetleg mert egy "házi emelőm" van csak a tartói elég gyatrák. Köszi.
ne szidjátok a simsonosokat akik most mennek :D
majdnem minden nap megyek ki a krosszpályára vele
múltkor szakadt a hó akkor is mentem
hali
és mi lett az eredmény?
Az úgy nagyon fasza... Itt 1-2 elvetemült simsonos van így XD Már én is gondolkoztam hogy előveszem a zéét és kanyarok egyet
Verseny megvot, síelés ünnepek után
az semmi felénk egy csomóan járnak motorral is... mondjuk főleg a városban de akkor is... valamelyik nap szakadt a hó állt az úton is vagy 5cm az emberke meg megy rajta kis 50-es robival nyél gázon a főúton
konkrétan úgy jön ki hogy a srác aki csinálja neki van darabonként 1500 munkadíja aztán ennyi, a többi anyagköltség meg a görgők legyártása
milyen jó ilyenkor a hátsó kerekes autó... XD ma csak 3x csúsztam árokba meg 2x visszafordultam... Utána beleraktam öszkerékbe és már mentem is tovább
:| Akkor nem szóltam... XD