Ne legy ebben biztos. Azota feliratkoztam egy hirlevelre, amiben elkuldik a masnapi trafipax meresi pontokat.
Pl M3 bevezeto tipikusan hajnali 2-3 koruli idopont, kivezeto este 10 utan...
monjuk egyszer mikor síelésből jöttünk haza hajnali fél 3kor lekaptak a szentendrei úton a teljesen kihalt városban mert én gazember a 60-as táblánál az árpád híd alatt 82-vel mentem...40 ropi
Hat igen veszelyes, mert mar hatulrol is lonek a mokusok...
Vagy ket hete kaptam en is fotot toluk 30e-be kerul (autoval voltam):
M3 behajtonal lecsereltek a lampanal tablat a 60-rol 50-re. Igy a 72 mar buntethetove valt...
Nagyon szep reszletgazdag fotokat keszitettek az autorol hatulrol...
"Nem arra megyunk ra, hogy kit hol lehet megbuntetni..."
mostmár csak reménykedem hogy nem lettem még este egy sztárfotóval gazdagabb mert a pályán bőven túlléptem a legalitás határait... és azt a sebességet kb. a pályáról lejövetel után is tartottam
sziasztok,
hamár itt tartunk, egyik barátom elhagyta az egyik gombafejet a PBR bukógombájáról. Sajnos csak a fejet nem lehet külön megvásárolni. Valaki tudná esetleg reprodukálni a másik meglévő gomba alapján? A gombafej menetes és csak rá kell tekerni az adapterre.
Ha igen vajon ki, mennyiért és milyen anyagból?
köszi
Mi is gondoltuk hogy megoldjuk helyben.. bementem egyedül sirokra, hátha van egy szerelő vagy valami ahol nyugodt szívvel otthagyhatjuk a gépet, de semmi egyszerűen semmi nincs abban a faluban... egy kocsmát találtam az is csak 8-ig volt nyitva.... pedig egyszerűbb lett volna otthagyni aztán ketten eljöttünk volna a Z-vel... de megbízható hely híján maradt a tűz mellett álldogálás és fagyűjtés.. kemény volt
Szep lehetett :D
Igen az egyik nagy problema, hogy ha gaz van kit hivsz fel, es hova vidd a motort. Meg Bp kornyeken valahogy elboldogul az ember (bar nekem itt sincs normalis szamom, akit hajnal 2-kor is lehet hivni...), de ha olyan helyen vagy ahol se ismeros se haver... Nem egyszeru...
Na ilyen sztorit mint amit tegnap összehoztunk haverokkal... elmentünk 4-en motorotzni, egy tuono, egy mille factory, egy fz6 és én a kis Z-vel...
Felmentünk kékestetőre aztán Eger felé indultunk haza.. szép idő volt, ittunk fönt egy forró teát, tök jó volt minden amíg a factory hazaúton kb. 5 km után megállt....
Na elkezdtünk szerelni, kicserélgettük az akksit mert azt hittük nincs tötés, próbáltuk betolni, persze esélytelen, bikáztuk semmi... kb 1 óra próbálkozás után beindult, akkor mindent összeraktunk, indulás ahogy haver gázt húzott leállt megint és többet nem tudtuk beindítani, kidobta hogy EFI hiba aztán csókolom...
Na akkor 2 haver elment hogy hazahúznak eljönnek a transporterrel és azzal elvisszük a mocit, mi maradjunk és várjuk meg őket...
Hazafelé elbesztak egy kanyart így tettek és szép nagy kerülőt aminek az lett az eredménye, hogy 8 óra is elmúlt mire visszaértek (kb. 4 kor indultak el), mi meg kint álltunk kékestető meg sirok között félúton... kezdett hideg lenni mert pont egy völgyben voltunk, szerencsére szereztünk egy öngyújtót, aztán hát nincs mit tenni rakjunk tüzet...mint a discoveryn az ultimate survivalban kis füveket szedtünk, meg gazokat volt nálunk pár zspi az belógattuk a tankba hogy legyen a tűznek egy kis ösztönzés így végül meggyullatdt..
