Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van!Fekete még kell bele!Első sárvédő alsó része,Z1000 gyári plexi,hasidom,+ a fulánk egy része!
Éppen a Husqarna tesztmotorozásra mentünk a kollégámmal (Z1000). Nagyon tetszik, lehet, hogy veszek egy TE250-es endúrót a Z mellé.
Pedig én láttalak vasárnap Dabas környékén de lehet, hogy az Alsónémedi volt de nem akartam rád dudálni, mert motorozni mentem éppen volt veled egy fekete Z is, de őt nem ismertem fel
sok a meló , sok a dolog, úgyhogy nem nagyon van időm se semmire, de azért megvagyok
Erzberg-be/re mehetünk, mert én is kíváncsi lennék, hogy mit művelnek minél többet tudok meg a krosszozásról, annál jobban becsülöm, aki képes kézben tartani ezeket a gépeket fél év alatt több hátizmom fejlődött a havi kétszeri krosszozástól, mint összesen 4-5 év motorozás alatt
Jövő nyár elején megyünk Erzberg rodeót nézni?
Anyu úgy eltűntél tőlünk. Már nagyon hiányzik a csacsogásod. Sokat dolgozol?
lehet kuplung nélkül váltani, csak kicsit meg kell húzni a gázt és mikor elengeded (visszaesik egy pillanatra a fordulat), akkor kell váltani, értelem szerűen a kar behúzása nélkül. kicsit szokatlan az elején, de meg lehet szokni rövid idő alatt.
az én kuplungbovdenem/tárcsám (rossebb se tudja) cserére érett és ha fárad a csuklóm, akkor simán így váltok. nem nagy kaland.
szerintem meg a kuplungkarnál nem kapcsoló van. nekem mintha a "szivató" lenne ott, hidegebb időkre. de persze a pontos nevét nem tudom... mégiscsak nő vagyok és egy hónapja nem láttam a motoromat
Nagyon vagány lett!
Sztem is jól nézne ki feketén a teló.
A farok idom sárvédős részét én nem fújtam volna le, de így is jó.
Szeva mester!
Nagyon jól sikerült
Egy apró észrevétel,(a telószárakat feketére fesd!)
Jaja, a legkényesebb szín a fekete. A bogarakat úgysem lehet kivédeni, mert ugye nem úgy van, hogy ül az út szélén a rovarbrigád, aztán megbeszélik, hogy "Fú, jön egy kék, ezen ne kenődjünk szét, várjunk inkább egy fehéret."
Úgyhogy a takarítást egyik motor gazdája se ússza meg, tök mindegy milyen színe van.
Szerintem a feketét macerásabb takaritani!
köszi de nem, még attól is sportosabb lesz
Nem kell ZZR?
nézzétek a fotogalériában az 1000esről a fotokat.

FAsza
megérett a cserére visszapártolok a sportmotorokhoz
Janika, mi a túró van? Miért adod el?
ha vkit érdekel van egy eladó z750em
Nagyon szép munka, rohadt jól néz ki fehérben. Szerintem most ősszel+télen használd csak, mert jövő tavasszal a bogárinvázióban kész szopás lesz tisztán tartani:)
Nem lábtartó hanem oldaltámasz Kicsit fáradt vagyok
Apám ez gyönyörű!

Majd rám szólsz ha megvan?
Az csak egy szimple kapcsoló, ahogy Gyapi is írta, arra, hogy az elektronika ismerje a kuplunk állását. Mint a lábtartónál lévő kapcsoló ez is a bolondbiztosságot szolgálja. A kuplungod egészen hagyományos bowdenes megoldású
Nem a fénykürtre gondolok.
Szemből, előről nézve a kuplungkar alatt feltűnik egy csatlakozó. Ha a fékkarról lenne szó gondolnám, hogy féklámpakapcsoló, de ezen az oldalon nem tudom mit csinál.
De ez csak az én tudatlanságomat jelenti.
Elektonikus lehet a kuplung? A kar nem csak húzható, tolható is, szépen mozgatva ezzel a kapcsolót.
Ezért kérdezlek Titeket, mert lehet, nem tudom, hogy kell használni "helyesen" a kuplungot, hagyományos módon (mint egy 20 éves motoron) használom.
Használati leírásában erről még nem sikerült semmi értelmeset találnom.
Z.
Sebességben nem tudod elinditanani a motort,de behúzott kuplungal igen.
Melyikre gondolsz? Fotózd le és jelöld meg. A mutató ujjadnál?Lehet, hogy a fénykürt?
Szisztok!

Egy 2004-es Z750-esem van.
Minden váltásnál hagyományos módon kuplungolok. Találkoztam olyan motorossal, aki hanyagolja a kuplung használatát.
Ti mennyire szoktatok kuplungolni?
(csak zárójelesen, nem akarom magam nagyon égetni, de tudja valaki, hogy mire való a kuplungkarnál lévő elektromos kapcsoló - bizos van valami funkciója, csak én nem tudom "helyesen" használni a gépet.)
Z.
gyapi mester, kiváló munkát végeztél. Gratulálok. Mikor leszel kész az új üléspúppal? Tudod a nagy.