Igen ezen én is elgondolkodtam, de ebben a motorban pont az ár a jó.
Azaz kapsz egy olyan motort, ami nem egy olyan nagy összeg (fenttartásra sem) és kiváló tanulni, vagy akár reszelni/átalakítani is...
Amúgy teljesen igaz, h ha erősebb kell, akkor olcsóbb lehet venni egy nagyobb modellt...meg azt ugye arra teljesítményre gyártották és valószínűleg élettartamban is tudja amit kell.
Na ez a turbós megoldás tuti dob a gépen :D
Ott is az elektronika amivel a befecskendezést megváltoztatják, a megnövekedett levegőmennyiséghez.
Ez itthon is megoldható szerintem, de h mit bír ezekután a blokk az azért kérdés.
Nekem sem volt gond a gumival, a gyári 100%ban rendben van.
Az elpattogás magas guminyomás miatt van, és valszeg az elcsúszásod is.
A pályán nekem is pattogott, le kellett pár tizedet engedni és tökéletes volt.
Kinek a pap....kinek a papné.
Én maradok a xenon-nál.
- mert nincs izzószál és emiatt a mechanikus rázkódást jobban elviseli
- nagyobb élettartam, bár ez szerintem ár-at nézve nem biztos h olcsóbb mint a kiégett izzót cserélni...
- szerintem jobban látható mint a halogén fénye, de ez szubjektív
- vállalom h a rendőr basztat
Nos akkor ezekszerint nem osztod meg a beépítési leírást ?
Az idézőjelről csak annyit, h persze arra amit olvastam, az azért nem okés mert te másra gondoltál...amúgy meg tök mindegy.
Mint írtam a lényeg az h működik...tehát oszd meg a többiekkel is a leírást és akkor nem kell venni 12eFt-ért 1db ellenállást ami 2Ft a valóságban.
Ez a lényeg.
Tehát kérdés:
- hova kell a leírás alapján bekötni
- és mérd meg mekkora az ellenállás a box-ban
Így mindenki filléres megoldásként megcsinálja maga otthon és örül.
Annyival több hőt nem termel Fél éve reflektorral használok ilyen izzót hosszútávú túrákon és soha nem volt vele probléma. Egy hátrányuk van, hogy a fényerő emelésével csökken az élettartam (20-30%-kal)
A különbség azonnali, a rendőrök nem basztatnak, és még olyan nem volt, hogy ne vettek volna észre, mindezt inverterek és kábelezés nélkül
A +%-os halogén jóval több hőt is termel, megéghet a műanyag foncsor.
Amúgy igen a xenon motorban és autóban is ha nem autómata szintszabályozással megy, elvben jogszabály alapján szabálytalan.
A BMW motorkerékpárok gyárilag xenonosak, ott van is ilyen.
Ez vele jár.
Nem jó a link , mindegy pötyögje be mindenki ezt az ebay-be akkor kidobja: PERFOMANCE CHIP KAWASAKI NINJA 250R EFI, ez az egyetlen ilyen dolog amit találtam a témában és a lapon is a Genesis Performance név van amiről a képet mutattad.
Valóban vagy pirelli-t vagy brigstone-t ajánlanék a gyári helyett 5-6 ezer km után. Feltéve ha addig megussza valaki elcsúszás nélkül. Mert akkor már ugye késő.
Én előre Brigstone Battlax bt 54 120/60 -at vettem, hátra pedig 150/60-at (ez a max amit még profilváltozás nélkül rá lehet erőltetni erre a felnire.
De ha valaki vágott slic-et tesz fel az is nagyon jó! Csak többet kell melegíteni! Min 20km!
Hello
Szerintem a gyári gumik is elég jók, a gumis témát már mi is beszélgettük 1-2 oldallal visszafele, a vélemények megoszlanak. Amit én találtam annó a ninjához, mert nem könnyű normálisat találni az a Pirelli volt : LINK .
egyébként már majdnem 10 000 km-t hajtottam a gépbe, túrázásra használom főként, csak azért alkottam véleményt a gumikról és még annyit, hogy bocs a pongyola megfogalmazásért
Üdv. mindenkinek, nekem már lassan egy éve van meg a kis zöld...és nemrég sikerült elcsusszanom a géppel... a vicc az egészben az volt egy kis kanyar volt és nem is döntöttem szinte, nem mentem gyorsan ( kb 40 km/h ) és zsír új út volt és mégis hihetetlen módon az első gumiról elment a tapadás.. és egyszerűen kiment alólam...pedig már nem kezdő vagyok ( ezt nem felvágásból írtam, már nem vagyok gyermek, nem szoktam eszetlenkedni a motorral ) és ez az esés ellent mondott minden eddigi motoros tapasztalatomnak...én nagyon nem vagyok megelégedve ezzel az IRC gumival, a motor már többször is beszitált alattam... ugyhogy most úgy érzem le is fogom cserélni ezeket a papucsokat ... TI HOGY VAGYTOK MEGELÉGEDVE A GUMMÁKKAL? ... amugy én szerencsére megúsztam egy karcolás nélkül , csak a kabáton lett egy kis húzás...de a szívem az nagyon fáj....vigyázzatok magatokra nehogy úgy járjatok mint én....
A chip tuningot mindig idézőjelben téve használom!
Mivel soros porti csatlakozás nem lehetséges ezen a gépen, hogy a motort optimalizáljuk: befecskendezési idővel, előgyújtással, a hengerek felső tartományának, és a furdulatszám tarományoknak a kalibrálásával és egyéb értékek átállításával...
