Attól függően, hogy mennyire keményen nyomod, vagy mennyit pályázol dunlop D209, D211 GP-Racer, D211 GP Nekem az utolsó van fent és a tapadás lenyűgöző! De ezek nem mennek el annyit mint a tied...
Szevasz Csucsu!
A 190-es gumitól mennyivel változik meg a motor viselkedése? A gumi csúcsosabb lesz a felnin, mert annyival szélesebb? És jobban lehet majd dönteni?
Amúgy nekem az eredeti Qualifier talán ha kibírt 7000 ezret és nem igazán tapadt úgy, ahogyan szerettem volna. Pl. körforgalomban kicsit jobban döntve párszor kicsúszott, amitől nem jött meg az önbizalmam. Azóta slicket használok, Bridgestone Battlax-ot és rohadtul meg vagyok vele elégedve.
Még egy kérdés mindenkihez: cseréltetek már első telószáron szimmeringet 18000 km-nél, úgy, hogy még nem egykerekeztetek? Nálam ez most a szitu és roppant módon örülök neki Most adtam ki 35 ropit a 18000-es szervízre és most meg ez lesz 25-ben. Kibaszott magyar utak
Lehet kapni targoncához tömörgumi kereket esetleg azzal kellene próbálkoznod
dönteni nem lehet vele, asszem , de ez téged ne zavarjon csak az a fontos, hogy sokáig tartson
GUMI ügyben most cseréltem le a Michelint pilot roadot fasza
190-es sima Pirelli Diablo Corsa-ra /ez volt olcsón/ Kingmidasnál
sok tapasztalatom még nincs, de melegben kurva jó, és a 180-as gumi is mehet a picsába, többet nem lesz
FIGU
Jó akkor a hátrányból megpróbálok előnyt kovácsolni! Tudod rettenetesen Skót vagyok és megpróbálok minél takarékosabban gurulgatni .A következő gumi garnitúrát/,bár ez a "túra" leírása kicsit erős/-na most már mindegy 25-30000km-re tervezem.Így majd sikerül megdöntenem saját egyéni csúcsomat !
Vegyél füldugót. Amióta megvettem, tudom, hogy isten álldása az a cucc. Minden pénzt megér. Nem cseng a fülem gurulás után. És minden fontos dolgot hallok vele.
Zakopane sétáló utcája azthiszem,de megkérdezem akivel mentünk,mert én már azt sem tudtam merre vagyunk arcal
Lényeg az első képnél hagytuk a motorokat(mint sokan mások)és balra felfelé mentünk(az utca lejtős)jobbra esik a kajálda2.kép.
Árak nem voltak vészesek ahoz képest,hogy a központban van,de csak zlotyiban tudsz fizetni euró nem kell nekik,a kajáldával szemben a fagyizó mellett van váltó!
2 kolbász,krumpli,káposzta(valami nemzeti káposzta lehetett)+savanyú 2 almalé,átszámolva 1600huf volt
A 190-es gumitól mennyivel változik meg a motor viselkedése? A gumi csúcsosabb lesz a felnin, mert annyival szélesebb? És jobban lehet majd dönteni?
Amúgy nekem az eredeti Qualifier talán ha kibírt 7000 ezret és nem igazán tapadt úgy, ahogyan szerettem volna. Pl. körforgalomban kicsit jobban döntve párszor kicsúszott, amitől nem jött meg az önbizalmam. Azóta slicket használok, Bridgestone Battlax-ot és rohadtul meg vagyok vele elégedve.
Még egy kérdés mindenkihez: cseréltetek már első telószáron szimmeringet 18000 km-nél, úgy, hogy még nem egykerekeztetek? Nálam ez most a szitu és roppant módon örülök neki Most adtam ki 35 ropit a 18000-es szervízre és most meg ez lesz 25-ben. Kibaszott magyar utak
dönteni nem lehet vele, asszem , de ez téged ne zavarjon csak az a fontos, hogy sokáig tartson
25-30000km ?Akkor az a Dragon Supercorsa nem neked való .
valamikor mehetnénk egy karikát
GUMI ügyben most cseréltem le a Michelint pilot roadot fasza
190-es sima Pirelli Diablo Corsa-ra /ez volt olcsón/ Kingmidasnál
sok tapasztalatom még nincs, de melegben kurva jó, és a 180-as gumi is mehet a picsába, többet nem lesz
FIGU
Hogy robbant fel? álló helyzetbe gyújtáson vagy járó motornál?
Ha tudok segíteni szolj.
Ez természetes jó,hogy jöttél!
Köszi a bíztatást,de elbújhatok mögötted!
Simán elmész melletünk ott ahol nem is akarsz
A vidit várom!
Lényeg az első képnél hagytuk a motorokat(mint sokan mások)és balra felfelé mentünk(az utca lejtős)jobbra esik a kajálda2.kép.
Árak nem voltak vészesek ahoz képest,hogy a központban van,de csak zlotyiban tudsz fizetni euró nem kell nekik,a kajáldával szemben a fagyizó mellett van váltó!
2 kolbász,krumpli,káposzta(valami nemzeti káposzta lehetett)+savanyú 2 almalé,átszámolva 1600huf volt