Nekem az a bajom az áttételvariálással, hogy ahhoz először el kell koptatni/használni, ráadásul már így is sokat eszik a gép. De ezt már meséltem: Fz6-a van haveromnak, fél literrel kevesebbet eszik úgy, hogy elől 1 foggal kevesebb, hátul 3-mal több van neki. Mindenhol elmegy mellettem. Ráadásul a végsebesség se lett kisebb (előtte enyém volt az Fz6), sőt... A Z750 is 5-ben futja a végsebességét. 6-ban már nem gyorsul. De ha ti tapasztalatból tudjátok, hogy lassabb lesz, elhiszem.
k&n szűrő, martin kidörrentő
vmennyi javulás sztem nagyfordulaton van, mert kisebb fordulaton dolgozott a gyári dobban a kipuff szelep (gondolom a nyomaték elosztás javára) viszont ez a sportdob miatt kikötésre kerül.
igazából nekem a hangra volt szükségem.
Csavart én is hagytam már el, az egyik kis hűtőt takaró oldalidom alsó csavarját. Mondjuk a service manual-ban benne is van, hogy mindent ellenőrizni kell intervallumonként...
Adatlapra tegyetek fel képet a motorokról!
A Loreal-nál dolgozol?
vmennyi javulás sztem nagyfordulaton van, mert kisebb fordulaton dolgozott a gyári dobban a kipuff szelep (gondolom a nyomaték elosztás javára) viszont ez a sportdob miatt kikötésre kerül.
igazából nekem a hangra volt szükségem.
és milyen változást észleltél?
Csavart én is hagytam már el, az egyik kis hűtőt takaró oldalidom alsó csavarját. Mondjuk a service manual-ban benne is van, hogy mindent ellenőrizni kell intervallumonként...
Adatlapra tegyetek fel képet a motorokról!
A Loreal-nál dolgozol?
az enyém a szűrő és dob üzembehelyezése óta kissé kormoz, sokat kaphat?
Zsolti te amúgy szerelő vagy?
csak azért gondolom mert már nem a gyári alkatrészek lesznek benne. Károsítja ezzel az élettartamot?
gratula az ezredeshez!