Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én egyelőre még csak gyárilag tuningolom a gépet. A héten fogjuk kibelezni a kipufogót, néztem már youtube-on és nem is rossz a hangja. Ráadásul a teljesítmény 35 pacira felmegy, remélem jó lesz, bár hatalmas nagy csodát nem várok...
A Chipelés kételkedésére itt a válasz!
Jah és ami a legszebb hogy működik! Na nem vág a falhoz! De sokkal dinamikusabb, és a végsebesség is több.
Ha sikerül a saválló leömlőket legyártatnom, akkor, azt hiszem elértem a végét annak, amit ebből a motorból ki lehet hozni.
Maximum 35 lóerőt!
( Egy honda nsr 250 75 paci, egy aprillia rsv 125 53 ) elgondolkodtató....
Az én kawám tuningja egyenlőre:
Sportdob, K&N sport légszűrő, chipbox "tuning"
Még hátra van a lánckerék és a lánc cserélése módosított változatra, amivel ki-áll egykerékre. Állítólag! Hát majd meglátjuk ha fent lesz, hogy valóban így van-e :) és ha nem akkor a legenda cáfolva! :)
Minden esetre dinamikusabban fog húzni attól is, abban biztos vagyok.
Hm? A reklámokban nem azt hirdetik, hogy 33hp ? Érdekes az enyém ennyi módosítás után sem éri még el! Lehet hogy rossz szériát fogtam ki? (És még több ezren hozzám hasonlóan a világon? :) )
Még valami,
Így jobban melegszik a motor...ezt vettem még észre. Lehet kevés lesz neki a gyári hűtő, de azért holnap ránézek a vízszintre is, de nem gondolnám h ott lenne probléma.
Engem érdekel, helyileg merre vagy?
Holnap felhívlak délelőtt ha eddig nem írsz.
Van szerződésem importőrrel, így ha jól emlékszem 12-15eFt volt a szett és 3év garis mind az elektronika, mind az izzó, ami azért nem olyan rossz dolog.

Igen megyek vele :D ma délelőtt kiszedtem az összes kavicsot az idomokból, meg próbára levettem a sebességjeladót a helyéről.
Nos a tapasztalat, hogy fokozatmentesen húz, viszont az első féket figyeli mert az FI hibajelzőt bekapcsolja az első fékezés alkalmával és onnan nem engedi menni végsebességre, megáll a moci durván 11000-11500as fordulaton, ami olyan 160KMPH és onnan még engedné 12500ig ami a vége általában.
Este megnézem a szervízdoksiban mi van bekötve és hova ami felesleges :D
Egy biztos, nekem leért a csizma orra és még mindig van 2-3mill a gumi széléig :D tehát hátrébb kell tenni a tappancsaim :D
eladó ninja 250 r, 2008-as alkatrészei ha lehet egyben. kizárólag alkatrésznek. 280 eft-ért, az épen maradt alkatrészek szinte újak 150 km-van bennük. az ép alkatrészek a következők; komplett blokk, kip.rendszer, összes lábtartó, farokidomon pici sérülés van, ülések, rendszámtartó, kerekek, tárcsák, fékek, zárszett kucsokkal, egyik telló, plussz egy két alk. egyben az ára 280 eft. 0620/992-4528
Hali!
Jó látni, hogy valaki "próbálgatja" a motort. A xenon körülbelül mennyibe került? (ha szabad kérdezni)
Ha valakit érdekel, FINSTER dob ~45-50eFt...ugyanis itt van nálunk a gyártó (Cegléd) és hallgattam...szép hangja van, próbálni nem volt módom.
Akit kérdeztem, elégedett vele.
+ emelt verseny plexi, ami a szélvédelmet megoldotta...érdemes szerintem mindenkinek cserélni.
Még valami a világításhoz:
- érdemes a tompítottat kicserélni xenon-ra mert lényegesen jobban észrevesznek a forgalomban az autósok is.
A távolsági maradt halogén és az összhatás teljesen jó.
12V 55W xenon 6000K.
Sziasztok, nos olvasgattam amiket írtok és azért lenne pár gondolatom.

Tuning:
- sport kipuff, eddig csak BÓDIS dobot próbáltam és sajna negatív tapasztalattal:
Nagyobb hang ami engem pl egy kamion mellett erősen zavart, és 150KMpH-nál elfogyó motor, aminek a fő oka, hogy a hengerből nagyobb az égésmaradék kiürülése mint kellene azaz nincs meg a kellő fojtás.
- olcsó megoldásnak és ez hangra is bejött, levettem az egész dobot, de így nem próbáltam menet közben milyen...esetleg valaki tehetne egy próbát.

