Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függően, hogy mennyire keményen nyomod, vagy mennyit pályázol dunlop D209, D211 GP-Racer, D211 GP Nekem az utolsó van fent és a tapadás lenyűgöző! De ezek nem mennek el annyit mint a tied...
Szevasz Csucsu!
A 190-es gumitól mennyivel változik meg a motor viselkedése? A gumi csúcsosabb lesz a felnin, mert annyival szélesebb? És jobban lehet majd dönteni?
Amúgy nekem az eredeti Qualifier talán ha kibírt 7000 ezret és nem igazán tapadt úgy, ahogyan szerettem volna. Pl. körforgalomban kicsit jobban döntve párszor kicsúszott, amitől nem jött meg az önbizalmam. Azóta slicket használok, Bridgestone Battlax-ot és rohadtul meg vagyok vele elégedve.

Még egy kérdés mindenkihez: cseréltetek már első telószáron szimmeringet 18000 km-nél, úgy, hogy még nem egykerekeztetek? Nálam ez most a szitu és roppant módon örülök neki Most adtam ki 35 ropit a 18000-es szervízre és most meg ez lesz 25-ben. Kibaszott magyar utak
Lehet kapni targoncához tömörgumi kereket esetleg azzal kellene próbálkoznod
dönteni nem lehet vele, asszem , de ez téged ne zavarjon csak az a fontos, hogy sokáig tartson

jaj, igen, ezt elfelejtettem, hogy a 190es isten. Én sem teszek fel többet 180ast
Szia Peer!
25-30000km ?Akkor az a Dragon Supercorsa nem neked való .
Hali Csucsu koma
valamikor mehetnénk egy karikát

GUMI ügyben most cseréltem le a Michelint pilot roadot fasza
190-es sima Pirelli Diablo Corsa-ra /ez volt olcsón/ Kingmidasnál
sok tapasztalatom még nincs, de melegben kurva jó, és a 180-as gumi is mehet a picsába, többet nem lesz
FIGU
Úúú bazze, sajnálom ez katasztrófa, akkor most nem hívlak, amíg rendbe nem jön. Mi lesz így a júliusi nyaralással?
Akkor valószínűleg rád emlékeztem...
Jó akkor a hátrányból megpróbálok előnyt kovácsolni! Tudod rettenetesen Skót vagyok és megpróbálok minél takarékosabban gurulgatni .A következő gumi garnitúrát/,bár ez a "túra" leírása kicsit erős/-na most már mindegy 25-30000km-re tervezem.Így majd sikerül megdöntenem saját egyéni csúcsomat !
-És ez a Pirelli dragon menyivel "jobb " mint a gyári ?A tapadás ,döntés vagy vizes úton vagy esetleg hidegebb időben?
Fasza!
Hogy robbant fel? álló helyzetbe gyújtáson vagy járó motornál?
Ha tudok segíteni szolj.
Vegyél füldugót. Amióta megvettem, tudom, hogy isten álldása az a cucc. Minden pénzt megér. Nem cseng a fülem gurulás után. És minden fontos dolgot hallok vele.
15000! bakker, nekem 7500-nél cserélnem kellett a gyárit. Ugyanazt mint neked.
Ez a gyári Dunlop volt. Amivel nem is nagyon voltam megelégedve
Nincs mit én köszönöm!
Csaó!
Ez természetes jó,hogy jöttél!
Köszi a bíztatást,de elbújhatok mögötted!
Simán elmész melletünk ott ahol nem is akarsz
A vidit várom!
Köszi . .
Zakopane sétáló utcája azthiszem,de megkérdezem akivel mentünk,mert én már azt sem tudtam merre vagyunk arcal
Lényeg az első képnél hagytuk a motorokat(mint sokan mások)és balra felfelé mentünk(az utca lejtős)jobbra esik a kajálda2.kép.
Árak nem voltak vészesek ahoz képest,hogy a központban van,de csak zlotyiban tudsz fizetni euró nem kell nekik,a kajáldával szemben a fagyizó mellett van váltó!
2 kolbász,krumpli,káposzta(valami nemzeti káposzta lehetett)+savanyú 2 almalé,átszámolva 1600huf volt
Én csak azért szeretném lecserélni egy másik típusra ,mert ezt már KB.ismerem és kíváncsi vagyok a Ti tapasztalataitokra.
qualifier
Az milyen tipus volt ! Az az eredeti gyári ? Dunlop .
Ez normál, én 12000-es szervíznél cseréltem a hátsót, az elsőt 14000-nél.1-1 pályázás azért benne volt még is bírta, a vászon még sehol sem volt.
Köszi a vígasztalást ! Itt mindenki gumifaló-menten elbujdokolok !
Igen szép,de ez a nem a Pirelli dragon a mintázat alapján ?!
A galériába nem tennél esetleg több lépet esetleg részletesebb leírással pl hol a kajálda,mi a neve,árak,stb sajnálom amúgy bárki jöhet... jobbulást