nyilván a kereskedők életét is minden ilyen dolog amit nem tudsz befolyásolni mint árfolyam, állami szabályozás stb.. elég erősen nehezíti... nem véletlenül zárt be ezer szalon
Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki akinek újabb z-je van és van rajta gyári tankpad tudna róla képet mutatni hogy pontosan hova kellene és hogyan kellene felragasztani?
Előre is köszönöm.
Probálunk ésszerü keretek közt dolgozni de ameddig az euró megy felfelé meg a japán jen addig csak pislogunk . Mondjuk egy zx 10 régebben volt 3,3-és 3,6 milla jobba elviselik a 4-el kezdödöt de modjuk egy suzuki ahol2,6 milla volt egy ezres most meg 4,3m na ott van vége mindennek.
nálatok mindennek kicsit jobb az ára de akkor is nagyon sok emléxem még néhány éve az ezresek 3 milla alatt voltak aztán elérték a bűvös 3 millás határt és után lépdeltünk szépen egyre feljebb most már 4 misi felett vagyunk még 2 pillanat és tényleg már 5 milla lesz egy ezres gép, és ugye azért a kawa még messze nem olyan dárga így sem mint mondjuk egy ducati...
persze ebben vagy egy jó kis része állam bácsinak is a regadóval... elmehetnek ők is a picsába
az nem olyan rossz, de azért nem veszek gyorsan újat :)
viszont ehhez képest a z1000 ára szerintem sok. 1 millával több, és annyival nem jobb szerintem, de biztos megvan az oka...
KAWASAKI UK has revealed prices and availability of the company's 2011 Z750R naked.
The three-quarter litre machine will go on sale in January 2011 at £7140, including 20% VAT.
Sajnos ebből az árból én nem tudok következtetni a hazai árra, de lehet, hogy Ti igen....
Na jah, a minőségnek megkérik az árát Az R verzió árára én is kiváncsi leszek, hogy mennyivel lesz hosszabb, mint a sima. Bár szerintem abból a különbségből én is megtudnám csináltatni olyan szinten.
A tankpad 9600 Ft volt mire ideért. Kawazsoltitól vettem