Hi all!
Nekem a láncszett cserénél (30000km)-1+1 volt a párosítás.
A kilóméteróra 27%-ot csalt fölfelé!(durva),de a SpeedoHealer-el beálítható teljesen pontosan!(Ago )
Hali mindenki!
Felraktam a hasidomot meg a hátsó sárvédőt. kifúrtam a lyukakat mostmár csak festetni kell. Csak mondom megmutatom már milyen lett. Nekem nagyon tetszik A képminőségért bocsi
A fogaskerek cserebere miatt kerdem:
Hol, es hogyan meri a sebesseget a Z? Nem fog meg nagyobb hulyeseget mutatni a mutatoja ha megvaltozatjuk az attetelt?
normális használatban értem a kérdés így is volt hogy emelte az elejét de nem vészesen pár métert de ha cserélem ezeket akkor mire számítsak minden infó érdekel mert nincs akkora tapasztalatom az ilyesmi változtatásokban!
Igen tényleg ügyes a kolléga!
Kimásoltam pár adatot tesztekből. 100-150-ig jobban megy az Fz6, de mivel neki rövidebb áttétele van, így mindenhol. Hiába nyomatékosabb a Z.
Érdekes, hogy a Yamaha 91-es (Normal bleifrei) benzinnel teljesíti a gyári adatokat.
Kawasaki Z750:
Antrieb:
78 kW (106 PS) bei 10500/min*, 78 Nm bei 8300/min, 748 cm3
Maße und Gewicht:
232 kg vollgetankt, v./h.: 49,2/50,8 %, Hinterradleistung im letzten Gang: 69,9 kW (95,0 PS) bei 209 km/h
Én vagy horvátoknál vagy ausztriában tankolom a buszomat dizel 286ft! itthon 335. - 50pénz /liter 100 literes a tankom 5000ft sporolás és megy mint a ninja!
De szerintem sajnos ebben nem csak a vezetőink hibásak. Ha meg csak ők, akkor mi választjuk és tűrjük meg őket...
Nézzük csak az olajcégünket.
Drága az üzemanyag:
- az adók miatt: ebből nem sikerül az úthálózat fejlesztése és karbantartása sem (persze nyugathoz viszonyítva, és nem 4 éveket nézek, hanem évtizedeket=nem akarok politizálni)
- ha a MOL-nak nincs is literenként több haszna, akkor a szar minőséggel, csak lenyúl mindenkit.
Ráadásul faterom kísérletezett E85-tel, sima benzines karbis autóval. A 2 kísérlet között évek teltek el. Különbség, hogy utóbb már nem volt hajlandó menni vele a kocsi. Vagy azért mert már annyi E85 van benne (Shell-es blokkon rajta is van, hogy a 95-ös 5,X % E85-öt tartalmaz), vagy még rosszabb lett az üzemanyag minősége.
Én csak azt mondtam, hogyha összehasonlítom a 2 előző motorommal, akkor a fogyasztásban mind2 jobb volt, ahogy dinamikában is. Persze a + erőre elhanyagolható esetben van szükség, így elégedett vagyok vele. De mikor közösen motorozunk-tankolunk, mindig megkapom a pofont.
ezt a sokat eszik-et viccből mondtad ugye?
nekem 6.2-6.3 az átlag, de amikor az ezredes haverokkal megyek megközelítem a 7et.
ez sztem csekély ahhoz, hogy pályán is megyek, meg 2 haveromnak a 600-as sportja 8 körül mocorog.
Fején találtad a szöget!
Ha tehetem, ott tankolok! Münchenben lakom és mindig az Alpok felé veszem az irányt. Alig tankoltam a németeknél, 80-90 km a határ. Ausztriában olcsóbb a benzin. Olaszoknál németeknél általában egy árban van, drágább. Na meg persze amit mindenki tud, hogy nem kormosodik úgy a kipufogó a jobb naftától.
5,5-öt ha normálisan megyek. Tudom nem sok! Nagyobb köbcenti, meg blabla... De akkor vagy menjen, vagy ne egyen. Mondjuk a súlya is nagyobb. Erről jut eszembe láttátok a Speed Triple új lámpáit? Na az könnyű motor. Nem csoda, hogy jobb a fogyasztása. De egy burkolt motor még kevesebbet eszik. Például az új Z1000 SX tuti kevesebbet eszik a csupasz Z 750-nél (normál körülmények között) és ha kell "picit" jobban megy.
milyen tapasztalatokat vettél észre a módosítás után?