Ezért csak ez a megoldás marad!
A Tuningbox
Ha valakinek kell ilyen, beszerzem neki. Keressen meg privát.
Nos te chip tuning-ot említettél, ez nem az.
Amit te vettél az egy tuningbox, aminek köze nincs a chip-eléshez (azaz a motorvezélő szoftver átírásának, befecskendezés, előgyújtás, ect...).
Látom megvan hozzá a leírás is, ha megteszed és beszkenneled, akkor mindenki lekoppintja a megoldást, mivel az filléres.
Az érdekelne, hogy mivel kell sorba/párhuzamosan köti?
Gondolom a levegő hőfok jeladóval, de persze a leírásban ott a válasz, ha már vettél egy ilyet, és nem gond, szívesen megnézném, sőt, ha lehet bele is néznék egy röntgen erejéig, így könnyen bebizonyítható mennyire bonyolult és vérprofi a megoldás.
Egy a lényeg, hogy működik neked!
Szerintem tegyük közzé, ha téged nem zavar a dolog.
Azaz kapsz egy olyan motort, ami nem egy olyan nagy összeg (fenttartásra sem) és kiváló tanulni, vagy akár reszelni/átalakítani is...
Amúgy teljesen igaz, h ha erősebb kell, akkor olcsóbb lehet venni egy nagyobb modellt...meg azt ugye arra teljesítményre gyártották és valószínűleg élettartamban is tudja amit kell.
Ott is az elektronika amivel a befecskendezést megváltoztatják, a megnövekedett levegőmennyiséghez.
Ez itthon is megoldható szerintem, de h mit bír ezekután a blokk az azért kérdés.
Az elpattogás magas guminyomás miatt van, és valszeg az elcsúszásod is.
A pályán nekem is pattogott, le kellett pár tizedet engedni és tökéletes volt.
De tényleg volt már szó róla.
Én maradok a xenon-nál.
- mert nincs izzószál és emiatt a mechanikus rázkódást jobban elviseli
- nagyobb élettartam, bár ez szerintem ár-at nézve nem biztos h olcsóbb mint a kiégett izzót cserélni...
- szerintem jobban látható mint a halogén fénye, de ez szubjektív
- vállalom h a rendőr basztat
Az idézőjelről csak annyit, h persze arra amit olvastam, az azért nem okés mert te másra gondoltál...amúgy meg tök mindegy.
Mint írtam a lényeg az h működik...tehát oszd meg a többiekkel is a leírást és akkor nem kell venni 12eFt-ért 1db ellenállást ami 2Ft a valóságban.
Ez a lényeg.
Tehát kérdés:
- hova kell a leírás alapján bekötni
- és mérd meg mekkora az ellenállás a box-ban
Így mindenki filléres megoldásként megcsinálja maga otthon és örül.
A különbség azonnali, a rendőrök nem basztatnak, és még olyan nem volt, hogy ne vettek volna észre, mindezt inverterek és kábelezés nélkül
Amúgy igen a xenon motorban és autóban is ha nem autómata szintszabályozással megy, elvben jogszabály alapján szabálytalan.
A BMW motorkerékpárok gyárilag xenonosak, ott van is ilyen.
Ez vele jár.
Viszont ha már igazi teljesítmény növekedést akartok itt egy sokkal jobb megoldás : http://www.stuntlife.com/forum...
Video:http://s291.p
hotobucket.com/al...
Én előre Brigstone Battlax bt 54 120/60 -at vettem, hátra pedig 150/60-at (ez a max amit még profilváltozás nélkül rá lehet erőltetni erre a felnire.
De ha valaki vágott slic-et tesz fel az is nagyon jó! Csak többet kell melegíteni! Min 20km!
Szerintem a gyári gumik is elég jók, a gumis témát már mi is beszélgettük 1-2 oldallal visszafele, a vélemények megoszlanak. Amit én találtam annó a ninjához, mert nem könnyű normálisat találni az a Pirelli volt : LINK .
Nem éri meg szerintem illegális xenont gányolni a motorba, vannak jó halogének is.
Privát ezen az oldalon nincs tudtommal ezért itt kérdezem meg, hogy kb mennyibe kerül?
Mivel soros porti csatlakozás nem lehetséges ezen a gépen, hogy a motort optimalizáljuk: befecskendezési idővel, előgyújtással, a hengerek felső tartományának, és a furdulatszám tarományoknak a kalibrálásával és egyéb értékek átállításával...
Ezért csak ez a megoldás marad!
A Tuningbox
Ha valakinek kell ilyen, beszerzem neki. Keressen meg privát.
Amit te vettél az egy tuningbox, aminek köze nincs a chip-eléshez (azaz a motorvezélő szoftver átírásának, befecskendezés, előgyújtás, ect...).
Látom megvan hozzá a leírás is, ha megteszed és beszkenneled, akkor mindenki lekoppintja a megoldást, mivel az filléres.
Az érdekelne, hogy mivel kell sorba/párhuzamosan köti?
Gondolom a levegő hőfok jeladóval, de persze a leírásban ott a válasz, ha már vettél egy ilyet, és nem gond, szívesen megnézném, sőt, ha lehet bele is néznék egy röntgen erejéig, így könnyen bebizonyítható mennyire bonyolult és vérprofi a megoldás.
Egy a lényeg, hogy működik neked!
Szerintem tegyük közzé, ha téged nem zavar a dolog.