Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igyekszik az ember lánya nehogy azt mondják, hogy csak dísznek járok velük a pályára
Ha nem vagyok nagyon indiszkrét: mégis, mennyibe jön egy ilyen átalakítás?
na ez tök jó hír, akkor szerintem nekem is '06 zx10 hátsó rugóstagot kellene szereznem
Én is hozzászólnék a futómű témához.
Most cserélek én is futóművet a motorban, úgyhogy oda-vissza végigolvastam mindenféle fórumot, hogy mit, hogyan érdemes.
A ZX6 és a ZX10 általában a cseredarab.
A ZX6 eleje egyszerűbb kivitelezésű, megfelel hozzá a Z1000 villahídja, illetve a 04-05-ös ZX10-hez is, bár az hosszabb, ezért kevésbé szeretik, a többi évjárathoz viszont barkácsolni kell a saját villahídjukat is, hogy kompatibilis legyen (ütközők...).
Én 07 ZX6r-t rakok bele előre és nem aggódok tudva, hogy beállítható a nehezebb Z-hez is rugócsere és egyéb alakítás nélkül is. (30mm-el azért ez is be lesz ültetve...)
Ha valaki még az első futőmű cserében gondolkodik, figyeljen oda arra, hogy nem mindegy, milyen évjárat, illetve tipusról van szó (mivel más a tengely), így milyen kerék kell hozzá, illetve miként használható a Z kereke (esetleges csapágycsere, spacerek...) Persze féknyergek és adott esetben másik tárcsák is kellenek, valamint a 03-04 ZX6-hoz 10mm-es féknyereg-emelők is.....

A hátsó rugót viszont 06 Zx10-re cseréltem. Itt is kevésbé a tipus súlyhoz közelsége volt a mérvadó, inkább az egyszerűség. Más a felépítése, mint a Zx6-nak, így ehhez nem kellett még a fesz.szab-ot sem áttenni, egy az egyben cserélhető volt. Csak a rugóstagot cseréltem, semmi mást. Igazából barkácsolni sem kellene, bár én 1 mm-t leszedtem a linkage csapjából, de csak azért mert a rugóstag felfogatása össze volt húzatva...
Gondolkodtam a lengőkar cseréjében is, de elvetettem a barkácsolás és egyéb csereelemek miatt.....
meg alapból is az ezresnek a futóműve, fékjei biztos jobbak mint a hatszázasé
lengővillát csak azért szokták cserélni tudtommal mert hogy Z-jé nem szép és a 636-osé jobban mutat
Gratulálok!
Nem is gondoltam, h ilyen precízen tudsz dolgokat.
Ha Teged jol szolgal Nalad, akkor no problem. Vedj meg legyszi, me' elissa megint leb..szott a bige melle miatt.
A ZX-636R-nel jobb valasztas ZX-10R fekje es futomuve, mivel a Z750 tomege ahhoz van kozelebb.
Szerintem másfél éve időnként felmerül bennem, hogy eladom , mégis meg van még mindig nem nagyon kapkodnak érte. Értem én, hogy összetört szegényke, de hibátlan lett, kicsit kicsinosította a szerelő és engem jól szolgál nálam
Lengőkart miért kellett volna cserélni Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de nem látom okát na mindegy
A rugós tagot cserélte ki a szerelőm, zx10-re. Hogy a zx636 és a zx10 között mennyi különbség van, nem tudom. Erről valaki mást kell megkérdezni. Ahogy tudom, itt a többség, aki cserélt, 636-tal tette. Az eleje, mindennel együtt, lényegesen többe kerül, mint a hátulja, de érdemes szinkronba hozni a motor két végét
Hali!
Miskeriről tud valaki valamit? Ma voltam majsán és sehol nem láttam a kék z750-t.
Köszi szépen a véleményed.Még csak annyi hogy te cseréltél benne lengővillát is vagy csak rugós tagot ?Mert én csak rugós tag cserén gondolkodtam(ZX636-os) az nem lenne túl drága, az elejét majd egy másik fizetésből
A Te esetedben meg mondhatni realis ar. Futomu es fektuning, raadasul fekete szinu. A vicc az, hogy en az enyemet (igaz, piros) 2006 januarjaban 1M350-ert vettem 9e km-el, 2007 oszen 1.000-ert adtam le 30e km-el, 2010 tavaszan lattam a torokbalinti RedBaronban 1.300-ert 39e km-el, kedden meg latom huzza neki a paraszt Budakeszin. Siman megvette valaki annyiert, amit bevallom nem ertek. Oke, hogy a Z750 egy igazan dogos motor, de itt veget is er a tortenet. Minden tunigra szorul rajta, mert lebutitott naked. Es az arabol ZX-12R-t lehet venni! Ennyit szamitana a kulso? Nincs benne az a muszaki tartalom, ami erne annyi penzt, amiert aruljak oket. Azt viszont nem csodalom, hogy Te nem akarod lejjebb adni, a Tied nagyon patent. Valszeg meg sokaig elvezheted a popsid alatt.
az kéne nekem is hogy hátul stabilabb legyen
Cápa Úr,

Köszönjük a bókot !
Én 1.150.e alatt nem fogom eladni, akárki akármit mond. Akkor inkább megtartom és használom még pár évig. Most van benne asszem 26e km , idén 4x ültem rajta, és nem mondhatnám, hogy agyonhajtottam. Ami kicsit szégyen is, de hát ... most ez van
Roys,
Sokkal stabilabb lett. Nem hintázik, pumpál kanyarban. Benne van pár forintba, de megéri ráfordítani. Bár ezt elég sokan megírték itt már
A komplett átalakítás elég költséges, már ha elöl a ZX-10 eleje kerül bele, fékekkel, mindennel együtt, de nagyon sokat változik tőle a motor kezelhetősége, úttartása. Ha szereted a motorodat, akkor ez még mindig olcsóbb megoldás, mint egy újat venni
Hi
nem nem,ma meg kiemelt hirdetesben is van ma.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z750-4137446
i
tt van megegyszer.
Ha vkit erdekel
Varom a masikat,meg a teli motort
Az biztos, hogy rohadt jol nez ki hatulrol.

Borso, mit kostal most egy zetor? Kedden lattam az en regi Z-met Budakeszin! Valaki huzta neki, mint a...
Nekem olyan kérdésem van volna hogy milyen lett a motorod a hátsó rugóstag csere után tapasztalat ilyesmi.Előre is köszi
Én nem szeretnélek megbántani, de ilyen "lomot" itthon is kapsz, szinte bármikor.

Ha nagyon-nagyon be vagy indulva, akkor nyugodtan megvehetnéd mondjuk az enyémet. Igaz, hogy 750-es és összetörtem pár éve, de én 3 éve járok vele, azóta évente kiméri a szerelő és kutya baja. Kapott rendes futóművet előre és hátra (ZX-10), voltam vele jó párszor pályán és igen szépen teljesít.
Innen is ismer pár ember, vagyis ha nagyon akarják, úgyis megmondják, hogy ne vedd meg az enyémet, mert ... . Én nyugodt szívvel fogom eladni, ha valaki ilyet szeretne. Nincs tuningolva, 2004-es, de tökéletesen működik.
Ha gondolod, add meg a mail címedet és szívesen válaszolok a kérdéseidre.
jah nem csak a 6-os lecsúszott a következő sorba és így nem lehet kimásolni
valami gond van: nincs ilyen kódszámú hiredetés a rendszerben.. lehet lejárt
sziasztok.ha erd vkit keddig itthon vagyok.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z750-413744
6
köszi!

itt lesz olyan amit jó a gépre