Oké, értem.
Amúgy amit Csutka tanácsolt én annyival egészíteném ki, hogy hasonló a segítőkészség a polo-nál is. Nekem ők ajánlották a gumist. Egy próbát megérhet.
Ma feltettem az új lácszettet, elől -1 hátul +2 lánckerék módosítással...
Első tapasztalat, igen megerősödött a kicsike, kapja kerékre simán gázra, csak sajnos tiszta nyálkás az idő és nem nagyon tudtam még kipróbálni igazán, de holnap remélem már jobb idő lesz és megtehetem...
Előre brembo sc betétet tettem, az is nagyon ütős, a gyári elbújhat a faszba mellette...
Sziasztok!
Elnézést a zavarásért, de megmaradt 1db D.I.D láncszettem Z1000-hez. 525ZVM2 lánccal (legerősebb) és gyári áttételű lánckerekekkel. 36.000Ft-ért vihető. Érdeklődés, info, és további termékek itt.
Nekem is egy több napos német túra alatt fogyott el a hátsó (a gyári Dunlop), mikor elindultam még tök jó volt, aztán másnap már semmi minta nem volt. A németek meg szekáltak, hogy megbüntet a rendőr...
6-kor indultunk Bajáról és este 10-re értünk Münchenbe. Ebbe benne volt egy + szekszárdi búcsúzkodás, egy egyházashollósi terepjáró "nézés", illetve a kötelező tankolások, csoki/szendvics evés, Bomba ivás, valamint a patak, hegy, rövid-hosszú szőrű tehén/bika, sífelvonó és a szombaton önkéntesen tűzoltóautót mosunk nézés is. 980 km-t jöttünk, nem tudom mennyit csal a motor órája, de az tuti, hogy nem jöttünk egyenesen, mert nekem nem volt tanktáskám, haverom meg nem tudta menet közben a térképet nézni...
Keresgélek tovább, aztán beszámolok, mi történt. Amúgy 1,5mm-rel indultam útnak, vagyis ennyi volt a kopásjelzőig hátul. Múlt szombaton jöttünk ki Bajáról. Pingau-ig csak szitált az eső. Aztán jött a rendes szél+eső (ez a vihar érhetett vasárnapra Mo.-ra). Nekem 05' Michelin Pilot Race-em "volt", mivel hideg volt, próbáltam melegíteni (egyenesben nagyobb gáz, kanyar előtt nagyonn fék) a gumit. Később kiderült ez nem volt annyira jó ötlet, mert az ABS-es fék, meg a nagy 750-es motorfék megette a hátsót.
Amúgy ezt a gumit a gyártó nem ajánlja esőben használni. De nem csúszkáltam, csak nagyobb gáznál kanyarból kijövet. Aki tud még ilyen gumit szerezni, és nem probléma a sűrű gumicsere (3500-at bírt a hátsó, de az élettartama felénél legyilkoltam) annak ajánlom. Ja és ne a repülőszőnyegesnél cseréltessen gumit!
az már nem zavar, kéthavonta előkerül , de talán profilképnek kicsit erős
Jó akciókat lehet kifogni,és egy helyen vannak a boltok:
-POLO Filiale München-Süd
Balanstr. 38
81669 München
-Louis FunShop München-Au
FunShop
Anschrift
Auerfeldstraße 25 / Nähe Balanstraße
81541 München-Au
-Gericke HeinBalanstraße 34, 81669 München, Germany
Amúgy amit Csutka tanácsolt én annyival egészíteném ki, hogy hasonló a segítőkészség a polo-nál is. Nekem ők ajánlották a gumist. Egy próbát megérhet.
Ma feltettem az új lácszettet, elől -1 hátul +2 lánckerék módosítással...
Első tapasztalat, igen megerősödött a kicsike, kapja kerékre simán gázra, csak sajnos tiszta nyálkás az idő és nem nagyon tudtam még kipróbálni igazán, de holnap remélem már jobb idő lesz és megtehetem...
Előre brembo sc betétet tettem, az is nagyon ütős, a gyári elbújhat a faszba mellette...
Még1 köszi Kutya.
Elnézést a zavarásért, de megmaradt 1db D.I.D láncszettem Z1000-hez. 525ZVM2 lánccal (legerősebb) és gyári áttételű lánckerekekkel. 36.000Ft-ért vihető.
Érdeklődés, info, és további termékek itt.
Amúgy ezt a gumit a gyártó nem ajánlja esőben használni. De nem csúszkáltam, csak nagyobb gáznál kanyarból kijövet. Aki tud még ilyen gumit szerezni, és nem probléma a sűrű gumicsere (3500-at bírt a hátsó, de az élettartama felénél legyilkoltam) annak ajánlom. Ja és ne a repülőszőnyegesnél cseréltessen gumit!