Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyire változott a gyorsításkor a motor kerekezési hajlama
milyen tapasztalatokat vettél észre a módosítás után?
Hi all!
Nekem a láncszett cserénél (30000km)-1+1 volt a párosítás.
A kilóméteróra 27%-ot csalt fölfelé!(durva),de a SpeedoHealer-el beálítható teljesen pontosan!(Ago )
Hali!Próbáltátok már a kék spurit( JG-2) a zöldnek meg nekem is nagyon bejött!Pirostól javult a fogyasztás.
Első lánckeréknél méri a sebességet... nekem a -1 +2 10-15%ot csalt
hajlamosabb lesz az egykerekezésre a motor ha módosítom az áttételt és ez mennyire lesz észrevehető?
asszem a hátsókeréken...10el többet fog mutatni kb.
Hali mindenki!
Felraktam a hasidomot meg a hátsó sárvédőt. kifúrtam a lyukakat mostmár csak festetni kell. Csak mondom megmutatom már milyen lett. Nekem nagyon tetszik A képminőségért bocsi
A fogaskerek cserebere miatt kerdem:
Hol, es hogyan meri a sebesseget a Z? Nem fog meg nagyobb hulyeseget mutatni a mutatoja ha megvaltozatjuk az attetelt?
jaja loreálnál nyomom az ipart.. ha hétvégén a jó időt nem motorozással töltöm akkor teszek fel képeket a mociról
normális használatban értem a kérdés így is volt hogy emelte az elejét de nem vészesen pár métert de ha cserélem ezeket akkor mire számítsak minden infó érdekel mert nincs akkora tapasztalatom az ilyesmi változtatásokban!
Milyen mértékegységben várod a választ (N, m, Nm...)?
Egy ezressel is lehet normálisan motorozni, és valaki MZ-vel streetfighterkedik...
ha cserélek fogaskereket elöl -1 hátul +2 + sport légszűrőt akkor mennyire fogja emelgetni az elejét?
Igen tényleg ügyes a kolléga!
Kimásoltam pár adatot tesztekből. 100-150-ig jobban megy az Fz6, de mivel neki rövidebb áttétele van, így mindenhol. Hiába nyomatékosabb a Z.

Érdekes, hogy a Yamaha 91-es (Normal bleifrei) benzinnel teljesíti a gyári adatokat.

Kawasaki Z750:

Antrieb:
78 kW (106 PS) bei 10500/min*, 78 Nm bei 8300/min, 748 cm3

Maße und Gewicht:
232 kg vollgetankt, v./h.: 49,2/50,8 %, Hinterradleistung im letzten Gang: 69,9 kW (95,0 PS) bei 209 km/h

Fahrleistungen:
Beschleunigung 0–100/150/200 km/h: 3,7/7,0/14,3 s,
Durchzug 50–100/100–150 km/h: 5,6/6,2 s
Höchstgeschwindigkeit: 230 km/h*

Verbrauch:
Kraftstoffart: Super bleifrei, Durchschnittsverbrauch: 6,8 Liter, Tankinhalt/davon Reserve: 18,5/3 Liter, Reichweite: 272 km

Yamaha Fz6:

Antrieb:
72 kW (98 PS) bei 12000/min, 63 Nm bei 10000/min, 600 cm3

Maße und Gewicht:
210 kg vollgetankt, v./h.: 49,9/50,1 %, Hinterradleistung im letzten Gang: 66,3 kW (90 PS) bei 255 km/h

Fahrleistungen:
Beschleunigung 0–100/150/200 km/h: 3,6/6,8/15,3 s,
Durchzug 50–100/100–150 km/h: 6,5/8,9 s
Höchstgeschwindigkeit: 210 km/h*

Verbrauch:
Kraftstoffart: Normal bleifrei, Durchschnittsverbrauch: 6,6 Liter, Tankinhalt/davon Reserve: 19,4/3,4 Liter, Reichweite: 294 km
Én vagy horvátoknál vagy ausztriában tankolom a buszomat dizel 286ft! itthon 335. - 50pénz /liter 100 literes a tankom 5000ft sporolás és megy mint a ninja!
Annyit még had kérdezzek hogy 5-8ezer forinttért jó minőségű lánckerekeket kapok
és ha cserélem őket akkor mennyire fog ágaskodni az eleje?
De szerintem sajnos ebben nem csak a vezetőink hibásak. Ha meg csak ők, akkor mi választjuk és tűrjük meg őket...
Nézzük csak az olajcégünket.
Drága az üzemanyag:
- az adók miatt: ebből nem sikerül az úthálózat fejlesztése és karbantartása sem (persze nyugathoz viszonyítva, és nem 4 éveket nézek, hanem évtizedeket=nem akarok politizálni)
- ha a MOL-nak nincs is literenként több haszna, akkor a szar minőséggel, csak lenyúl mindenkit.

Ráadásul faterom kísérletezett E85-tel, sima benzines karbis autóval. A 2 kísérlet között évek teltek el. Különbség, hogy utóbb már nem volt hajlandó menni vele a kocsi. Vagy azért mert már annyi E85 van benne (Shell-es blokkon rajta is van, hogy a 95-ös 5,X % E85-öt tartalmaz), vagy még rosszabb lett az üzemanyag minősége.

Ennyi.
Na ez az érdekes Xart kapunk a pénzünkért
Én csak azt mondtam, hogyha összehasonlítom a 2 előző motorommal, akkor a fogyasztásban mind2 jobb volt, ahogy dinamikában is. Persze a + erőre elhanyagolható esetben van szükség, így elégedett vagyok vele. De mikor közösen motorozunk-tankolunk, mindig megkapom a pofont.
ezt a sokat eszik-et viccből mondtad ugye?
nekem 6.2-6.3 az átlag, de amikor az ezredes haverokkal megyek megközelítem a 7et.
ez sztem csekély ahhoz, hogy pályán is megyek, meg 2 haveromnak a 600-as sportja 8 körül mocorog.
Fején találtad a szöget!
Ha tehetem, ott tankolok! Münchenben lakom és mindig az Alpok felé veszem az irányt. Alig tankoltam a németeknél, 80-90 km a határ. Ausztriában olcsóbb a benzin. Olaszoknál németeknél általában egy árban van, drágább. Na meg persze amit mindenki tud, hogy nem kormosodik úgy a kipufogó a jobb naftától.
5,5-öt ha normálisan megyek. Tudom nem sok! Nagyobb köbcenti, meg blabla... De akkor vagy menjen, vagy ne egyen. Mondjuk a súlya is nagyobb. Erről jut eszembe láttátok a Speed Triple új lámpáit? Na az könnyű motor. Nem csoda, hogy jobb a fogyasztása. De egy burkolt motor még kevesebbet eszik. Például az új Z1000 SX tuti kevesebbet eszik a csupasz Z 750-nél (normál körülmények között) és ha kell "picit" jobban megy.
tapasztaltam. itthon egy lóhugy az üzemanyag.
Függ ám a benzintöl is tankolj egyszer ausztriában és kb 50km többet mész el egy tankal!
Ha egy Fz6 elmegy akkor baj van akkor ott valami nem gömbölyü. Vagy ügyesebb egy picivel a kollégád
rendben...bár a fogyasztásom nem nőtt.