Szia Janika!
Mi a helyzet?mikor lehet látni az új vasadat?
Speedohealer?Basszus!
Pont ilyet kerestem én is!
Még jó,hogy volt 1 a vaterán gyorsan meg is vettem
Ha az lcd sérült, azt ki tudja cserélni olyan aki ért a forrasztáshoz/elektronikához. Ha nem értesz hozzá semmiképp ne piszkáld, inkább keress szakit vagy ismerőst erre
az agáz hogy a kilométerszámláló a hőfokmérő a fordulatszámmérő homályos alig lehet látni! Kb az egyémen a km6h mutató jó!
Mit csináljak annyira nem értek hozzá hogy belenyulkáljak
Az első lánckeréknél van a sebességmérő szenzor. Mivel a Z-nek biztosan más a váltó áttételezése, ezért az a műszerfal nemigen fog jó értéket mutatni, hiszen az a zx10 gyári adataival számol.
Nem tudom mennyire sérült a régid, de ha megvan elég lenne csak a burkolatot és az lcd-t átrakni/átforrasztani....
heló sikerült olcsón hozzájutnom müszerfalhoz csak 1 gáz van! zx10-nek a müszerfala ugyan az kisebb eltéréssel mint a z750!
Az a baj,hogy nem a tényleges km/h mutatja kb 20-30-at mit lehet ezzel csinálni? vagy küldjem vissza!
Igen ez egy kicsit tényleg elgondolkodtató, de itt valami ciripelő hangra hivatkozott az ügyfél, ami egy bizonyos szériában tipushiba volt, mert rják, hogy az importőr eddig mindenkit elhajtott ezzel a problémával. De megfordítva, ezt nem így kellene elintézni. Itt a hozzáállás a gond..
Mondjuk én nem értek a motorokhoz, de legjobb tudomásom szerint minden kipufogónak változik a hangja idővel. Miért lenne ez garis probléma? "Bocs, már nem tetszik a hangja, vegyétek vissza"? Ha egyszer nem volt baja, akkor mit tudtak volna tenni?
A cikk alatt lévő kommentekben a "srác aki odament balhézni" írja, hogy neki is Kawája van. A dolog meg szerintem csak igaz, mert egyrészt miért ne lenne az, másrészt, meg rengeteg dokuntációt eltettek az ügyröl, munkalapok stb..
Bocs, hogy nem Kawásként hozzászolok az ügyhöz.
Végigolvastam a levelet, és ha ez igaz akkor ez tényleg gáz, és mindenképpen minimum az Európai importőrnek kellene egy levelet írni, akik majd igazságot tesznek az ügyben.
Én dolgoztam 2évig yamaha szalonban, ott is mint mindenütt voltak garanciális problémák. De soha senki sem lett elhajtva, sőt sokszor még olyan is ki lett cserélve ami nem is volt jogos, csak, hogy az ügyfél ne verje nyálát. Budapesti yamaha központban volt 1 ember, aki csak a garanciális dolgokkal foglalkozott, és igen rugalmas volt, csak, hogy ne csorduljon a márka presztizse.
2004-05-ös Fz6-okon, most jött ki a TPS szenzor probléma, ami egy 250.000ft-os alkatrész, és hiába nem garanciás, már legalább 3 éve, a yamaha mégis visszahívás keretében kicseréli, szó nélkül.
Ez hozzáállás
Kawája van annak, aki odament balhézni. És nem balhézni ment oda. Jogos igényét akarta érvényesíteni. Én személy szerint utálom a márkaszervízeket, rengeteg rossz tapasztalatom volt velük. Viszont csomó rendes, dolgos szerelőt ismerek, akik jó áron dolgoznak, és mivel "maszekok" ezért muszáj jól dolgozniuk, különben nem megy hozzájuk a kuncsaft. Én ebben hiszek. Ugyanakkor még az általam ismert Kawa kereskedéssekkel (Papp Laci, Cegléd, Steelhorse) nagyon meg vagyok elégedve, bármilyen kérdéssel, kéréssel, rendeléssel fordultam hozzájuk segítettek. DMC-hez nem kellett mennem, messze is van, nincs is miért...
Érthetőbben nem tudnád megfogalmazni!?