Én is a K&H-nál vagyok De az a pár száz forint gondolom lehet akár a lakhely, akár más is... nem tudom. Jövő héten megyünk barátainkkal Mohácsra a Busó járásra és a Kulturális fővárosunkat megnézni, s ha már ott vagyunk, nem hagyjuk ki a Mecseki kanyarokat sem - kis terepszemle nem árt, ha majd tavasszal 4 helyett 2x2 keréken jövünk vissza
Hali!
Gzokerplaca: a furat M10-es.
Atlantis021: Duo Drive a neve és a tanksapkára kell csavarozni.
b ricsi: szerintem az negyedévre szól nem pedig éves dij.
Egy gyors kérdés: a kis Ninja hátulján alul van 2 furat, amibe az emelőhöz lehet ilyen kis "bütyköket" (micsoda szakszó ) becsavarni, hogy ne a vázat emeljük, hanem ezt. Láttam a fórumon lehet ilyet csináltatni, csak nem tudom, hogy mekkora méretű kellene. Esetleg valaki?
Kb. 4 litert eszik, a kötelezőm rá 2.670 Ft, a súlyadóm évi 7000 asszem (még csak rész évem volt, és júlitól decemberig 3.500 volt), mást meg nem kell rá költeni, kivéve ha hitelre vetted. Jó kis mocc, vezető barát, könnyen kezelhető, problémamantes és a nagyobb vasakkal is lehet tartani az iramot ha kipörgeted rendesen. Én csak ajánlani tudom mindenkinek
A karban tartás sem sok.
Mivel garanciális a moci szervizbe kell hordanod.
(olaj+szűrő csere 6ezer kilóméterenként- ez munkadíjjal kb 20ezer Ft (ez azért szerviztől függ hogy mennyiért dolgoznak a szervizben), 12ezer kilóméterenként meg még gyertyát is cserélnek-- ez egy kicsivel drágább )
A kopó alkatrészek pl gumi: azt olyan 35ezer(párba) körül már találsz rá, de innentől csak a csillagos ég a határ.....
Lánc+fogaskerék: mivel csak 35 lovas a gép ez nemfogja nyujtogatni neked a láncot így nem kell minden 1,5évben cserélned őket mint egy hatszázasnál vagy ezresnél.
Na persze ehhez kell egy jóféle láncspray(én Fuchs Silkolene-t használlok 3ezer Ft köröl van és 5-6 fújásra elég--- 500 kilóméterenként fújni kell -- én még nemhúztam a láncon pedig már van 10ezer km a mociban és feszes a lánc---na persze ehhez ésszel is kell használni a gépet ---nem kell nyeleni + rugatni a gépet és akkor nem nyúlik/kopik olyan gyorsan a lánc.
Persze a kopás azért kmfüggő is.
A fékbetét meg nemtudom mennyi körül van de szerintem 5ezerFt / pár-ban már biztos kapni hozzá.
Mást nagyon nem kell hozzá venned .
CSá!
A kötelező biztosítás: (mivel ahogy írtad kezdő vagy) akkor kb max 15ezer/év (nagyon max) -- szerintem.
A casco meg sokmindentől függ, de mivel olyan nagyon régi tipust (max2008) nem tudsz venni így én kötnék rá cascot a te helyedben + főleg azért mert kezdő vagy.
(de ez is megvan egy 15-20ezer/év körül szerintem --de ez sokmindentől fögg(biztosító társaság) meg hogy mit akarsz a cascob hogy milyen károkra fizessenek )
Használtan már 900 körül kapsz de kilehet fogni az olcsóbbat is meg a drágábbat is.
Fogyasztás 4 -4,5 liter utazótempóban (100-120km/h)
(tehát szerintem ez nemsok)
Mivel már írtam hogy olyan nagyon régit nem tudsz venni max 2008 a legrégebbi és mind1ikre 4év garanciát adtak akkor is és most is.
Szóval ha használtat veszel még azis garanciás lesz egy darabíg.
Sziasztok....kezdő vagyok a motorozásban...segístéget szeretnék kérni...Még soha nem motoroztam...arra gondoltam,hogy a simsont,robogót kihagyom... Valami nagyobb kaliberü kezdésre gondoltam... Van egy 250-es Kawasaki...(kinéztem magamnak )Össze-vissze vásárolgatni se szeretnék minden jött-ment motort...Szerelés sem megy nagyon mert nem értek hozzá...inkább csak felhasználásra kellene, hozzá nem értésemből fakadóan...ja és anyagiak miatt is részben...A karban tartásával nem volna probláma.(Itt gondolj a motor kímélésétől a motor tisztításig)250-esél nagyobbat meg nem is szeretnék...HAsználtan mennyire érdemes venni?Sokba kerül egy ilyen gép karban tartsa?pl:ilyen csere,olyan csere stb....Várom válaszotokat...Sziasztok...
üdv. eladó ninja 250r , 2009-es 150 km-es felnik, gumival, tárcsákkal hibátlanok! csak egyben eladók. ár 65000 ft. ugyanitt ugyanennyi km-es gyári fékbetétek, láncszett, plussz egyéb. ár érdeklődésre. +3620/992-4528
Hy!
Ha nagyobb gumit teszel hátra akkor előre is nagyobb kell, hogy ne csússzon a gép a kanyarban.- de elöl nemhiszem hogy elfér akár egy 1el nagyobb méret is.
Amúgy az előttem szóló igazat mond, ha csak a hátsót cseréled le nagyobbra akkor para lesz a kanyar.(ha egy kicsit jobban megdöntöd)
A japán mérnökök nem hiába tették rá ezeket a felniket meg gumikat. - 250re bőven elég ekkora.
Üdv mindenkinek! Korábban szó esett már a gumi méretéről, van köztünk olyan, aki 140es vagy 150es gumit használ? Hátul asszem gyárilag 130as gumi van és azon agyalok most, hogy mi van, ha nagyobb gummákat teszek rá. Véltozik valamit a menetstabilitás? Csökken, javul, nem változik... Na meg nem lesz para kanyarban?
Nagyon jó kis mocc szerintem is, bár pörgetni kell ahhoz, hogy haladjon. Akikkel motorozni szoktam, ott köbcentiben az enyém a legkisebb ugye, de mivel könnyen kezelhető és "pille súlyú", a kanyargós utakon simán tudom tartani a tempót a nagyobb kollegákkal. Lassan lassul az fix, de a 160as átlagtempót nagyon szereti. Örülök, hogy ezt a motort választottam, mert jó kis gép, bár, én már kezdek azon elmélkedni mi legyen a következő...
Ahoi!
Jó választás volt ez a moci - főleg kezdésnek!
Gratula a géphez, sok balesetmentes km-t.
Ha bármi kérdésed van bökjed azt válaszolunk rá .....bár mostanság elég nagy a pangás a fórumon.
Rosszat nemtudunk mondani a gépről.
Amúgy milyen színű zöld,fekete vagy limited ? Dobj fel valami képet!
Csákesz-mákesz!
nem akarlak elkeseríteni de a "Kulturális fővárosunkat megnézni"
nagy csalódás lesz
a mecseki kanyarok viszont tetszetősek