hát csak sajna ez a mocc nézés úgy lesz hogy 2 fuvar között megyek alkatrészért és apummal megyünk be.... Sajna a szezonális munka miatt nem nagyon van idő semmire :S ki kell használni. Jha meg sajna Z-s ismerős se nagyon van
Lehet igazad van... Épp ezért kértem segítséget hogy mit kellene nézni rajta... Már mondtam hogy sajnos nem volt még közöm ilyen géphez és nem értek hozzá :S
hogy tudnád nekem megmutatni?
Am énis sajnálom a DRZ-t.. nagyon jó kis motor volt... csak a családi vállalkozás nehézségekbe ütközött és meg kellett válnom tőle. és itt az ideje a következő áldozatnak... 4 hónapja nem ültem mocin :(
és miért pont DRZ-re cserélnéd?
Ööööö, ezt a motort az utolsó szögig nézd át, mert az ár nagyon alacsony. Rendkívül csodálkoznék, ha ennyiért valóban hibátlan lenne... Azért külföldön sem vágják hozzá az emberhez ingyen a használt motort... Majdnem harmadával a piaci ár alatt valószínűtlen, hogy nem összetört és itthon kikalapált járgány. Én kérek elnézést, ha tévednék.
Ez ugyanaz a 3, amit belinkeltél.
Az enyémen megmutogatom mire kell figyelni, és ha tetszik, meg is veheted...
Kár, hogy már nincs meg a DRZ, cserélhettünk volna!
Az nem baj, ha külföldi, ha tényleg jó állapotban van. Ezen a feketén már más gumi van, azt mindenképp kérdezd meg, hogy pontosan mikor volt cserélve. Meg nézd át alaposan, mert a feketén nem könnyű észrevenni, ha már volt fényezve.
Hali
Köszi a segítséget. Állítólag 7000-8000 km között van benne...
Külföldről behozott motor. úgyhogy nem tudom... Nekem előtte DRZ-m volt és ezért kérnék segítséget mert nem nagyon tudok ezekről semmit sajnos még
Gumi állapota, mikor volt cserélve? (a gyári Dunlop Qualifier, olyan 7-9e-et szokott max bírni) Matricát eredetiek-e? Kormányütköző nincs-e sérülve, javítva? Mit mond a tulaj az esedékes vagy múltbeli lánc- gyertyacseréről, amit mond az összhangban van-e a km állással? A motor állapota összhangban van-e a km állással (kopások pl ahol a csizma-nadrágszár hozzáér, kopás a markolaton, stb). Milyen módosítások vannak, ha vannak, akkor a gyári elem megvan-e?
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Mégpedig ha minden igaz holnap megyünk nézni egy z750 07-et. Mit érdemes rajta megnézni mire érdemes figyelni?
Segítségetek előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Nekem a legkorábbi időpont, amikor jó lenne, az a jövő hét szombat délután, vagy vasárnap. Tehát 24 v. 25.-e. Hétköznap sokáig dolgozom+szombaton is délig minimum. E hétvége már nem okés. Adatlapomon van cím, esetleg e-mail-en megbeszélhessük Vagy ha jársz erre Kanizsa felé, akkor szólj, hátha összefuthatunk vmikor
Lehet sóhernak gondoltok, de én új motort sose veszek. max 3-5 éveset. Márkaszervízbe csak akkor viszem ha nagyon muszáj. Mondjuk amikor Yamahám volt akkor a kecsói Dakó márkasz-be vittem. Kurva korrektek voltak, jó árba dolgoztak, mindig kaptam akciót, mindig szóltak ha leárazás volt, mindig dumáltunk, kv, frissítő. Szóval ha minden márkaszervíz olyan lenne mint ők én is msz-be vinném még anyám babettáját is . Aztán jött a nagy opeles lehúzás és elment a kedvem....
Mondjuk az is érdekes volt, hogy majd' 1 évet kellett rá várni... Bár már meg sem lepődtem, hiszen a motorra is vártam vagy 3 hónapot és nem kaptam meg a zöldet, csak feketét. Tiszta Merkúr-időszak...2007-ben.
Még jó, hogy nem estél arcra. Én csak egyszer voltam a Big-bangnél, még a 6000-esen, de eléggé borsosan dolgoztak a srácok. Amúgy a munkájuk minőségével nekem nem volt gondom. Akkor rakták fel a plexit, üléspúpot, tükröket, amit ajándékba kaptam a motorhoz.
Ja, én is vmikor a tavasz elején olvastam a Kawa honlapján, hogy 2 kereskedés nem lesz többé jogosult garanciális szervízre. Az egyik volt a pécsi, ezért kellett elvinnem Szombathelyre. Amúgy továbbra is Pécsre vittem volna.
A márkaszervízről annyit, hogy míg a német szervíz olajcsere után lemosva, és csak próbakör után adta vissza a motoromat, addig a Big Bangnél legutóbb nem működő első fékkel kaptam vissza olajcsere után... Mehettem vissza reklamálni, hogy halló, szép, hogy tiszta az olaj, de megállni hogy fogok?
Már hogy-hogy nem számít bele Volt km megkötés is amikor vetted? Én nem tudok róla. abban a hitben vagyok még mindig, hogy 4 év gari, ami 2011-ben lejár.
Nincs időm motorozni, azt is max a városban, úgyhogy egy endúrón meditálok. Bár Z nélkül nem élet az élet...
Am énis sajnálom a DRZ-t.. nagyon jó kis motor volt... csak a családi vállalkozás nehézségekbe ütközött és meg kellett válnom tőle. és itt az ideje a következő áldozatnak... 4 hónapja nem ültem mocin :(
és miért pont DRZ-re cserélnéd?
Az enyémen megmutogatom mire kell figyelni, és ha tetszik, meg is veheted...
Kár, hogy már nincs meg a DRZ, cserélhettünk volna!
Az nem baj, ha külföldi, ha tényleg jó állapotban van. Ezen a feketén már más gumi van, azt mindenképp kérdezd meg, hogy pontosan mikor volt cserélve. Meg nézd át alaposan, mert a feketén nem könnyű észrevenni, ha már volt fényezve.
Köszi a segítséget. Állítólag 7000-8000 km között van benne...
Külföldről behozott motor. úgyhogy nem tudom... Nekem előtte DRZ-m volt és ezért kérnék segítséget mert nem nagyon tudok ezekről semmit sajnos még
A segítségetek szeretném kérni. Mégpedig ha minden igaz holnap megyünk nézni egy z750 07-et. Mit érdemes rajta megnézni mire érdemes figyelni?
Segítségetek előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
mikor gurulunk egyet közösen?