Aztán kidöntöttünk 1 koplett kiszáradt bokrot amit szerencsére még a félhomályban megtaláltunk mert utána olyan sötét lett hogy a táztől 1 méternél messzebb semmit nem lehetett látni... szerencsére azt elég sokaáig kitartott, meg közben találtunk még pár száraz ágat, gazt stb és folyamatosan fújtunka tüzet nehogy kialuduon
Aztán olyan 6-7 óra körül már igencsak lehűlt a levegő olyan 0 fok körül lehetett úgyhogy nagyon kellett a tűz, ott álltunk és melegedtünk mellette...
Aztán jött egy polgárőr/rendőr nem derült ki, hogy mi a fákkot csinálunk ez magánterülte, mondtuk neki meghalt az egyik moci várjuk a segítséget hogy megérkezzen tűz meg kell mert küldönben megfagyunk amúgy meg nem akarunk semmi rosszat.. erre elment de semmi kérdés hogy segíthetek e? minden ok? kibírjáktok a hidegben stb?... na mind1
Aztán megjöttek haverok, bedobtuk a transporterbe a mocit én meg mocival elindultam haza... hát nem volt meleg, visszafelé is átmentünk a kékesen, aztán gyöngyösnél fel a pályára... ott sem volt meleg, de végül hazaértünk
Nagy kaland volt, csak gondoltam megosztom veletek, hogy milyen könnyen kerülhet az ember kellemetlen helyzetbe, pedig minden motor rendesen karbantartott,, egyikünk motorszerelő volt szerszám is mégsem tudtuk a helyszínen megoldani a gondot.
hali
keresd itt a topikban Gyapit
ő csinált az új Z-re való hűtő takarókat üvegszálból ,
felfogatások, lyukak nélkül,
minőségben, árban tuti
ha szerencséd van csinál még, és ha nagy szerencséd van,
illetve ráér le is fényezi
FIGU
sokunknak csinált 1-2 srácnak fenn is van a mocin
Z 750 hez van a hűtőnél az a kis takaró idom ! olyan érdekelne engem törött akár karcos is ! ha valakinek lenne írna nekem egy mailt? (adatlapomon van)
vagy Hornet , nyíregyházatopicban fellelhető vagyok
Kutya úr !
nem tudom jól tudom e te csináltál valami üvegszálas idomot a motorodra? ilyen hűtőtakarót nem tudsz nekem üvegszálból ?
Megnézem a vidiket, néztem már térképen is, gondolom jó lehet, csak nálunk nem lehet tudni, hogy hol milyen az út, mert néha annyira rossz, hogy kiveri a s...-t is belőlem. De ahogy nézem a videókat, nem tűnik rossznak, csak idén már elég hideg lesz arra fele.
Pl M3 bevezeto tipikusan hajnali 2-3 koruli idopont, kivezeto este 10 utan...
Vagy ket hete kaptam en is fotot toluk 30e-be kerul (autoval voltam):
M3 behajtonal lecsereltek a lampanal tablat a 60-rol 50-re. Igy a 72 mar buntethetove valt...
Nagyon szep reszletgazdag fotokat keszitettek az autorol hatulrol...
"Nem arra megyunk ra, hogy kit hol lehet megbuntetni..."
hamár itt tartunk, egyik barátom elhagyta az egyik gombafejet a PBR bukógombájáról. Sajnos csak a fejet nem lehet külön megvásárolni. Valaki tudná esetleg reprodukálni a másik meglévő gomba alapján? A gombafej menetes és csak rá kell tekerni az adapterre.
Ha igen vajon ki, mennyiért és milyen anyagból?
köszi
Sima 2 dugós csúszó helyett radiálisat szeretnék feltenni!
Igen az egyik nagy problema, hogy ha gaz van kit hivsz fel, es hova vidd a motort. Meg Bp kornyeken valahogy elboldogul az ember (bar nekem itt sincs normalis szamom, akit hajnal 2-kor is lehet hivni...), de ha olyan helyen vagy ahol se ismeros se haver... Nem egyszeru...
