hát nekem a fék gyengusz, még lehet nem használom ki mert "kezdő" vagyok, de egyre jobba gyengének érzem, és hát egyre jobban szeretném kihasználni szóval nem árt az sztem
Szerintem nem árt a jó betét és a fém fékcső se. Nem hinném, hogy túl erős lesz. Mentem egy cbf 600-al annak olyan a gyári féke mint a satu a z-hez képest. A pécs-orfű szakaszon az AP racing betét meg szivárványosra égett, a fékkart pedig majdnem a markolatig lehetett húzni a z-n.
ezen is ki lehet cserélni szerinte ha akarja az ember a papucsot emelőszemesre...csak akkor ugye kell az emelőszem is, amúgy meg ha a papucsos emelőt is jól beállítod és odatolod az emelőszem helyéhez akkor szerintem nem tud leesni bár lehet tévedek
Varos kozt kenyelmetlenul harapott....az utas mindig nekem esett ez miatt......en meg nem tudtam azt a folyamatossagot muvelni mint a regi motorommal. Ha egyedul tepaszom akkor mar hianyzik, de a hetkoznapokban egyaltalan nem.
Az jó lenne. Ma kaptam egy tábla rozsdamentest és gondoltam megcsinálom magamnak. Csak semmi elképzelésem nincs róla. Én meg nem adok ki 10-20e Ft-ot egy boltira....
de nyúlos akkor lesz ha kurvára megterheled nem? mondjuk pályán avgy hegyen mész mondjuk fel alá min 1 órát nem?
vagy én tudom rosszul? sima utcai használat mellet is felpuhulhat?
köszönöm a jótanácsokat