ha csak az elsőt cseréled -1 el, nem jellemző ,
ha elől -1 hátul +2 akkor már hajlamos emelgetni az elejét, de nem kezelhetetlen akkor sem
és gondolom nem úgy indulsz minden lámpánál, hogy 1-be, 7000-nél rá baszod a kuplungot és rock and roll
hát a Raptor dobról nem tudok nyilatkozni,
nekem ARROW gyári carbon van, /nem volt drágább mint a Raptor /
az áttétel variálást talán úgy tudom leírni, hogy lerántod a farkasról a báránybőrt
mire is gondolok, megjelenik például egy veszedelmes motorfék, kvázi ha elég agresszívan tologatod vissza a gangokat megáll a kerék az aszfalton , ami a széria Z-re nem jellemző,
de igaz ez fordítva is, kanyar kigyorsításnál is előfordult már hogy
kissé salakmotorosra sikerült
szóval egy nyugodt jóindulatú motorból, egy rohadék kis gonosz ördögfióka lesz
Hi!
az én Z-m 2006-os 750-es, anno kipróbáltam sok motort, például az FZ6-ot is, nem csak a tesztnapon , szerintem 1 villanyvarrógép és bocs minden FZ6-tól,
nekem a kawa tetszett a legjobban ár/érték és küllem alapján, minimális befektetéssel a saját ízlésemre formáltam lentebb olvashatod hogyan ,
szeretek borsot törni a "nagy menők" orra alá pl sport gépek ahol van kihívás , ami többnyire sikerül is, persze néha nem , a gyorsuláshoz nem elég csak a jó motor, /hál isten /,
egy jó gumi, és sok rutin sem árt , hogy a maximumot az útra tudd "kenni",
picit hibázol és nincs idő korrigálni , rengetegszer volt olyan amikor egy 600-as, 1000-es sport gép elemelte az elejét , mire a kolléga összeszedte magát, már a következő lámpánál imádkoztam nehogy a nyakamba essen
ha valamit szarrá kell forgatni az az FZ6-os ,
az én Z-m így átalakítva 6-ba 50km-ról nyélgáz és tol rendesen, amit egyik 600-as néked sem tud , persze ez 750-es tudom, a részleteken lehet vitázni, fék, futómű de szerintem nincs nagy különbség
FIGU
Raptor dob van már. és mivel lesz másabb nem tom elképzelni hogy hogyan változik a motor menettulajdonsága? Akár másodikban kerékre áll kuplung nélkül vagy ilyesmi?
kipróbálásra elég ha az első fogaskerék -1,
az is egy karakteres váltás és 4000ft kb.
ha tetszik kipróbálhatod hátra a +2, az már ütős felállás,
én szűrőt csak azért raktam bele mert olcsón szereztem,
a dob és az áttétel az igazi
K&N szűrő az nekem is lesz de áttételen vacilálok mit lenne érdemes? kerékre álljon de azért ne vadállat módján hogy épp húzok egy kis gázt de azért ugorjon !
Hali!
bocsika, h csak most, de melóztam ma is
ARROW dob /ami nem csak marketing/, K&N szűrő,
és csak elöl változtattam egyenlőre ott viszont -2 fog,
amit nem lehet kapni csak csinálni
de baszki irgalmatlan jó, néha ver a víz tőle
FIGU
Feszesebb futómü,áttételen módositani,jó pilóta=tartani lehet a lépést a szerpentinen a 600asokkal.Ha mégse akkor valami kimaradt.Ha a Z-t szét kell forgatni akkor az Fz-t nem?Legpörgösebb 600-as naked.
Szevasztok.
Jo a tema,fz6 es z 750.Na most az en velemenyem (mivel a kollegam 07-es fz6-al jar)h lenyomjam szet kell forgatni a Zet,es nagyon minimalis a kulunbseg.Sajnos a gyari fekei,futomuve jobb a 06 Zejenel.ahhoz h ilyen motorokat simabban lenyomjunk kell a -1 plussz2.A masik dolog amit irtal,h egy jo sofor lenyomja a 600sportmotorokat ,azon meg csak nagyot röhögök.(3szezont mentem R6al)gyari fogaskerekekkel esely az nulla.
Igen a benzin,gazolaj sokkal jobb kint.
Hangolással nem mert pad kell hozzá vagy Ago vagy Vég Jana Úrakat ajánlom!Szerviz persze hogy megy megvárhatod és Go! Ha kell hátsó kerék mondod milyen fogszám milyen minöség és itt van a polcon
Nem megy rosszul a Z750, főleg nagy előnye van az alsó fordulatszám tartományban a 600-sok ellen, viszont nem megy azért annyival jobban egy fz6-tól, mint ahogy azt itt írjátok. Akkor igen ha mondjuk 50-ről 3-asban gyorsulnak, de ha mindketten fordulatban vannak már elenyésző a különbség. Végsebességben tényleg jobb. Viszont a Z750 fékjei azok valami nagyon pocsékak még az FZ6-éhoz képest is. Gondolom fém fékcsővel sokat javulna a helyzet.
Gaga hidd el nyugodtan jó pilótával megfogja a 600as sportmotort a kis Zé .A benzint meg ne sajnáld töle,abszolút nem eszik sokat.Döntsd el mit akarsz fogyasztási tesztet nyerni (akkor vedd meg az új szviftet,mivel az nyerte),vagy lenyomni a haverod akinek Fz6 van.A kettö együtt nem megy .Hajrá .
hát jah nem nagyon futottunk össze, de majd jövőre
köszkösz, eddig nagyon tetszik, pályán meg a Z-hez képest egy álom... ha találkozunk meglesz, megoldjuk
ha elől -1 hátul +2 akkor már hajlamos emelgetni az elejét, de nem kezelhetetlen akkor sem
és gondolom nem úgy indulsz minden lámpánál, hogy 1-be, 7000-nél rá baszod a kuplungot és rock and roll