Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nekem a fék gyengusz, még lehet nem használom ki mert "kezdő" vagyok, de egyre jobba gyengének érzem, és hát egyre jobban szeretném kihasználni szóval nem árt az sztem

köszönöm a jótanácsokat
Szerintem is ha "vereted keményen" akkor verseny betét+fémfékcső.
Ha nem akkor felesleges pénzkidobás, mert nem használod ki.
Bár kinek mi....
Szerintem nem árt a jó betét és a fém fékcső se. Nem hinném, hogy túl erős lesz. Mentem egy cbf 600-al annak olyan a gyári féke mint a satu a z-hez képest. A pécs-orfű szakaszon az AP racing betét meg szivárványosra égett, a fékkart pedig majdnem a markolatig lehetett húzni a z-n.
értem, de akkkor melyiket fém fékcső vagy fékbetétet vegyek? mert a kettő már lehet h nagyon brutál lenne, vagy?

tényleg eladó fém fékcső nincs valakinek?
ezen is ki lehet cserélni szerinte ha akarja az ember a papucsot emelőszemesre...csak akkor ugye kell az emelőszem is, amúgy meg ha a papucsos emelőt is jól beállítod és odatolod az emelőszem helyéhez akkor szerintem nem tud leesni bár lehet tévedek
szerintem is kell rá a fém fékcső azzal sokkal ügyesebb a fék
mikor hol tudnánk leboltolni? nekem bőven elég lenne vasárnapig
Köszönöm. Amint jutok valamire mutatom az eredményt.
hát akkor nem tom, mert én betét akartam bele venni. nem tudom, mi lenne a jó.
Varos kozt kenyelmetlenul harapott....az utas mindig nekem esett ez miatt......en meg nem tudtam azt a folyamatossagot muvelni mint a regi motorommal. Ha egyedul tepaszom akkor mar hianyzik, de a hetkoznapokban egyaltalan nem.
Az jó lenne. Ma kaptam egy tábla rozsdamentest és gondoltam megcsinálom magamnak. Csak semmi elképzelésem nincs róla. Én meg nem adok ki 10-20e Ft-ot egy boltira....
kifejtenéd ezt bővebben? mi az ami pontosan nem tettszet?
En pl. a femet visszacsereltem, mert igy kezelhetobb szamomra. Tobbnyire turazgatok, es igy inkabb a kenyelem
értem

de hát ezért amit elő ír a gyár, ott elég vicces dolgok vannak a serviz könyvbe
meg a simára 4évente cserét ír elő a gyár,a fémek örök garis,persze ha nem sérül meg.Nekem is az van
meg a simára 4évente cserét ír elő a gyár,a fémek örök garis,persze ha nem sérül meg.Nekem is az van
értem

köszönöm az infókat, akkkor lehet h az is cserélve lesz mert nem vagyok elragadva a gyáritól, nagyon nem
Álló helyzetben is jelentősebb a különbség nem,hogy menet közben a gyári és a fémbevonatú fékcsövek között.
sokkal jobb a nyomáspontja a féknek,nem olyan mintha belenyúlnál egy almás pitébe
de nyúlos akkor lesz ha kurvára megterheled nem? mondjuk pályán avgy hegyen mész mondjuk fel alá min 1 órát nem?
vagy én tudom rosszul? sima utcai használat mellet is felpuhulhat?
Nem lessz nyúlós a féked!
Közúton sem hátrány!
Gyapi féle?
nincs fém fékcsövem, mért van az is?

én úgy vagyok vele cáfoljatok meg ha nem így van, h a fém fékcső főleg pályán jelent elönyt? de ha valaki mást tapasztalt?
Valaki akinek újabb zéén kicsi rendszámtartó van tudna nekem képet küldeni?