Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
pár napja ismerkedtem meg ezzel a kis ninja jószággal, és el is mentem meghallgatni egyet...hát azonnal szerelmes lettem belé.... :)
nyáron tervezem, hogy veszek egy feketét....addig kell kibírni :)
aztán mehet a túrázás......
Még régebben szó volt, hogy többünknek előfordul az a jelenség visszaváltáskor, hogy nem veszi be a sebességet rendesen. Nos, amikor voltam a 6000-es szervizen mondtam ezt a szerelőnek és azt mondta, hogy ez szinte minden motornál előfordulhat, nem kell a váltókaron állítani. Ezt úgy lehet a legkönnyebben orvosolni, hogy visszaváltáskor adunk egy kis "gázfröccsöt", vagy megint rákuplungulunk. Csak gondoltam megosztom veletek a kapott infot, mert írta más is ezt a problémát...
ninja 250 r alkatrészek eladók. 2009-évj. 0620/992-4528
A miskolci kis ninjásokkal viszont szívesen spanolnék, ha olvassák ezt a fórumot!
A Kawában mondták nekem amikor vettem az enyémet, hogy feketében eladtak egyet (rajtam kívül) egy lánynak, egy zöldet pedig egy rendőr srác vett meg. Na azóta ez az arány lehet már változott, vagy nem Miskolcon vette a gépet
Tiszaújban a Jabi biciklitárólójában láttam egy zöldet,le is fotóztam.
Vasárnap láttam én is Miskolcon a fekete kis ninjás fazont.
Igyekszem
Hát, azért vigyázz magadra! :)
Én is motoroztam már ebben a nagy hidegben. Igaz, nadrágom még nincs, mert komplett bőrrucira gyűjtök, de 3 vastag nadrág+harisnya+térprotektor, téli kesztyű a rendes alatt, 2 garbós pulcsi+rövidujjú a motoros dzseki alá, sál, maszk, 2 zokni és nem is fáztam... Csütörtökön gondoltam megyek egy kört spanokkal a Bükkben, hát olyan hózápor kapott el minket, hogy vissza kellett fordulnunk. Pénteken is bátrak voltunk, akkor konkrétan az eső kapott el, Aggteleken meg a hó ismét, néztek is minket a helyi presszóban, hogy mit keresünk ott ilyen időben motorral... De az igazat megvallva megérte még így is. Azt hittem csúszni fog a gumim (még gyári) de nem, szóval nekem eddig bevállt. Kanyarban nagy tempóval volt, hogy kicsit megcsúszott, de ilyen körülmények között szerintem még ez is belefért.
Ár/érték arányban szerintem egy Dunlop Sportmax vagy a legendásan sokat futó sima Pirelli Diablo bőven elég lenne, ennek kőnnyű 250-es motornak.

Én a mostani D208-as Dunloppal tökéletesen elégedetlen vagyok, csak a futásteljesítmény miatt fogok Dunlop Roadsmartra, Pirelli Diablora, vagy Pirelli Angel St-re váltani attól függően, hogy decemberben mi lesz jó árban Angliában.

A continentálpk eléggé megosztják a vezetőket, szerintem erősen stílusfüggők, de annyira rosszak nem lehetnek mint az Avon meg a Maxxis..
Nekem még odébb van a vásárlás de azért kösz jó lesz majd :)
Amúgy amit neten találtam szöveget az ez:

"Valóban vagy pirelli-t vagy brigstone-t ajánlanék a gyári helyett 5-6 ezer km után. Feltéve ha addig megussza valaki elcsúszás nélkül. Mert akkor már ugye késő.
Én előre Brigstone Battlax bt 54 120/60 -at vettem, hátra pedig 150/60-at (ez a max amit még profilváltozás nélkül rá lehet erőltetni erre a felnire.
De ha valaki vágott slic-et tesz fel az is nagyon jó! Csak többet kell melegíteni! Min 20km!
"
http://www.r17.hu/
...egyébként itt tudsz nézelődni, ha te is esetleg váltani akarsz
Én Pirelli sport demont akarok rá rakni: előlre 120-ast és hátulra 150-est...azért mert pályázni úgysem járok ki, felénk meg olyan szar út van, hogy úgy sem döntöm le peremig ( meg nem is nagyon rizikóznék vele) így meg felesleges a virsli gumi, inkább nagyobb felületen érintkezzen az aszfaltal, ha még nem is lehet vele akkorát homorítani és a teljesítménye is kissebb tőle...ez sem érdekel...de nekem erősen számít az esztétika és ez is közre játszik a vastagabb gumma választásában
És mi az ajánlatod?
Olvastam, hogy valaki nagyobb méretet rakott rá elől hátul ami még ráfér. Ennek van értelme?
100%-ig egyet értek veld!
Böööeee Motornál a viselkedés nagy része a gumin múlik....ezért azon spórolni elég nagy állatság
Bitumen bárcsak Bridgestone lenne rajta, ezeken gyárilag (szerintem hulladék noname) IRC gumik vannak
Csak nem a gyári Bridgestone gumik vannak még fent?
Kedves Gyerekek és nem Gyerekek!

Egyszer volt, holnem volt ... ma délben kimentem egy szezonzáró körre. Az időjárási körülményekről: 7 celsius, váltakozó erősségű szél, napsütés és nagyjából száraz útburkolat. A lényeg az, hogy egyes és kettes sebességet ajánlom minden kedves érdeklődő figyelmébe, mert mind a két fokozatban csak keresztbe szeret menni a motor, magyarul egy csepp tapadás sincs rajta... szintén zenész, ha leváltol egy sebességet. Állati nagy élmény, próbáljátok ki ha még nálatok az idő engedi. Csak egyetlen bökkenő van, hogy háromnegyed óra és 17 kilóméter megtétele után full termobéléses, maszkos cuccban is kettéfagytam a motoron, de egyébként tényleg állati, mintha egy dragsteren ültem volna ...sajna már szerintem ez volt az idei uccsó mocizás, de ne legyen igazam Itt a vége fuss el véle, hogy stílusosan fejezzem be mondandómat!

Minden jót, vigyázzatok magatokra, mert PISZKOSUL CSÚSZIK AZ ÚT !
szerintem a sima hagyományos pamut kesztyű is megteszi, nekem is bőr van, de ha kisüt a nap, viszont fagyos az idő én is azt fogom felvenni alá
Lehet kapni direkt kesztyű alá termo pamutkesztyűt, bár ha passzentos, akkor úgy nem biztos, hogy kényelmes lesz. A markolatfűtés is jó találmány.
Motorozz ki keszire...
hát jó akkor szerzek valami chuwbacca jelmezt :)
Kár h bőrkesztyűm van, jó hideg, veszek alá pamut kesztyűt próbaképp :)
Ha nincs tapasztalatod, akkor mindenképp érdemes tapasztalatokat gyűjteni... Ha erős széllökések vannak, az lehet gázos ha váratlanul ér, de a kisninja könnyű motor. Inkább a hideg ami rossz, mert pár perc alatt szét tud fagyni az ember. Jól fel kell öltözni.