Ráérős időmben barkácsolgatok...
Kisegíthetne valaki pár 2004-2006-ig gyártott z 750-hez való fejidomról és a lámpatartó konzolról készült képpel.
Ahogy elnézem lesz meló a géppel de szezonra olyan lesz mint fénykorában.
Esetleg valakinek utángyártott üvegszálas fejidommal van tapasztalata? Ajánlottak üvegszálas fejidomot + gyári első sárvédőt 25pénzért.
Sziasztok!
Plazer!Kész a púp és a szélvédő!
Ha valakinek kell,van készen üléspúp(fekete 13000 ft,fényezésre előkészített 10000 ft).A héten lesz még szélvédő Z1000 másolata rejtett felfogatással,fekete színben(10000ft).
Ellenben én bevásároltam magam endúrós holmikból, remélem jók is lesznek... Az a baj, hogy ezeket az újabb fajta Bagstereket nagyon fellicitálják, a régebbiek meg nem biztos, hogy jók.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy z 750 S-nél az oldalidomokat hogyan lehet leszedni? A csavarokon kívül kell, hogy legyen még pár helyen patentnek is. Esetleg valami szerelési kézikönyvet le lehet tölteni valahonnan? köszi előre is
Köszi! Sok fejvakargatás után Pearl Blazing Orange lett a választás. Ár érték arányban ez volt ami tetszett. Volt olyan amitől mindenki besírt volna de 30 nem takarta volna be a festéket szinte.... mondtam h köszi nem....
Igen, mindkét motor olasz. ha az egyik német motor lett volna, ilyet nem csináltak volna. 8 évet lehúztam autókereskedőként (új autó). Volt szerencsém német partnerekkel és német újságírókkal találkozni, beszélgetni autókiállításokon. Nem egészen ilyen story-kat meséltek.
Véleményem szerint, a Z 750R az "igazi"és egy nagyon jó kompromisszum, azért a + 250-ért elég sokat adnak.
#Robis
A Németek ezen a területen elég semlegesek, korrektek, náluk ez a fajta korrupció nem jellemző.
Sőt! Amikor az RSV4-nél és az MV Agusta-nál gyártástechnológiai szórásokat tapasztaltak, összetoborozták az Aprilia és az MV Agusta tulajdonosokat és írtak a gyárnak a problémáról.
Az újságíró mindíg azt írja, amit az importőr mond neki és amennyire megfizeti. tapasztalatból tudom. Mi is fizettünk jó cikkért és ha nem adtunk pluszt, pl. teszt autó ingyen benzinnel, akkor nagyon lehúzták. Ennyi a titok.
Hat a Z750-töl nem voltak annyira hasra esve. Kb 10 sort irtak a menetteljesitményröl. Blokkrol irtak, hogy nagyon langyos és pörgetni kell.
A uj Z1000SX meg szarrà verte az FZ1-et. A CB meg a GSX-F meg nem egy kategoria vele.
Ráérős időmben barkácsolgatok...
Kisegíthetne valaki pár 2004-2006-ig gyártott z 750-hez való fejidomról és a lámpatartó konzolról készült képpel.
Ahogy elnézem lesz meló a géppel de szezonra olyan lesz mint fénykorában.
Esetleg valakinek utángyártott üvegszálas fejidommal van tapasztalata? Ajánlottak üvegszálas fejidomot + gyári első sárvédőt 25pénzért.
Üdv
Egy újdonsült fanatista :-D