Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gratulációkat!
Nálam is ezt csinálta amikor 1000körül volt az alapjáratom!
1200-ra felemeltem és rögtön megoldódott a "probléma"!
Kicsit még szokatlan,hogy kisebb a hely a markolat és a tükör között!
Amennyit kell annyit látok benne!
Sokkal jobban tetszik mint a gyári!
Összességben örülök neki hogy megvettem!
Jól néz ki ezen is...
Szokatlan még gondolom, látsz benne rendesen?
Olyan gondom van, hogy idonkent ha meg van hajtva egy kicsit jobban a gep, es pl autopalya lehajtonal lassitok (motorfekkel), vagy a kocsisor kozott megyek teljesen visszavett gazza szinten motorfekkel idonkent leall a motor. Ujrainditasra azonnal ujraindul. Alacsony lenne az alapjarat? 1000 korul van normalisan (bemelegedett motornal).
Tibi!Ime az igért képek!
Nekem nagyon bejön!
Gratula a mocihoz!
Igy néz ki beszerelve az enyém.
A fekete szinü(igy kép alapján) esélyes hogy belemenne a feszszab. áthelyezése nélkül,de biztosat én csak akkor tudnék mondani ha a kezemben lenne .A bronz(vagy miféle)szinü tuti nem,mivel a gáztartálya a feszszab. utjában lenne(ugyanugy mint a zx636nak).
Egyébként nem nagy meló a fesz.szabályzót áttenni,neken cirka 3órás müvelet volt az egész csere .
A piros rugós a 636telója.
Ok.
Küld el a rendelést légyszi a email cimemre és hogy milyen moci pontos évj és milyen fogszámmal kelleneja meg a cimedet!
Zsolti,akkor kell a láncszett az FZR-re!
Mikorra lenne meg?
de most akkor zx10 hátsó telója simén beficcen az újabbik Z-be is? mert eddig itt a régebbiről volt szó
mégegy Z ügynök
Hát remélem nem is gondoltad komolyan, hogy én fogom kicserélni
Megyek hozzád, viszem a cuccot és majd te megcsinálod
ugye megteszed?
Egy egyszerű csere!
De nem neked
Gratula a mocihoz!
Na megvettem a gépet! Szerkezetileg rendben van fényezés matricázás + hátsó gumi kell rá.
Sziaszto . Van valakinek tapasztalata arrol hogy milyen változást hoz z1000-be a zx 9 vezérműtengelyei
Hali!

Akkor ez mindenféle bütykölés nélkül beépíthető az enyémbe? Egy egyszerű csere és kész?
Plazer!

Effektíve csak arról tudok nyilatkozni, hogy a régebbi Z750-be érdemleges alakítás nélkül bekerülhet a ZX10 hátsó rugóstag (05-06), az újabb Z-re nincs információm... (illetve más évjáratú rugók méretét nem ismerem - Ohlins oldalon lehet keresgetni a tipushoz való cseredarabot, ott megtalálható annak mérete is. Ebay-en tudsz nézegetni képeket... /amit a fórumon hirdetnek az 08-as/ link ).

A ZX10-nek a ZX6-tal ellentétben a gáztartálya jobbra pozicionált, emiatt vettem ezt és ahogy külföldi fórumon írták, tényleg be is fért a fesz.szab átrakása nélkül. (De nekem régebbi Z-m van!)

Otto69!

Az első futómű átalakítása nekem kb 200-ba van, azzal, hogy olcsón tudtam alkatrészt hozatni, illetve cserélve lesz minden...(kerék, tárcsák...)

Z.
Szia! Mindenkinél más és más de a normális 3-5 év
Szia! Elvileg él ha vam raktáron !
Ezt átalakítás nélkül be lehet tenni a gyári helyére? Ha igen akkor kell.