- valaki írta h chip-elve lesz a mocija...nos írjon nekem ha sikerült, ugyanis kétlem a dolgot.
Motoroknál főleg a japán motoroknál nincs mód a gyári vezérlő chippelésnek, erre találta ki a gyár a verseny vezérlőt, ami tudtommal nincs a 250es NINJA modellhez, viszont van a ZX6-ZX10-ekhez...+ race köteg + programozó interfész ...
Ha netalántán a POWERCOMMANDER felszerelését fontolgatja, jelezném az nem chippelés, viszont megoldja a tuningolás problémáját.
Egyszerűbb ha a korlátozást megvalósító sebesség jeladót, ami a kis lánckerék előtt van, levakítja az ember, ui ez biztosan különbség a nem fojtott és a fojtott között gyárilag.
Ugyanis van ebből nem fojtott modell is, aminek ennek nemléte és a kipufogó mássága az oka így első látásra.

Gumi és pályázás:
Nos először elég szkeptikus voltam a gyárilag szerelt gumival, de szerintem nincs vele gond. Pályán a HRing-en tökéletesen bevált, igaz tegnap egyszer kiparkoltam a kavicsba, de a gumi ott tapad ahol kell, a célegyenes után a lábtartó és a csizma is leért a visszafordítóban, a célegyen előtti két kanyarban még rá lehet húzni a nagyobb gépekre, mert ott gyorsabban tudsz vele fordulni...szóval nyilván nem pályagumi, de kezdőnek nagy biztonságot nyújt, nem kell parázni.

Mikor estem, az mindig a saját tudatlanságom, rutintalanságom okán történt.
Ami jó, h a moci idomzata nagyon jól viseli a motor eldőlését, csúszását...
Ami eddig kellett, egy váltókar (bár ezt ki lehetett egyengetni), fékpedál és a hozzá tartozó konzol (mert ha a pedált meggyűröd, eltöri a konzolon a csapot amin fent van), pár index (amit én lecseréltem ledesre, mert a gyári nagyon merev és ha úgy dől a motor, képes az idomot betörni, meg a ledes jobban is látszik a közlekedés forgatagában).

A tavaszi esőben el sikerült dobni, így egyedi festést kapott, ami a gyári zöld test helyett fekete oldalsávos dizájnt jelent, és nagyon látványos, valamint még ősszel lefűrészeltem a sárvédőt, mert szerintem elég idétlen...persze az ebay-en megjelent nyáron egy ilyen farok készlet :D 100USD-ért...

Összefoglalva:
- ez egy nagyon jó kis gép, közlekedni és pályázni is...nekem főleg tanulni és kikapcsolódni.
Télen szerintem fogok rá gyártani üvegszálas idom készletet, ha valakit érdekel akkor majd írjon priviben.

Jelenleg 17eKM van a gépben és ez a tavaszi felépülést nézve kb 3-4hónap motorozással.
a gumihoz én is hozzászólnék. ha rendesen be van melegítve, és jó minőségű az út, nyugodtan lehet döntögetni. (én csak pályán teszem, városba nem kockáztatnék)

Itt van 2 kép...A lábtartóról már leszedtük a csavarokat, de mostmár így is rendszeresen leér, és nem sikerült még vele takarni (kop-kop-kop). Az igaz, hogy jobb köridőhöz kell egy másik gumi, de ezzel is lehet adni az ívet.
Ja! Egy kiskawás ismerősöm már a kipufogót és a sztendert karistolja a pályán

