Kicsit még szokatlan,hogy kisebb a hely a markolat és a tükör között!
Amennyit kell annyit látok benne!
Sokkal jobban tetszik mint a gyári!
Összességben örülök neki hogy megvettem!
Olyan gondom van, hogy idonkent ha meg van hajtva egy kicsit jobban a gep, es pl autopalya lehajtonal lassitok (motorfekkel), vagy a kocsisor kozott megyek teljesen visszavett gazza szinten motorfekkel idonkent leall a motor. Ujrainditasra azonnal ujraindul. Alacsony lenne az alapjarat? 1000 korul van normalisan (bemelegedett motornal).
A fekete szinü(igy kép alapján) esélyes hogy belemenne a feszszab. áthelyezése nélkül,de biztosat én csak akkor tudnék mondani ha a kezemben lenne .A bronz(vagy miféle)szinü tuti nem,mivel a gáztartálya a feszszab. utjában lenne(ugyanugy mint a zx636nak).
Egyébként nem nagy meló a fesz.szabályzót áttenni,neken cirka 3órás müvelet volt az egész csere .
A piros rugós a 636telója.
Effektíve csak arról tudok nyilatkozni, hogy a régebbi Z750-be érdemleges alakítás nélkül bekerülhet a ZX10 hátsó rugóstag (05-06), az újabb Z-re nincs információm... (illetve más évjáratú rugók méretét nem ismerem - Ohlins oldalon lehet keresgetni a tipushoz való cseredarabot, ott megtalálható annak mérete is. Ebay-en tudsz nézegetni képeket... /amit a fórumon hirdetnek az 08-as/ link ).
A ZX10-nek a ZX6-tal ellentétben a gáztartálya jobbra pozicionált, emiatt vettem ezt és ahogy külföldi fórumon írták, tényleg be is fért a fesz.szab átrakása nélkül. (De nekem régebbi Z-m van!)
Otto69!
Az első futómű átalakítása nekem kb 200-ba van, azzal, hogy olcsón tudtam alkatrészt hozatni, illetve cserélve lesz minden...(kerék, tárcsák...)
1200-ra felemeltem és rögtön megoldódott a "probléma"!
Amennyit kell annyit látok benne!
Sokkal jobban tetszik mint a gyári!
Összességben örülök neki hogy megvettem!
Szokatlan még gondolom, látsz benne rendesen?
Nekem nagyon bejön!
Egyébként nem nagy meló a fesz.szabályzót áttenni,neken cirka 3órás müvelet volt az egész csere .
A piros rugós a 636telója.
Mikorra lenne meg?
Megyek hozzád, viszem a cuccot és majd te megcsinálod
ugye megteszed?
De nem neked
Akkor ez mindenféle bütykölés nélkül beépíthető az enyémbe? Egy egyszerű csere és kész?
Effektíve csak arról tudok nyilatkozni, hogy a régebbi Z750-be érdemleges alakítás nélkül bekerülhet a ZX10 hátsó rugóstag (05-06), az újabb Z-re nincs információm... (illetve más évjáratú rugók méretét nem ismerem - Ohlins oldalon lehet keresgetni a tipushoz való cseredarabot, ott megtalálható annak mérete is. Ebay-en tudsz nézegetni képeket... /amit a fórumon hirdetnek az 08-as/ link ).
A ZX10-nek a ZX6-tal ellentétben a gáztartálya jobbra pozicionált, emiatt vettem ezt és ahogy külföldi fórumon írták, tényleg be is fért a fesz.szab átrakása nélkül. (De nekem régebbi Z-m van!)
Otto69!
Az első futómű átalakítása nekem kb 200-ba van, azzal, hogy olcsón tudtam alkatrészt hozatni, illetve cserélve lesz minden...(kerék, tárcsák...)
Z.