Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal a motorral akkorát estek, mint egy ólajtó. Az egész elejét cserélték. Nagyon ronda lett. Ennek a motornak pont az arca a védjegye.
halihó

beszéltünk régebben riasztókról rakott már valaki azóta a vasba?
SPY LM207 Motorriasztó én ilyet néztem elég jónak tűnik és nem vészes az ára, mennyire szopó ezt bele szerelni? tud valaki erről valamit?
meg is kövezünk
Sajnos tapasztalatból tudom a használt, bontott árakat. (régi Z)
Csakhogy lássátok:
Fejidom konzol 25 EFt,
lámpa 55 EFt,
fejidom műanyag 40 EFt,
a kis műanyagok árát már nem tudom...
...és ilyenkor az óra is sérül... (az 80 EFt)

Z.
Kövezzetek meg, de sztem nagyon jól néz ki ezzel a kerek lámpával. Csak kellene rá egy hozzáillő kis fejidom, meg persze egy szett mini index
Enyém is kintről van!
Vagy itthonról? már nem is tudom
Ló estét!
Van az 100 bontottan!
Az más kérdés,hogy 19000km nél nem kopik le így a kulcs alatt a fényezés!(akármilyen biléta is volt rajta)
Szerintem min. 60.000 van benne
persze nem tagadom benne lehet az is hogy szar
ez egyáltalán nem biztos, én is kintről vettem az enyémet lehet ott is jót találni
szerintem bontottan nem lehet 100 a fejidom az nagyon sok érte
Azért ne légy naiv, ennyiért, amennyibe az a motor kerül, egy alaposan leamortizált és a legolcsóbb alkatrészekből (talán) járóképessé tett motort kapsz. Ami eredetileg talán tényleg Z750 volt, de most mindenre hasonlít, csak arra nem. Cserébe óóócsóóóó. Alaposan át kell nézni, hogy egyáltalán működőképes lesz-e majd hosszú távon, vagy a gatyádat rá fogod költeni. Az a motor nem csúszott volt, akkor fejidomot nem kell cserélni...
Én már néztem ezt a motort. Ha akarsz információt a motorról az adatlapomon van elérhetőség.
Én is a nagyvason vettem.... és nagyon baba lett És nem sokat kellett faragni.
Nekem pont olyanom van, mint a második képen. Tök jó!
Első ránézésre jól néz ki, persze ez lehet hogy élőbán másképp mutat.A fejidom mindennel együtt szerintem egy 100-asból kijön.A regadó mellé még jön a többi szarság ami kb + 70-80 ezer ft.De még így is nagyon kedvező!
azt már néztem én is elég jó árban van
kell rá egy szett új gumma egy kis index szett meg egy rendszámtáblatartó konzol, egy gyári fejidom meg le kell szervízelni és egy fasza gép lesz belőle
mondtam nekik hogy egyrészt nem is volt gyalogos akik veszélyeztettem volna - mert azt mondták hogy ez kiemelt szabálysértés és emiatt 100k - meg mondtam nekik hogy nem sietnék én dehát késésben vagyok új melóhely főnök meg bent vár - ez amúgy így is volt - meg hogy 3 hét mólva lesz az eskövőm - ez is igaz volt - meg hogy ők is motorosok nem szopassuk már meg egymást, illetve hogy 3-an mentünk a járdán motorosok és csak engem szopotnak be ilyen csúnyán ha már ketten voltak min. 2 embert meg kellett volna állítani... aztán mondták hogy hivatalosan sajnos nem tudnak tenni semmit ez van... mondtam hogy akkor nem hivatalosan.. jó jó de akkor mit írjon a büntetésre... aztán kérdezte van e büntető pontotm - mondom nincs - ez is igaz - aztán akkor asszondja záróvonal átlépés helyszíni bírság 5 rugó és legyen ez a nászajándék ill. kívánják ha már nekik nem jött be nekem legyen jó a házás élet

azóta találkoztam velük kétszer itt szoktak mindig járőrözni, persze akkor is mentem össze vissza kocsik között stb.. aztán mikor utolértem őket akkor besoroltam mögéjük nem akartam megint balhét.. erre szétmentek két oldalra aztán integettek hogy húzzam neki nyugodtan nem fognak basztatni szóval rendes tagok voltak csak mondták hogy a járdát hanygoljam mert azzal nem tudnak mit csinálni ha felmegyek
hello

ha beírod fórum keresőbe a kulcs szavakat pl típus hiba akkor rengeteg hozzá szólást találsz mert nagyon sokszor volt már róla szó

konkrét típus hiba nincs nagyon jó motor
Sziasztok!

Januárban szeretnék venni egy Kawasaki Z750 (2004) típusú motort és azt szeretném Tőletek megkérdezni, hogy mire érdemes odafigyelni vásárláskor, mik a gyenge pontjai és típushibák (már ha vannak olyanok :) ), és úgy általánosságban mit tudtok róla mondani.
A motor úgy néz ki, hogy csúszott volt. (Grandemoto-n megtalálható)
Nekem túrázni kell a motor, általában 8.000-12.000 km-t motorozok egy évben.
Válaszotokat előre is köszönöm!
azt h dumáltad ki h 100 k ról 5 lett? mivel hatottál rájuk ennyire?
nekem is ilyen 2 csavaros megoldása van mikor felmentem a dugóban a járdára és kiszedett utána a két motoros rendőr akkor első az volt hogy megmozgatta persze nekem is meg van húzva így ezzel nem volt gond aztán jött az össze E jelzés ellenörzés úgy mint kipu és utcai slick gummák szerencsére ezek is rendben voltak.. aztán mondták hogy 100k a büntetés gyalogos veszélyeztetése miatt... hát kicsit beszélgettünk aztán lett belőle egy záróvonal átlépés 5 ropi helyszíni bírság
azt mondták h akkor gáz ha kézzel tudod mozgatni de nekem meg van húzva a 2 csavar szóval kézzel nem lehet állítani akkor nincs baj, szóval nem ez miatt fognak megbaszni
Roys!

Köszi szépen, megérkezett a kulcs, de még nem alakítottam át... majd tavasszal, ha jó idő lesz.

Az állítható rendszámtartó nem biztos, hogy a kékkabátosoknak is tetszeni fog...
Akkor én lehet túlbonyolítottam a dolgot.Az enyém ilyen lesz vagyis az egyik fele, a másik még szerkesztés alatt.És hasonló lesz mint ami a második képen van.A körmösmulcs megérkezett?