a k&n itt helyben volt 15, pestről kértem még 3 helyről ajánlatot, 17 és 23 között mozgott...igaz akkor volt Áfa emelkedés, gondolom azé' is volt ilyen szórás. tisztítócuccom meg volt készleten, mert az autóba is ilyen szűrő van.
sajna én akivel így tudnám intézni itt helyben, suzuki-honda szervíz...a vason pedig 4 év garancia van, tehát még 2 év 2 hónapig márkaszervízbe kell vinnem. szombathelyen van a legközelebb, ott meg így állnak hozzá. közben meg traktálnak ilyen faszságokkal, hogy "nem kő' naked tükör, csak 45"....
Ja és persze technikai sport lévén az ember ne garasoskodjon
Picit elszálltam ruha ügyben az elmúlt pár hónapban (előtte bokor ugró 2t). Ha az első komoly utcai gépedről van szó és még a hátsó ülést is "bérlik" nem kell ecsetelnem a dolgot szerintem
A matek....: a szervizes sráccal lezsíroztam, hogy otthon megcsinálja nekem a szükséges dolgokat, tehát számomra a szűrő ára a 6000-res gyárival számolva a kedvezőbb. Hisz a 15-ös K&n+a szett hozzá=20. Durván 3 gyári ára ami km-ben kifejezve (24*3) 72000! Persze ezek csak elméleti adatok, melyek sokszor teljesen eltérnek a gyakorlattól A gyakorlati dolgokért meg Benneteket piszkállak
Köszönöm a véleményeket !
Szeptember óta van nálam a gép és még nem kristályosodtak ki az ehhez hasonló szervizelési praktikák. Kevés (12000) km lévén a "kopó" alkatrészek nagy része még a gyári cucc rajta ezért próbálok minél több infót gyűjteni most a holt szezonban, hogy ha jön a kikelet akkor ne keljen minden aprósággal buziskodnom
mikor a szervízbe aszonták, hogy fogják cserélni és 17.000, akkor utána néztem a neten...a gyári 6.000! Itt helybe vettem a tunningboltba a k&n-t 15.600ért.
Szia!
Nem tudom, hogy mennyibe kerül egy gyári szűrő mostanság. Nekem is K&N van. Nem volt olcsó de, nem bántam meg.
Igaz az enyém ezres. Amikor vettem a motort gyári szűrő volt a sportrendszerrel. Mikor kicseréltem gyári szűrőt nekem határozottan érződött a változás, mi több itt aggodalmaskodtam a fórumon az első köröm után...
Másrészt ez örök élet, többet nem kell venned csak tisztítani.
De nem akarlak rábeszélni, ez csak az én véleményem.
Szerintem nem szabad ezt ilyen hévvel feladni, ahogy Te tetted.
vox = hangaktivált mikrofon, azaz nem kell a PMR-nál a beszédhez gombot nyomni, csak elkezdesz beszélni.
Másrészt elég hosszúnak tűnik az a túra, jó az ha menet közben tudsz szót váltani...
Szia!
Konkretan mi erdekel rola, a felfogatas?
Tudod mikor keszitettem akkor azt akartam, hogy egy egyedi csomagtartom legyen......
Az biztos, hogy halas, mert mar 2x eluttek, es 2x feldojtottek a gepet, de a seggenek semmi baja nem lett.
A Vox-os rádióknál nem kell gombot nyomni ha beszélni akarsz, hanem amint elkezdessz beszélni, máris ad. Az érzékenység beállítható. A PMR rádióknál nem kell semmit állítgatni, csak meg kell beszélni, hogy melyik csatornán és annak melyik alcsatornáján beszélünk. Ennyi. Amikor még aktívan airsoftoztam, ilyen rádiókkal iránytottuk a csapatokat. Onnan van nekem is. Nagyon hálás kis jószág. És nem csak akkor jó ha elkeveredsz, hanem sok más esetben is.
Nem igen turaztak itt az emberkek ugy latom.
Ez nem jo....
Egyebkent ha sokan vagytok az nem baj, mert nyaron fele ugyis visszamondja, es csak az odavalok maradnak.....
Kulomben tetszi a tervetek
Ket turat mar en is feljegyeztem a noteszomba
Városnézést nem kéne belevenni, mert akkor nem lesz idő ám motorozni! A hágók sokkal érdekesebbek - szerintem. Vagy akkor tényleg osztódni kell majd, mert lesz aki vásárolna, lesz aki kanyarogna.
Mastek....a hangja alapján elég nyitott
Igazából nálam a hozzáférhetőségen volt a hangsúly és eljátszottam a sport légszűrő gondolatával, de matematikailag teljes ráfizetés (szerintem) és mivel nem egy végletekig kihegyezett masináról van szó így az a minimális plussz számomra nem mérvadó amit a K&N adhatna.
Előre is köszönöm.
Picit elszálltam ruha ügyben az elmúlt pár hónapban (előtte bokor ugró 2t). Ha az első komoly utcai gépedről van szó és még a hátsó ülést is "bérlik" nem kell ecsetelnem a dolgot szerintem
Mi csak a tapasztalatokat tudjuk megosztani, illetve információt adhatunk a döntéshez.
Szeptember óta van nálam a gép és még nem kristályosodtak ki az ehhez hasonló szervizelési praktikák. Kevés (12000) km lévén a "kopó" alkatrészek nagy része még a gyári cucc rajta ezért próbálok minél több infót gyűjteni most a holt szezonban, hogy ha jön a kikelet akkor ne keljen minden aprósággal buziskodnom
Nem tudom, hogy mennyibe kerül egy gyári szűrő mostanság. Nekem is K&N van. Nem volt olcsó de, nem bántam meg.
Igaz az enyém ezres. Amikor vettem a motort gyári szűrő volt a sportrendszerrel. Mikor kicseréltem gyári szűrőt nekem határozottan érződött a változás, mi több itt aggodalmaskodtam a fórumon az első köröm után...
Másrészt ez örök élet, többet nem kell venned csak tisztítani.
De nem akarlak rábeszélni, ez csak az én véleményem.
vox = hangaktivált mikrofon, azaz nem kell a PMR-nál a beszédhez gombot nyomni, csak elkezdesz beszélni.
Másrészt elég hosszúnak tűnik az a túra, jó az ha menet közben tudsz szót váltani...
Konkretan mi erdekel rola, a felfogatas?
Tudod mikor keszitettem akkor azt akartam, hogy egy egyedi csomagtartom legyen......
Az biztos, hogy halas, mert mar 2x eluttek, es 2x feldojtottek a gepet, de a seggenek semmi baja nem lett.
Ez nem jo....
Egyebkent ha sokan vagytok az nem baj, mert nyaron fele ugyis visszamondja, es csak az odavalok maradnak.....
Kulomben tetszi a tervetek
Ket turat mar en is feljegyeztem a noteszomba
Igazából nálam a hozzáférhetőségen volt a hangsúly és eljátszottam a sport légszűrő gondolatával, de matematikailag teljes ráfizetés (szerintem) és mivel nem egy végletekig kihegyezett masináról van szó így az a minimális plussz számomra nem mérvadó amit a K&N adhatna.