Holnap ki megy a lime partyra?
Gyerekek...gyerekek.....
Inkább nem mondok semmit.......
Köszi szépen! Ami a gumit illeti, szerintem jó, és ami a csiszolást illeti csak 1szer kellett körbe csiszolni, ahol nem kopttatam ugye, elkezdtem döntögetni, beleért ebbe a használatlan sávba és csúszott így ezért megcsiszoltam és azóta 100% , de természetesen nagyban függ az út minősége és hőmérséklete! Mindig megyek 2-3 kört hogy bemelegítsem a gumit és utána mehet a menet . A térd pedig az én hibám, egyszerűen nem merek annyira arrébb ülni az ülésen. Viszont ha annyira bedöntöm akkor leér a lábkoptató és az kopik illetve a lábam, a bal tartó koptatója már ki is lyukadt, így ott is már a benne lévő vasat csiszolom . Szóval a döntés technikáját kell még rendesen tanulnom! Ismét köszi a biztatást!
Bizony! 8-900 és nem 600! De neked legyen igazad én azt kivánom! És még sok sok szépet kis hazánkban!
A 79 a nevem végén a szül évet jelenti! Tehát tükröz némi iskolázottságot, padban és életben egyaránt!
És ahogy említettem én eddig 3 hitelt tisztáztam ki. Az elején mindegyik szépen hangzik!
De ahogy lentebb említettem 48 hónap múlva majd összeszámoljuk!
Jó? :))
Ügyes vagy! De ne kisérletezz ennek a ragyi guminak a csiszolgatásával, inkább spórolj össze egy frankó kis gumira! És máris leteheted a térded. De ha van a közeletekbe ring, akkor inkább oda menj ki. Pl. a pannónia ringen off-os napok 5e-ből órákig mocizhatsz, és még fel is segítenek a mentős bácsik ha elcsúszol. Nem mint a közuton ahol csak végignézik a katasztrófa túristák ahogy kivérzel!
Minden esetre le a kalappal! A ta...ácsi hozzád képest kispályás labdaszedő :)!
Nemtom megin mint nem értesz... 48*28ezer az ~1,35millió. Akkor abból leveszed a hitel összegét a 750ezret. Eddig remélem érted... Akkor marad 600ezer... Az a plusz amit kifizetek mer hitelt veszek fel. Csak azért írtam ezt le mert te az előbb a 700ezres hitelre azt írtad 8-900ezer forint a hitel...
48*28 az véletlenűl nem 1mill 340? Mennyit is vettél fel 750? Mennyit is fizetsz vissza? 1 mill 5?
Mennyi volt a kezdő?
Akkor a végén ez mennyi is lesz?
Akkor most kit is basztak át?
De majd 48 hónap múlva visszatérünk rá, hogy végül is mennyibe is lett az annyi!
Már a gyári dob belének kiszedése után is kb. 1,5 lóerő a teljesítmény növekedés!
http://www.youtube.com/watch?v...
Szánd
Ja és senkim nem dolgozik a banknál...
Azért mert téged át lehet baszni és át is basztak nem biztos hogy mász is sikerül... Én most vettem fel hitelt méghozzá 745ezer ft-ot... 48 hónapra havi 28ezer ft. Szóval durván 750ezerre fizetek vissza 600ezer ft-ot...
Ime egy site amin látszik, hogy mennyi az annyi!
http://www.youtube.com/watch?v...
Tévedsz! A motor 24,7-25,7 lóerő között van gyárilag! Ezt a yotube-n látható videók egész jól tükrözik. De ha beméreted a sajátod te magad is meggyőződhetsz róla.
A 33 pacit felejtsd el, mert az csak reklám duma! Ez a motor most 29,4 Hp. K&N légszűrővel, és sportdobbal.
(Dyno Monitor Red Baron Győr) Nem csak üres szavakkal dobálózok, hanem én költök is a motorra! Ez nagy külömbség.
Kis ráfordítással 5 perc alatt bemérik.
Egyébként a motor chipelve is lesz! De az grátisz!

A hitelről csak annyit, hogy 700 ezer forint felvett hitelre 800-900 ezer forint a kamat! Tehát számoljuk a kereskedőnél vett motort
egy egyszerű képlettel!
600e kezdő befizetés + 700e hitel + 800e(kamat 72 hónapra) + Kezelési és egyéb járulékos költségek +120e az = A végeredmény házifeladat!

Akinek volt már hitele, törlesztett le legalább egyet (én eddig 3at) , ne adj isten a futamidő előtt visszafizette, az tudja miről beszélek!
Hogy például a 2,2 milliós ignisből hogy lesz 4 millió 6 év alatt, vagy a 2 milliós fábiából 4 millió 4 év alatt!
Ennyit a hitelekről!
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Csak hallkan jegyzem meg hogy te a büdös életben nem kapsz +5 Le-t erre a ninjára 1 sportdobbal
Ui.:
Fantom79 @ a videón én szerepelek, de profinak nem mondhatom magam Inkább csak feltörekvő vagyok/szeretnék lenni . De köszi bóknak vettem! . Döntésnél a célom, hogy 1szer! leérjen a térdem, de sajnos ez még nem történt meg, a bal lábtartó gumija már kikopott, így ha döntöm akkor a vas kopik ami a gumi közepében van . A térdig meg sem állok