sziasztok! Új vagyok itt a fórumon (a "másik" oldalról érkeztem). Jelenleg egy Suzuki Bandit-et hajtok, csak úgy érzem, hogy már kinőttem mind teljesítményben(45LE), mint pedig méretben (184cm 102kg). nem a hasam nagy, sportoló vagyok :) szóval vagy idén, vagy a következő szezonra tervezem egyúj motor vásárlását. Nagy harc után a Hornet és a Z között a Z került ki győztesen. A kérdésem az lenne, hogy méretben mennyire lenne kényelmes ez a gép nekem, illetve hogy mennyire megbízható ( használtat vennék 2007-2008 asat) előre is köszi.
Nekem gyári Givi van fent, ha gondolod elővakarok képeket róla, hogy hol és hova kapaszkodik. Aztán majd testreszabod az új Zére. csak méretezési különbségek vannak
Szerváltam a gépre hátra egy nagy koffert, két sisak is elfér benne. Tud valaki javaslatot a tartó elkészítéséhez? Olyan kéne, amit könnyű leszedni, ha nem használom. A kofferhez van alaplap. Készülök az olasz túrára
Hali! Fakk... lassan megromlik a cuccod. Viszont most hétfőn összezúztam az autót, meg beteg is vagyok, úgyhogy jövő hét második fele, leghamarabb. Napközben a Hidegkúti út Solymár felőli végénél tanyázok.
szisztok a segitségetek kérem.én egy z1000 boldogtalan tulaja vagyok,mert még rosssz a masina.kéne nekem egy első kerék és hozzá 2 tárcsa is.ha tudtok segiteni irjatok.ja. egy kérdés:MELYIK KAWASAKI MOTOR ELSŐ KEREKE AZONOS MÉRETBEN EGY 2004-ES Z1000-HEZ.NEM VAGYOK MINDIG ITT.HA TUDTOK SEGITENI AKKO MAIL-CSOGAZ69@FREEMAIL.HU................KÖSSSSSZ
Ez így igaz
Persze, nyilván senki nem azokra a bizonyos rosszul elsült szituációkra gondol amikor nyergébe ül kedvencének
Csak azért gondolom nem árthat felállítani egy bizonyos rangsort az alternatív védelmet nyújtó eszközök palettáján
Ennyire ne sarkítsunk. A tanulság az, hogy ez egy alapvetően védtelen és sérülékeny közlekedési eszköz. Lehet különféle félmegoldásokkal egy-két dologtól megvédeni, de ha tényleg baj van, egyik sem ér sokat.
Hogy kinek mi tetszik, mit érez biztonságosabbnak, és meddig ér a takarója, azt mindenki maga tudja
Mi ebből a tanulság?
Öltözz föl faxául a Z-d meg mivel gyárilag nincs tuti hely a viszonylag olcsó megoldású gombának mehet a levesbe... Ja és a bukókeret nem véd a szalagkorláttól
Ezt bogozd ki
Már egy párszor vita téma volt a fóromon és mindig az lett a vége, hogy marad a 10-rongyos gomba és a remény hátha nem csúszol el...De a "valódi" védelmet a sokkal húzósabb keret jelenti...
Az ellen nem véd Nekem gomba van fent, ha feldől, vagy elborul, a tank az idomok és kis szerencsével a deknik legfeljebb karcolódnak.
Bár azt vegyétek figyelembe, hogy ez egy motor. Azaz esésnél/csúszásnál, az fog számítani ami rajtad van meg a szerencse. A bukócső sem fogja megvédeni szallagkorláttól, villanyoszloptól, útjelzőtábláktól és autóktól.
Újra a gyártó direkt oldala:
http://www.renntec.co.uk/iqs/d...