Na ilyen sztorit mint amit tegnap összehoztunk haverokkal... elmentünk 4-en motorotzni, egy tuono, egy mille factory, egy fz6 és én a kis Z-vel...
Felmentünk kékestetőre aztán Eger felé indultunk haza.. szép idő volt, ittunk fönt egy forró teát, tök jó volt minden amíg a factory hazaúton kb. 5 km után megállt....
Na elkezdtünk szerelni, kicserélgettük az akksit mert azt hittük nincs tötés, próbáltuk betolni, persze esélytelen, bikáztuk semmi... kb 1 óra próbálkozás után beindult, akkor mindent összeraktunk, indulás ahogy haver gázt húzott leállt megint és többet nem tudtuk beindítani, kidobta hogy EFI hiba aztán csókolom...
Na akkor 2 haver elment hogy hazahúznak eljönnek a transporterrel és azzal elvisszük a mocit, mi maradjunk és várjuk meg őket...
Hazafelé elbesztak egy kanyart így tettek és szép nagy kerülőt aminek az lett az eredménye, hogy 8 óra is elmúlt mire visszaértek (kb. 4 kor indultak el), mi meg kint álltunk kékestető meg sirok között félúton... kezdett hideg lenni mert pont egy völgyben voltunk, szerencsére szereztünk egy öngyújtót, aztán hát nincs mit tenni rakjunk tüzet...mint a discoveryn az ultimate survivalban kis füveket szedtünk, meg gazokat volt nálunk pár zspi az belógattuk a tankba hogy legyen a tűznek egy kis ösztönzés így végül meggyullatdt..
Aztán kidöntöttünk 1 koplett kiszáradt bokrot amit szerencsére még a félhomályban megtaláltunk mert utána olyan sötét lett hogy a táztől 1 méternél messzebb semmit nem lehetett látni... szerencsére azt elég sokaáig kitartott, meg közben találtunk még pár száraz ágat, gazt stb és folyamatosan fújtunka tüzet nehogy kialuduon
Aztán olyan 6-7 óra körül már igencsak lehűlt a levegő olyan 0 fok körül lehetett úgyhogy nagyon kellett a tűz, ott álltunk és melegedtünk mellette...
Aztán jött egy polgárőr/rendőr nem derült ki, hogy mi a fákkot csinálunk ez magánterülte, mondtuk neki meghalt az egyik moci várjuk a segítséget hogy megérkezzen tűz meg kell mert küldönben megfagyunk amúgy meg nem akarunk semmi rosszat.. erre elment de semmi kérdés hogy segíthetek e? minden ok? kibírjáktok a hidegben stb?... na mind1
Aztán megjöttek haverok, bedobtuk a transporterbe a mocit én meg mocival elindultam haza... hát nem volt meleg, visszafelé is átmentünk a kékesen, aztán gyöngyösnél fel a pályára... ott sem volt meleg, de végül hazaértünk
Nagy kaland volt, csak gondoltam megosztom veletek, hogy milyen könnyen kerülhet az ember kellemetlen helyzetbe, pedig minden motor rendesen karbantartott,, egyikünk motorszerelő volt szerszám is mégsem tudtuk a helyszínen megoldani a gondot.
keresd itt a topikban Gyapit
ő csinált az új Z-re való hűtő takarókat üvegszálból ,
felfogatások, lyukak nélkül,
minőségben, árban tuti
ha szerencséd van csinál még, és ha nagy szerencséd van,
illetve ráér le is fényezi
FIGU
sokunknak csinált 1-2 srácnak fenn is van a mocin
Z 750 hez van a hűtőnél az a kis takaró idom ! olyan érdekelne engem törött akár karcos is ! ha valakinek lenne írna nekem egy mailt? (adatlapomon van)
vagy Hornet , nyíregyházatopicban fellelhető vagyok
Kutya úr !
nem tudom jól tudom e te csináltál valami üvegszálas idomot a motorodra? ilyen hűtőtakarót nem tudsz nekem üvegszálból ?