Na akkor mostmár tiszta csini lettél! A kesztyű mennyi volt, volt más színben is? Össze kellene hozni egyszer egy Ninja 250R találkozót. Tök jó lenne csak tesómocikkal menni egy kört. A mátrában pl. nagyon jó és széles utak vannak, igazi motoros paradicsom. Ki mit szól az ötlethez?
Pedig én már tavaly beszéltem velük és akkor már lehetett volna vásárolni,csak kicsi volt a készletük,én kecskeméten vásároltam nálluk ott is nagyon rendesek.
Igen, jó hogy írtad kössz..egyébként Debrecenben még most fognak megnyitni, vagy harmadjára találtam meg őket, már azt hittem hülye vok, nem tudok eltalálni egy motoros bolthoz , mert ugyanis még nincsenek kitáblázva meg most pakolják be az árut...de nagyon jófej az eladó, tényleg tudom ajánlani mindenkinek aki Debrecenben akar ruhát vásárolni ....
Sikerült végre bevásárolnom ruházatból , első körben ennyire futotta a keretből, a bőr overall vásárlás marad sajna jövőre, de azért nem panaszkodom, mostmár jöhet a hűvösebb idő is :
Nem igazán tudom. Talán a hungárián, de nem is láttam az úton kóbor zacskót. Az út vége felé csak arra lettem figyelmes h a motor jobban melegszik mint szokott, combnál is éreztem. Reggel majd lekapirgálom róla :)
kMCat!
nem tudom, hogy valóban ez lehet e a probléma mivel bejáratósdizok vele, 6000-ig pörgetem csak és a kerepelés (ami halk) már 3-4ezer környékén kivehető a motorhang mellett ám nem zavaró.
Tegnap meghúzgáltam a csavarokat (ikeas szabvány:) de csak ezeket a fajtákat és amiket megtaláltam elől kívül belül és első oldalon ám nem múlt el a hang. Na de majd a szervizes tudni fogja hova nyúljo.
Valoszinuleg mar csak oktoberben, ha egyaltalan osszejon. Talan okt. 10-11. Ha palyazhatunk egyutt, akkor mindent meg fogok tenni, hogy osszejojjon! Jo ejt!
Cápa, nem ez előtte készült, 1 héttel. De egyébként csak a bal oldala sérült.
Még jó, hogy Neked nem lett komolyabb bajod.
Hiába mentem jobb időt, az ilyen észrevételeknek, hozzászólásoknak, tanácsoknak mindig nagyon örülök. Bőőőőőven van még mit tanulnom. És szeretnék is. :)
Mikor jöttök erre?
Jól majd meglátom nálam mennyi lesz.
Ma viszont felfigyeltem egy ciripelő-kerepelő zörej halk hangra mikor nem alapjáraton megy a motor hanem gázadással. Az intenzitása egyenletes, sebességtől független. Mi lehet ez? Vagy eddig is ott volt csak nem füleltem? Mintha a hűt területéről jönne de fene tudja.
Hát pont ez a baj, hogy nem igazán van, csak amit a motorhoz adtak cordura dzseki ennyi...egyébként farmerben, sportcipőben és egy ( nem motoros ) bőrkesztyűben tolom és persze tisztában vok vele, hogy ez így nagyon nincs helyén :S Azért szeretnék minél hamarabb egy nadrágot meg egy csizmát legalább, mert a lában szerte - szét fagy reggelenként... zzzzzzzzz
Ezt írják róla szóval ez nem csak sima polifoam,bár én is jobban díjazom a kemény külsejű protektort.
Kushitani protektor
Anyaga gél állapotú, vagyis nyomás hatására sűrű folyadékként viselkedik, térfogata csökken.
A protektor belső felületén kiképzett kis csapok összenyomva megvastagodnak, ezáltal a tompító hatás ütés nagyságával arányosan nő.
Ezen különleges tulajdonságainak kösöznhetően a K-foam protektorokat minden teszt a legbiztonságosabbnak ítéli.
Én a keménynek hiszek!
A puha és az egyéb ütésre keményedő szerintem kamu. Gondoljuk el, én kivettem a bőrcuccomból a gerinc "protit", ami egy szivacs volt... hát kb mint egy polifoam... na most ha elmegyek sátorozni és ráfekszem a polifoamra, ugyanúgy nyom a kő ha éppen alatta van. Szóval erről kb ennyit...
Cölöpék azt mondták hogy nem rossz ruha a kushitani csak szar a protektor rögzítése,meg azt írták hogy ami benne van protektor az a világ legbiztonságosabb protektora az a zselés,de cölöpék erre is azt mondták hogy ez hülyeség.Ez mondjuk pont olyan hogy ugye mikor kitalálták a gerinc protektorokat a keményet éveken át az volt a legbiztonságosabb,most meg kitalálta egy cég a puha gerinc protektort most meg az a legbiztonságosab a kemény meg a szar,ezt nem értem eddig jó volt a kemény is most meg a puha a tuti.
Próbálkozni lehet
Csizma : http://parilla.hu/images/GP%20...
Nadrág: http://parilla.hu/images/techn...
Kesztyű: http://parilla.hu/images/energ...
Kabát : maradt amit a mocihoz adta ajándékba
Összesen 85 ropi volt, köszönet mégegyszer mindenkinek a segítséget! Csóközön a hölgyeknek!
Üdv. Szili
nem tudom, hogy valóban ez lehet e a probléma mivel bejáratósdizok vele, 6000-ig pörgetem csak és a kerepelés (ami halk) már 3-4ezer környékén kivehető a motorhang mellett ám nem zavaró.
Tegnap meghúzgáltam a csavarokat (ikeas szabvány:) de csak ezeket a fajtákat és amiket megtaláltam elől kívül belül és első oldalon ám nem múlt el a hang. Na de majd a szervizes tudni fogja hova nyúljo.
Részvétem wicca! Mielőbbi jobbulást neked és a mocidnak!
JohnnyG: Nekem is volt ilyen, a szervizben a csóka talált egy meglazult csavart a fejidomnál... Ha jársz szerviz felé, azért nézesd meg!
Cápa, nem ez előtte készült, 1 héttel. De egyébként csak a bal oldala sérült.
Még jó, hogy Neked nem lett komolyabb bajod.
Hiába mentem jobb időt, az ilyen észrevételeknek, hozzászólásoknak, tanácsoknak mindig nagyon örülök. Bőőőőőven van még mit tanulnom. És szeretnék is. :)
Mikor jöttök erre?
Ma viszont felfigyeltem egy ciripelő-kerepelő zörej halk hangra mikor nem alapjáraton megy a motor hanem gázadással. Az intenzitása egyenletes, sebességtől független. Mi lehet ez? Vagy eddig is ott volt csak nem füleltem? Mintha a hűt területéről jönne de fene tudja.
Kushitani protektor
Anyaga gél állapotú, vagyis nyomás hatására sűrű folyadékként viselkedik, térfogata csökken.
A protektor belső felületén kiképzett kis csapok összenyomva megvastagodnak, ezáltal a tompító hatás ütés nagyságával arányosan nő.
Ezen különleges tulajdonságainak kösöznhetően a K-foam protektorokat minden teszt a legbiztonságosabbnak ítéli.
A puha és az egyéb ütésre keményedő szerintem kamu. Gondoljuk el, én kivettem a bőrcuccomból a gerinc "protit", ami egy szivacs volt... hát kb mint egy polifoam... na most ha elmegyek sátorozni és ráfekszem a polifoamra, ugyanúgy nyom a kő ha éppen alatta van. Szóval erről kb ennyit...