Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Gyapi,
ha esetleg plexi gyártásra adod a fejed, akkor beneveznék én is egy pici gyári 1000re.
Én voltam, viszont az volt az érzésem, hogy bent volt a db killered, legalábbis meglepődtem, mikor hátulról megláttam az ördög száját a malacorr helyett...
mármint kedvező áron
olyat merrefelé lehet szerezni?
Ok akkor vedd úgy hogy én rendelek egyet ha van kapacitás csináld meg légyszíves fényezéssel együtt - persze feketére
hmm nekem nem ajánlották, de lehet majd következőnek kipróbálom
Z 1000 gyári plexi másolata.
Pár hét.
én annyit mondok h gumiről kérdezd meg panyo-t h neki mi van és h mennyit ment el vele
szerintem nagyon fasza lett, soha többet 180-as
nem ügyetlen vele? meg nem lett magasabb a hátulja?
az a lényeg, hogy tapadjon a ........
én most 190-est tettem fel és nagyon faxa
hát az enyémnek a vízkiszorítása nem túl nagy... de meglepően jól tapad vizesen is
a gyári Bridgeston volt, nekem hamar elment,
a másik michelin pilot road volt én szerettem és esőben nagyon tuti,
most pirelli corsa van ez is jó bár esőben még nem mentem vele
lemaradt
kép:
bridgestone olyan lágy?

nekem most michelin power 1 van fent ennek a közepe keményebb széle felé egyre lágyabb elvileg utcai slick a gyár szerint, szerintem nagyon jó gyorsan melegszik nagyon jól tapad kíváncsi vagyok meddig bírja
hááát az gumi és használat függő,
Brigeston 6000km
Michelin 11000km
és baszki az MT 1700ccm
de az FZ1 csak egy 1000-res és majd nem 150Le súlyra pedig mint a kis Z
azért hayabusa megint csak egy ugrás azért az már 1300ccm
én nem azt mondom hogy v2-ben az erő hanem hogy teszik benne hogy alulról húz gyorsan leforog és brutál hangja van
mt01 nekem is bejön bár még nem próbáltam az fz1 meg nagyon szép vas
amúgy nektek z-n mennyit megy el egy gumma? mert én idén cseréltem egy szettet kiváncsi vagyok mennyit megy most el majd a hátsó
Hali!
én is szeretem a V2-t és párszor mentem már MT01-el nagyon tuti,
igazi power állandóan vigyorogsz rajta
de a fekete leves: hátsó guma 190-es és max 5000km /road2ct/,
illetve kicsit nehéz, magasabban van a súlypontja és lassú kanyarban hamar beborul, de csak szokás kérdése engem nem zavart
a digó rakétát is próbáltam 2009 tuono talán Robis le is fotózta
a lényeg nagyon fasza minden fék radiális brembók, futómű talán showa, kormánygátló széria, szóval minden ami kell
de műszakilag még mindíg nincsenek a toppon ,
cimbimnek a nullás gépe az első évben 5 ször volt garis szervizen,
alkalmanként 1 de inkább 2 hét, és baszki nem télen
végul aki aztmondja hogy V2-ben az erő az próbáljon 1 hayabusát
vagy 1 új FZ1-est , de ha lenne egy jó vétel az MT01 is szóba kerülhet
FIGU
@ Gyapi

van egy fehér z750 az oldaladon azon milyen plexi van?
mikorra tudnád megcsinálni?
nemtudom mindenkinek más jön be.... én imádom a Z ügynököt nagyon jó gép szerintem de akkor is kell egy tuono az is vonz mint macit a méz
egy pár hete szerintem mentünk egymás mellett a szentendrein legalábbis nemhiszem hogy sok kék z750 szaladgál hasidommal meg suonoval, ha jól láttam te is néztél hogy nekem is suono van fent
az jó meg akkor olyan amilyenre szeretnéd